ertesi sabah (jungkook)
sabah uyandığımda bana sarılı olan abimi gördüm onu gerçekten ne kadar çok sevdiğimi bir kez daha anladım... biz sadece kardeş değildik arkadaş, dost, sırdaş hatta sevgli bile diyebilirim ama o şekilde değil birbirimize olan sevgimiz açısından o çok eğelenceliydi bana kanka diye sesleniyor ama ben ona kanka veya hoseok dediğimde bana kızıyor anlamıyorum gerçekten evimizin neşesi o benden büyük olsa bile benden daha enerjik geçen senelerde sevgilisinden ayrıldığını söyleyince hiç olmadığı kadar üzgün duruyordu. bende o üzüldü düye üzülmüştüm.. sırf ben üzüldüm diye enerjik olmaya çalıştı bende gerçekten sevgileri bittiği için ayrıldıklarını düşünürken akşam abimin odasında ağladığını duydum bende onun kapısının önüne oturup ağladım ben onu gerçekten çok seviyorum onu üzenleri öldürmek istiyorum..
neyse ben yataktan kalkarken abimide uyandırmışım yalnışlıkla uyandı bana sarıldı herşey güzelde oda annem kadar güzel kokuyordu biraz erkeksi olan kokusunu içime çektim huzurluydum fakat abim o cümleyi kurana kadar
'oo damat bugünkü nişan için hazır mısın?'
nee! ben tamamen unutmuştum onu offffff
'yaa niye hatırlatıyorsun hoseok?'
içimden sıçtım diye geçirirken kaçmak için hazırlanıyordum abime hoseok demiştim fena sıçmıştım en son dediğimde kafamı fırının içine sokmuştu
'NE DEDİN SEN!?!'
'ben kaçtım en çok sevdiğim abicim BAY BAY!'
el salladım ve dışarıya doğru koşmaya başladım
'ben sana gösteririm hoseok'u çükünü kesicem senin!!'
hem kovalıyordu hem bağırıyordu bende hızlıca merdivenden inip kahvaltıyı hazırlamaya çalışan annemin arkasına saklandım
'o-ğlum noluyor ne bu hız?!'
'ANNE. ABİM. BENİ. ÖLDÜRECEK. YARDIM. ET.'
'yine ne haltlar yedin?'
tam cevap vericektim ki koşarak merdivenlerden inen abimi görene kadar:
'ONU HEMEN BANA YOLLA ANNE KÜÇÜK ÇÜKÜSÜNÜ KESİCEM ONUN'piç smile atıp konuştum:
'sen öyle san abic- ağhk abi napıyon yaa??!!'çoktan popoma patlatmıştı ve şuan beni kucağına alıp balkona çıkardı ben can çekişirken o beni balkondan sarkıtıyordu
'abiiiiiiiiiii napıyon yapmaaa lütfen korkuyorum MOM HELP ME!!!'
jimin
sabah yine kendime lanet savurarak uyandım çünkü LANET OLASI ALARMI KAPATMAYI UNUTMUŞUM!!! neyse söve söve kalktım ve banyodaki işlerimi halledip mutfağa indim su doldurup içmeye başladım aklıma gelen şeyle ağzımdaki suyu duvara boşalttım sahi ben bugün nişanlanıyordum kahretsin yine bugün'e söverek suyumu içmeye devam ettim namjoon hyung'un haberi bile yoktu onu aradım1 saat boyunca olanları anlattım tamam birazda dedikodu yapmış olabiliriz.. neyse namjoon hyung nişanıma gelmek için ısrar etti ve dinlemeden geliceğini söyledi tabiki tae de gelicekti benim için bu evliliğin hiçbir önemi yok sonuçta babam boşanmamızı isteyince boşanıcaktık sonra tae ve najoon ile ailemi görmemek üzere başka bir yere taşınacaktık ve sevdiğim bir kızla evlenip mutlu olucaktım (şuan sevdiği bir kız yok başka bir kızı sevip evleneceğini sanıyor) evet planlarım bunlardı... sonuçta daha çok gencim ve bu evliliği görmezden gelicem... bu arada sanırım evleniceğim kişi erkek ama takmıyorum sonuçta bu evlilik sadece kağıt üzerine olucak ve çabucak biticek...
jimin'in dedikleri üzdü ama olsun sonuç olarak bunların hiçbiri gerçek olmuyacak ve jikook real kalıcak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jikook zorla evlilik
Fanfictionnerden bilebilirlerdi ki birbirlerine olan nefretleri bir gün aşka dönüşüceğini...