36 (M)

497 11 29
                                    

evettt yine bir sumut... çünkü finale çok az kaldı.. :(

namjin

bu gün namjoon'un evine gidicm. o yüzden hazırlanıyorum.. arabama binip gitmeye başladım.. evett namjoon'un evine geldim ve kapıyı çaldım. evinin kapısı ağırmış çalmak zor oldu. arabama koydum gidiyorum falan dghaehsrgfsjödk komikti..neyse işte kapıyı açtı. içeriye girdim..

'film izleyelim mi?'

'dur ben hoseok ile tae'nin düğün videosunu getirmiştim onu izleyelim kimin ne taktığını görmem gerek'

'ağğ sen karı mısın jin? bırak anneleri izlsin'

'off haklısın ama bende izlemek istiyorum'

'hayır film izliycez'

'pekala. bende daha sonra evde izleyebil-' lafım yarıda kaldı çünkü beni öpmeye başlamıştı.. bende ona karşılık verdim. tanrımm ben bu adama gerçekten aşık oluyorum.. sonra beni kucağına alıp yatak odasına götürdü.. üstümü çıkarmaya başladı.. bende onunkini çıkarıyordum... ikimizde çırılçıplak kaldığımızda boynumu emmeye başladı. bende inlemek ile yetiniyordum.. sonra bana döndü

'bunu yapmamı istiyor musun?'

'evet'

kafa salladı ve parmaklarını içime yolladı. tamam ilk defa birisi ile birlikte oluyor olabilirim..

'ağğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ'

'üzgünüm biraz acıyabilir' dedi ve kendisi girdi.. ölüyordum

'aağğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ gerçekten biraz acıyabilir mi diyorsun? ölüyorm burda'

sonra hareket etmeye başladı. biraz daha vuruş yapıp boşaldık

'çok dırdırcısın jin biliyorsun değilmi?'

'evet'


sugyeom

bugün yoongi ile yemek yemek için kafede buluşucaz. bende kafeye biraz erken geldim... sonunda yoongi geldi ve kalkıp dudağına bir öpücük kondurdum

'hoşgeldin sevgilim'

'hoş bulduk sevgilim~'



evettt  sugyeom'u yarıda kestim 

jikook zorla evlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin