12

962 45 8
                                    

jungkook

sabah yüzüme vuran güneş sayesinde kalktım. yanımda bir melek gördüm.. o melek tabiki jimindi.. bu arada biz birlkte uyuyoruz. jimini uyandırmadan yataktan kalkabildim. hyungların dün gece uyuduğu odaya gittim. kapıyı açtım.  ve odada kimse yoktu.. birden bir kargaşa koptu. abim ve namjoon hyung kavga ediyordu.. yanlarına gidecektim bana seslenen jimin'in sesini duydum... yanına gittim ve onu öptüm. 

'jungkook nerdesin sen?! biz seninle beraber uyumadık mı!!?'

'sakin ol aşkım hyungları aramaya çıkmıştım ve biraz daha yanlarına gitmezsem büyük bir kavga çıkabilir'

'ne kavgası?!'

'abimn ve namjoon hyungun sesleri geliyordu'

'hadi gidelim'

hyungların yanına gitmiştik ve namjoon hyung ve abim masadaki tabağın yeri için kavga ediyorlardı.. ağhh bu çocuklar gerçekten.. hala kafga ediyorlar dı. bende tabağı ikisinin elinden alıp yere fırlattım. tabak parçalara ayrılmıştı.. benim minik meleğimde kırılan parçaları toplamaya çalışırken eli kesilmişti küçük bir çığlık attı. hemen dolu gözlerle onun yanına eğildim ve kesilen elini öptüm.

 benim canım onunkinden daha çok acıyordu ve onlar hala kavgaya devam ediyorlardı. çok sinirlenmiştim. benim meleğim can çekişiyordu onların yaptığı şey şımarıklık!!

'kesin sesinizi sizin yüzünüden benim kocam can çekişiyor burada hala şımarıklık yapıyorsunuz!'

yarası çok derindi bende koca bebeğimi kucağıma alıp hastaneye götürmek için kapıya doğru adımlıyordum... onlar ise bizi şaşkınlıkla bakıyorlardı....

arabama bindirip hastanenin yolunu tuttum ağlıyordu benim miniğim hastaneye girdik eli çok kanıyordu.. onun elinden her damla kan düştüğünde benimde göz yaşlarım damla damla yere dökülüyordu..

'hıck jungkook ağlama çok abarttın altı üstü küçük bir yara'

'bak sen hıck küçük bey.. bu yara küçük bir yaraya benzemiyor. yarılmış nasıl becerdin?'

içeriye girdik ve dikiş attılar.. canı kim bilir ne kadar çok yanmıştır ben kıyamam miniğimee'

'aşkım çok acıdı mı?'

'acıdı'

dudaklarını büzüp konuştuğunda çok tatlıydı bende fırsat bilip tatlı dudaklarına öpücük kondurdum...


jikook zorla evlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin