2 gün sonra (vhope)
tae'nin gelmesine sadece birkaç dakika kalmıştı. hoseok'ta tae'yi heyecan ile bekliyordu..
ardından hemen kapı çaldı. hoseok koşa koşa kapıya gitti ve açtığı gibi tae'yi öpmeye başladı..
ayrıldıkları zaman tae konuştu..'yapamadığımız gerdeğin hıncını çıkarıcam senden'
'alıştıra alıştıra söyle'
'tamam hadi seni yormuycağım 20 turcuk'
'ohaa 20 turcuk mu? tae o 20'nin 2 sini senin götüne sokarım'
'banane 40 turdan indi.. çıkmamı istemiyorsan peşimden gel'
'pislik keşke gelmeseydin.. git git sen beceremeyeceğin bir deliğim olmadığında da bakalım aybı şeyi mi söylüyceksin'
'neden? yine becririm seni'
'bok becerirsin! daha 20 tur olmadan delik melik kalmaz ortada! insan olanlar 1 tur yapar bırakır ama senin gibi odunlara 1 tur yatmez!'
'hiç dırdır etme boşu boşuna konuşuyorsun çünkü'
elinden tutup odaya doğru çekti hoseok'u.. odaya girdikleri zaman tae, hoseok'u yatağa yatırdı ve üstüne çıktı.. hoseok'u soymaya başladı..
'bırak beni seninle seks falan yapmıycam ben'
'emin misin?' dedi ve hoseok'a sürtündü tae
'e-e-evet'
'peki şimdi?' dedi ve elini hoseok'un bokserin altındaki penisine yolladı
'pisliksin'
'kocacım görende zorla yapıyorum sanıcak.. sende en az benim kadar istiyorsun ama 20 deyince gözün korktu deme?'
'hayır' dedi ve bu sefer o tae nin üstüne çıkıp sürtünmeye başladı 'aksine günlerdir seni arzuluyorum kocacım'
'aağ' dedi ve soyunmaya başladı tae .. hoseok ta bokserını çıkardı.. tae bir anda hoseok'u altına alıp içine girdi..
'ağğğğğğğğğğğğğğğğkkkkkkk tae nasıl bir giriştir o öyle c-canım yanıyor'
'özür dilerim sevgilim arzuluyorum den sonra gözüm döndü benim'
'ne d-duruyorsun h-hareket etsene'
'pekala'
tae hareket etmeye başladı.. sonra o noktayı buldu
't-tae o-orası hmmmammhh'
tae oraya birkaç vuruş daha yaptı. ve boşaldı
'yoruldum' dedi ve tae'nin saçlarını öptü hoseok.. tae birden kalktı ve
'daha 19 tur var'
hoseok bayılmış taklidi yaptı. ama birden içinde tae'yi hissedince çığlık attı
'aaağğğğ tae'
hoseok'un, tae'den çekiceği var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jikook zorla evlilik
Fanficnerden bilebilirlerdi ki birbirlerine olan nefretleri bir gün aşka dönüşüceğini...