ertesi sabah (iki çift de dün geceyi yaktı)
vhope (yazardan)
sabah hoseok' un kalkması ile tae de kalktı
'günaydın sevgilim'
'aşkım bana günaymadı'
tae küçük bir kahkaha attı
'neden bebeğim?'
'dünden sonra popomu hissetmiyorum'
'oyy yerim seni ben'
'yaaa'
'gel ben seni yıkıyayım'
'en son 11 yaşımda annem yıkamıştı aşkım ha bide jungkook yıkamıştı canım kardeşim benim yaaa'
'jungkook yıkamıştı derken?'
'evet ateşim vardı bana banyo yaptırdı'
'HAYIR!! BUNDAN SONRA BENDEN BAŞKA KİMSE SENİ YIKIYAMAZ'
'nedenmiş?'
'çünkü sen artık bana aitsin sevgilim'
'evet sana.. sadece sana aitim aşkım'
'hadi banyo ya gidelim'
'peki~'
tae hoseok'u güzelce yıkadı ve havluya sarıpodasına götürdü
'popona krem sürelim mi?'
'ne kremi?'
'ağrı kremi bebeğim'
'pekala'
kremi sürdü ve;
'hadi giyinme odama gidelim'
'neden aşkım benim kıyafetlerim var'
'ONLAR OLMAZ!'
'yine neden?'
'çok dikkat çekiyor hem evin içindeyiz'
'biraz sonra gidicem'
'aşkım burada kalsan?'
'sevgi- TAE NEDEN AĞLIYORSUN?'
'hoseok ben senin burada kalmanı istiyorum lütfen gitme'
'tamam bu akşamda kalabilirim yeterki ağlama'
'öyle değil'
'nasıl?'
'buraya taşın zaten evim iki kişi için fazla büyük.. senden ayrı kalma düşüncesi beni delirtiyor yalvarırım aşkım lütfen beni bu evde yanlız bırakma'
'ev arkadaşın olmamı mı istiyorsun?'
'hayır.. benimle evlen hoseok.. başka bir eve taşınırız birlikte mutlu oluruz olmaz mı?'
'hemde çok güzel olur aşkım'
'y-yani kabul e-ediyor musun?
'evet ediyorum seninle evlenmek istiyorum'
'yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey'
'hadi jungkook ve jimin'in yanına gidelim hem bu haberi veririz müstakbel kocacım'
'k-kocacım mı?'
'evet'
'hadi gidelim'
jikook (jimin)
dün gece biz uyurken jungkook'un arkadaşı yugyeom mu ne gelmişti. bende üstümdekilere bakmadan aşağıya indim kapıyı açtım açtığımda şaşkınlıkla beni süzdü
's-sizin işiniz var galiba yenge ben gideyim'
baştan aşağıya kıyafetime baktım altımda bokser varrmış... jungkook beni bu şekilde görürse fena siker..
'eee ben üzgünüm. b-bir işimiz yok. bu arada ben yenge felan değilim görmüyor musun erkeğim ben er-kek'
aşağıya jungkook'un gelmesi ile sıçmıştım o üstünü giyinmişti benim üstümü görmemeliydi. eğer görürse siker beni... diye düşünürken ilk beni gördü. sıçmıştım...
'JİMİN! BU KIYAFET NE BÖYLE SENİN AĞZINA SIÇICAM! HOŞ GELDİN YUGYEOM BU ARADA AMA JİMİN SENİ FENA SİKİCEM!!!!'
'BAY BAY YUGYEOM' dedim ve kaçtım. jungkook beni kovalıyordu...
yine odada sıkıştırdı bu sefer sesinde kırgınlık vardı..
'jimin sana o kadar söylüyorum niye bana inat yapıyorsun?'
'hayatım gerçekten kapı birden çalınca hızkıca indim... çok özür dilerim'
'bidaha lütfen olmasın jimin'
'seni kendimden daha fazla seviyorum' dedim ve sarıldım oda bana sarıldı.
'ben daha çok'
tebessüm ettim ve dudaklarına yapıştım.. ve beni giydirdi birlikte aşağıa indik jungkook konuştu;
'üzgünüz yugyeom senide yanlız bıraktık ama benim minik kocam beni fazlasıyla delirtiyor!'
'bidaha olmuyacak kocacım'
neyse dün akşam böyleydi işte şimdi de sabahtı herkes uyuyordu bende aşağıya indim... balkonun kapılarını ve camlarını açtım. ardından mutfağa gittim.. onlara pankek yapıcaktım.. jungkook'a daha önce yapmıştım çok beğenmişti..
30 dakika sonra
pankekleri hazırladım masaya koydum... ardından merdivenlerden bir ses bana doğru geliyordu...
'tamam abi gelin... kahvaltı etmeyin bizde edersiniz ve size bir süprizim var.. ne sizinde mi var ayyy çok heyecanlandım neyse biran önce gelin sizi özledim'
jungkook geldi arkadan sarıldı ve boynuma öpücükler kondurmaya başladı..
'jungkook dursana arkadaşın falan gelir'
'aaaaaağğğğğğ pankek mi yaptın?!'
'evet'
sonra pankekleri alıp giderken yakaladım ve önüne geçtim
'hayır aşkım onları hepimize yaptım.. hem sen kimle konuşuyordun'
'yaaaaaaaaaaaaaaaa banane hepsi benim olmalı. ve sen sadece benim karımsın senin yaptklarını yanlızca ben yiyebilirim.. yanlızca ben!'
'jungkook karım ne!?' dişlerimi sıkarak konuştum
'aşkım senin güzelliğin erkeklerde bulunmayan bir güzellik kızlardan daha bakımlısın'
'of neyse kimle konuşuyordun'
'abim ve tae ile bize geliyorlar.. onlar yemeden verde 1 tane yiyeyim lütfennn'
'aaa bilseydim daha fazla yapardım'
'boşver bebeğim.. şey diycem sana...'
'ney?'
'acaba diğer hyungları da mı çağırsak?'
'nereden çıktı?'
'ben yugyeom ile yoongi hyungu yıllardır shipliyorum.. bir araya gelirler hem'
'pekala'
evettttt diğer bölümde namjin de olucak vhope evlensein mi?
yeni bölüm bu akşam falan atarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jikook zorla evlilik
Fanfictionnerden bilebilirlerdi ki birbirlerine olan nefretleri bir gün aşka dönüşüceğini...