27

404 13 4
                                    

vhope :((

tae ile en son dün akşam mesajlaştık. arkadaşları ile birlikte olucağını aramamam gerektiğini söyledi.. aradığında duyamazmış...

bu sabah aradım. açmadı tekrar ve tekrar aradım.. sonunda tae ile geçen gün yedek anahtar çıkartırmıştık.. bana vermişti. çünkü evlenip onun evine taşıncağız... arabama binip tae nin evine gitmeye başladım... 

evine gidip.. kapıyı açtım.. evde onu aramaya başladım son olarak odası kalmıştı. odasına hızla girdim ve yanında birisi yatıyordu.. en kötüsü 2 side çırılçıplaktı... ağlamaya başladım.. beni aldatmıştı.. ondan nefret ediyorum!! hızla aşağıya inip ot yazdım 'bitti pislik herif herkez hakettiğini bulacak'  yazdım ve evi terk ettim..

1 saat sonra

beni arıyor.. hala beni arıyor! 20 kere aradı ve sonunda açtım 

'ne var aşağılık herif?!'

'hoseok aşk-'

'KES SESİNİ!'

'neden beni dinlemiyorsun?'

'NEDEN ACABA ŞU SAPIKLIĞA UĞRAŞAN BEYNİNİ YORUPTA BENİ ALDATTIĞINI DÜŞÜNEMİYORSUN?!'

'N-NE? ben seni asl-'

'ASLA DEME LAZIM OLUR. ŞİMDİ GİT VE YATAĞINA BAK VE BENİ BİRDEHA ASLA ARAMA ŞEREFSİZ PİSLİK SANA GÜVENMİŞTİM PİS PEZEVENK!'

'a-aa ben gerçekten birşey hatırlamıyorum hose-'

'KES BİTTİ DEDİM SANA ANLAMIYOR MUSUN?! YÜZÜNÜ BİLE GÖRMEK İSTEMİYORUM SENİN!!'

'lütfen bana bunu yapma'

'YAPTIM BİLE ELVEDA'

taehyung

telefon'u yüzüme kapattı.. ben çok pişmandım ağlamaya başladım.. ve yukarıya çıkıp o çocuğa bunu göstericektim.. öfkeyle odama çıktım ve o çocuğu uyandırma gereği duymadan yumruklamaya başladım..

'SENİN YÜZÜNDEN OLDU PİÇ!'

birden uyandı ve konuşmaya başladı o hoseok'umun yanından geöemediği sesiyle

'ne oldu taetae sevgilin senden ayrıldı mı? aaa pardon sen dünki mesajlaşmaları hatırlamıyorsun değil mi?'

hemen telefonumu açıp hoseok ile olan mesajlaşmalarımıza baktım

taehyung: bu akşam beni arama tamam mı? arkadaşlarımla buluşucam.. haberin olsun istedim boşu boşuna arama

hoseok: peki sevgilim.. bu arada birşey mi oldu?

taehyung: birşeyim yok aşkım sadece hazırlanıyorum

hayır bunları ben yazmadım.. ben sevgilime böyle şekilde yazı yazmam.. kesin yanımdaki pislik yazmıştı.. o chanyeol en yakın arkadaşımDI. akşam sadece benim evime oturmaya gelmişti.. daha ilerisi olamaz çünkü içki bile içmemiştik..

'ahh dur ben sana anlatayım. ilk senin evine geldim ve kahve içtik burda kalmam için ısrar ettin bende tamam dedim. akşam farklı odalarda uyuyorduk canım sıkıldı bende sevgiline mesaj atıp senin odana geldim.. sadece üstümüzü çıkarıp yattım... yani hepsi canım sıkıldığı için..'

'hayatımda.. haytımda senin kadar piç birisini görmedim beni asla affetmiyecek ben onu çok seviyorum anladın mı? kendimdn bile çok seviyorum piç herif' deyip dayanamadım. ve 5-6 tane daha geçirdim..





vhope üzdü.. canım biasım tae 

jikook zorla evlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin