jungkook
evlenmiştik... kalbim çok hızlı atıyordu. jimin artık jeon jimin oldu.. tanrım soyadımızın birisine daha önce bu kadar yakışıcağını tahmin etmemiştim
jimin
ne yani biz gerçekten evlendikmi... tanrım ölüyorummm.. aaaa ben jeon jimin oldum.. park jimin daha güzeldi ama jeon jimin de güzelmiş...
1 hafta sonra (yazardan)
jimin jungkook ilk bir hafta balayı yapmıştı. tabiki ailesi zoruyla. birbirlerini ne kadar çok sevselerde hiç konuşmamışlar dı..bütün hafta boyunca, telefonlarıyla jimin annesini jungkook da annesi ile konuşmuştu...
şimdi ise evlerine gideceklerdi jungkook, şöför koltuğuna jimin, jungkook'un yanına oturmuştu.. jungkook arabayı sürmeye başlamıştı. jimin sonunda telefonu kapattı.
'ooff sonunda kapattı annem bir rahat bırakmıyor kocamla beni' diye mırıldanmıştı ama jungkook onu duymuştu..
'jeon jimin'
'efendim?' jimin kıpkırmızı olmuştu birden hemen cevap vermişti. jungkook sırıttı
'sen bana kocam mı dedin?'
'e e evet' jimin çok ani cevaplar verdiği için iyice kırmızı olmuştu. çünkü jungkook, arabayı durdurmuş gözlerinin içine bakıyordu...
'jungkook'
'hı'
'neden bana öyle bakıyorsun?'
'çünkü aşık oldum...'
'k kime?'
'sana' jimin in bu cevaba karşı kalbi atmıyordu ne kadar bende seni seviyorum jungkook demek istesede utandığı için cevap veremedi.
'sen?'
'ben???'
'sen bana aşık mısın?'
jimin, hiçbir şey söyleyemedi çünkü domatez olmuştu...
'neyse eve gidince söylersin sonuçta artık kaçma şansın yok hep birlikteyiz'
eve varınca (jimin)
gevçekten ölmüştüm nefes alamıyordum jungkook evin kapısını açtı ve içeriye girdik elindeki valizi bırakır bırakmaz beni duvarın arasına aldı..
'evet cevabınızı alalım jeon jimin?'
'hhaaa ben duş alıcaktım yha' dedim ve kolları arasından kaçmayı başardım ve arkamdan bana sesleniyordu
'kaç bakalım jeon jimin ama elbet beni sevdiğini söylüyeceksin'
ağkh biliyorum çok hızlı oldu herşey.. ama daha vhope ve namjin var. jikook çabuk bitsin, namjin ve vhope' bittiğine jikook çok fazla olucak.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jikook zorla evlilik
Fanfictionnerden bilebilirlerdi ki birbirlerine olan nefretleri bir gün aşka dönüşüceğini...