jimin
yatakta oturmuş kocamı beklerken birden kapı çalmaya başladı.. çok hızlı çalıyordu. hızlıca kapıyı açmaya gittim.. kapıyı açtığımda bu jungkook'tu.. ilk beni baştan aşağıya bir süzdü sonra soru sormaya başladı...
'neden bornozlasın jimin? BİR DAKİKA BURAYA GELEN YA BEN OLMASAYDIM!?? SENİ ÖYLE BİR BECERİCEM Kİ JİMİN BIRAK AYAĞA KALKMAYI YERİNDE BİLE OTURAMIYACAKSIN!!!!'
bende odaya kaçmaya gittim beni kovalıyordu. odaya girdiğimde kaçamamıştım... bende masum rolü oynuyacaktım.. jungkook'a yaklaşırken tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu... yaklaştım ve onu sertçe öpmeye başladım.. oda bana sertçe karşılık veriyordu ayrıldım ve;
'üzgünüm sevgilim.. kapı hızla çalınca bende üstümü unutup hızla kapıyı açtım'
'seni affettim aşkım ama büyük bir sorun var'
'ney aşkım?'
eliyle penisini gösterdi.. gülmemek için dudaklarımı bastırıyordum
'indirelim o zamam'
dedim ve birden hızlıca öpmeye başladı.. bende karşılık vermeye çalışıyordum.. onun üstünü çıkarmaya çalışırken o benim dudaklarım ile ilgileniyordu.. herşeyini çıkardım ve bokserınıda... çırırlçıplak kalmıştı. bende kabarmış olan penisi ağzıma aldım.. çıkardığımda yatağa sırt üstü yatırdımmve yalamaya devam ettim o çok rahat gözüküyordu. kafasını yastığa koymuş tavana bakıyordu.. biraz daha yaladıktan sonra çıkardım... o da bu anı bekliyormuş gibi beni surtüstü yatırıp bornozumu çıkardı...
penisini deliğime konumlandırdı
'j-jungkook sevgilim bu sefer alış- ağğğğğğğğğğkkkk jungkook dinlesene beni!'
'üzgünüm sevgilim ama biran önce rahatlamam gerekiyordu'
't-tamam, ö-önemli değil... a-aşkım h-h-hareket et'
dedim ve kafasını salladı... haraket etmeye başladı yine orayı bulmuştu ezberlemiş yerini galiba
'j-jungkook h-hayatım 0-orası ahmmmahmmmaaa'
birkaç buruş daha yaptı ve boşaldık.. duş aldık değil jungkoook'u da ben yıkadım sonra yine ben giyindirdim ve yattık uyuyakalmışız...
vhope (M) (hoseok)
sabah kalkıp duş almıştım. şimdi ise tae ile konuşuyorduk.. sevgili olduğumuzdan beri hergün görüşürdük.. ve yan yana olmadığımız zamanlarda ise hep konuşurduk...
'hoseok~ aşkım~'
'efendim aşkım~'
'bana gelsene'
'neden?'
'seni çok özledim'
sesi ağlamaklı gelmişti
'başka niyetin yoktur umarım'
'olsun mu?'
'hayır'
'peki...'
'ne peki?'
'biz hiç şey yapmıcakmıyız'
'ney?'
'şey işte'
'ney işte sevgilim?'
'ya hiç birlikte olmuycak mıyız?'
'bilmem olalım mı~?'
'hadi bana gel~'
'peki'
'sen şimdi birlikte olma teklifini kabul mü ettin'
'evet senin olmak istiyorum'
'cidden mi?'
'yarım saate orda olurum sevgilim~~'
telefonu kapattım ve hazırlanıp aşağıya indim annem konuşmaya başladı
'nereye oğlum?'
'e-e ş-şey annecim... arkadaşım kahvaltı için çok ısrar etti bende oraya gidiyorum'
'yemeğini güzelce ye ama bitanem o küçük midene biraz yemek girsin'
'evet anne kahvaltı çok güzelmiş.... bende iyice yiyim gelicem endişelenme' piç smile atıp çıktım
arabama bindim tae'nin evine gitmek için yola koyuldum... geldiğimde eve doğru yürüdüm.. evi bizimki gibi 2 katlıydı ama bizimkine göre küçüktü... tek yaşadığı için büyük değil.. kapıyı çaldım.. hemen açıldı. ve tae'nin dudaklarına yapıştım oda beni kucağına alıp odasına götürdü.. odasına vardığımızda beni soymaya başladı bende onu soyuyordum... ikimize soyunduk. bokserlarımızı çıkarıp fırlattık. çırılçıplaktık.... yine dudaklarına yapıştım. bir eli ile vücudumu elliyordu diğer eliylere yüzümü tutuyordu. daha çok kendine bastırıyordu beni..
bende onu bırakıp sordum
'seme kim olucak'
'ben' dedi bende birşey demedim.. benim için fark etmez.. yatağa sırt üstü uzandım.. bacaklarımı açtım sonra parmaklarını ağzıma yolladı.. biraz emdikten sonra elini çekip deliğime yolladı..
'aaağğkk tae ç-çok acıyor!'
'daha kendim bile girmedim sevgilim sakin ol'
'a-acele et aşkım'
parmağını çekip pensini hızlıca içime soktu. gözümden yaşla akmıştı...
'ağğğğğğğğğğğğ t-tae ç-çok acıyor'
'sevgilim biraz bekle sonra zevk alıcaksın. güven bana' bende dişimi sıkıp bekledim... hareket etmeye başlayınca gerçekten acımı unutup zevk almaya başlamıştım. hele orasına gelince
'aağğkkk mhhhha'
'ne oldu aşkım?'
't-tae.. t-tae o-orası aşkım o-oraya v-vuruş yap'
orayı bulduğu için sevinmişti oraya doğru vuruş yaptı ve ikimizde boşaldık.. ilk defa birisi içime giriyordu çünkü hiç erkek sevgilim olmamıştı...
'seni seviyorum'
'seni seviyorum'
deiyip uyuyakalmıştık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jikook zorla evlilik
Fanfictionnerden bilebilirlerdi ki birbirlerine olan nefretleri bir gün aşka dönüşüceğini...