jimin
eve gittik. kapıyı açtığımızda vicdan azabı çeken hyunglar bekliyordu biz girince hemen yanımıza geldiler. jungkook çok üstlerine gitmişti (yaa bu jimin'de çok saf kalpli)
jungkook
içeriye girdik başımıza toplandılar ve hapsi aynı soruyu sordu 'jimin ne oldu' hyunglarım diye yanlarında söyleyemedim ama içimde kalacak 'ananızın amı oldu'
neyse sinir olmuştum jimin birşey söylemedi bende 'birşeyi yok dikiş attılar' dedim. karnım acıkmıştı. kahvaltı masasının yanına gittim. benim peşimden herkes geldi ve hep birlikte yemek yiyorduk;
'abilerim ben özür dilerim ama jimini öyle görünce çok sinirlendim'
namjun ve hoseok hyung konuştu;
'asıl biz özür dileriz bizim saçma bir kavgamız yüzünden jimin'in eli kesildi...'
benim saf kalpli meleğim konuştu;
'olsun önemli değil olucağı varmış demek ki'
jin ;' bu çocuk gerçekten saf ayol insan bir süründürür'
jimin ;'ne gibi?'
jin ;'sizin yüzünüden olsu veya sizi asla affetmiycem gibi'
namjoon ve hoseok hariç herkez güldü
2 saat sonra (hoseok)
kahvaltı edip masyı toplamıştık. şimdi herkez koltuklarda yayılmış televizyon izliyordu... ben hariç nedeni şu jimin'in arkadaşı var ya tae o bana değişik hissettiriyor... dün gece herkez uyumuştu bizde balkona çıkıp saçma sapan şeylerden konuşmuştuk... ama kouşması sıcak kanlılığı çok hoşuma gitmişti... jimin'in bana baktığını gördüm ve fırsat bilerek kaş göz işaretleri yaptım balkonu işaret ettim ona.
balkona çıktım arkamdan tahmin ettiğim gibi jimin'de gelmişti. hemen konuşmaya başladı
'ne oldu hyung?'
'nasıl anlatıcam bilmiyorum kardeşim varken neden sana anlatıyorum onuda bilmiyorum...'
'konuyu biraz açsan hyung sana yardımcı olabilmem için... merak etme kimseye söylemem'
'tamam... bak şimdi senin şu arkadaşın varya tae'
jimin bence anlamıştı çünkü gözleri açılmıştı
'eeee?'
'ben sanırım ondan hoşlanıyorum'
yarım açılmış gözleri iyice açılarak bana bakıyordu bir sevinç çığlığı patlattı anlamamış gözlerle bakarken konuşmaya başladı;
'hyung tanrı şaidim bi yarım saat önce tae ile bunu konuştuk'
'nee!?? ne dedi peki??'
şimdi ise benim gözlerim kocaman açılmıştı
'dün akşamki mıymış neymiş konuşmuşsunuz etkilendiğini söyledi' dedi ve balkonu terk etti. ben etrafa bakınırken yanında tae ile gelmişti.
jimin; hadi
hoseok; ne hadi
tae; aynen
jimin; birbirinizi sevdiğinizi açıklayın
tae hemen bana döndü ve;
'hoseok hyung üzgünüm ama.. ama ben seni seviyorum'
'üzgün olmana gerek yok çünkü.. çünkü bende seni seviyorum tae'
'n n ne cidden mi?'
'cidden'
birbirimize romantik romantik bakarken jimin, sevdiği çocuktan çıkma teklifi almış kızlar gibi çığlık attı.
'AĞAA ÇOOK ROMANTİK.! GENÇLER GELİN BURAYA'
jimin bağırırken namjoon'un sesi geldi;
'ya bırakın olum ergenlikten çıkamamış erkek ama kız gibi olan sıradan bir jimin iştee'
'YHAAA BU ÖYLE DEĞİL HYUNG BU ARADA DEDİKLERİNE ALINMADIM DEĞİL AMA TAE VE HOSEOK... SEVGİLİ OLDU!!!!!!'
jungkook; NEE?! ABİ CİDDEN Mİ?!!'
hoseok; EVET... HAYIR
yoongi; evet mi hayır mı cevap ver uyuyacam artık!
hoseok; henüz ortada bir teklif göremiyorum
dediğim gibi tae ellerimi tutup 'benimle çıkarmısın' dedi bende adında kabul ettim
hoseok; EVET!!
eveet bir çift daha geriye namjin kaldı onuda 1 bölüm sonra fln sevgili yaparım. çünkü vhope daha çok yeni...bu arada suga'ya bir kız bulalım mı? yoksa dokunmayalım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jikook zorla evlilik
Fanfictionnerden bilebilirlerdi ki birbirlerine olan nefretleri bir gün aşka dönüşüceğini...