Vækkeuret ringer, så klokken er 6:40. Jeg gider ikke at stå op, det er mandag og jeg skal i skole! Om jeg magter. Den eneste grund til jeg gider i skole er fordi Laura er med mig hele vejen. Laura er min bedste veninde og har kendt hende siden børnehave klasse.
Nå lidt om mig.
Jeg hedder Maya Dahl og er 18 år gammel(Snart 19 år) - Jeg har en Storebror der hedder Magnus som er 21 år og en lille bror på 14 år! Som hedder Alfred! jeg går på Hvidovre gymnasium i 3.g så er færdig om en halvt år yes yes. Jeg kan lide en fyr, men jeg ved ikke om han er den rigtige for mig?Jeg åbner øjnene helt op og sætter mine fødder på de kolde gulv. Dagen skal jo bare starte godt ud ik? Nå, jeg slæber mine føder ud til toilettet og ja idag var jeg hurtigere end Magnus. Jeg åbner døren og gør det man nu gør på et toilet. Tager et håndklæde og tænder bruseren, stiller mig ind og nyder det varme vand! Jeg slukker bruseren, svinger håndklædet rundt om mit hår og forsætter ind på værelset. Finder det tøj jeg skal have på! Og sætter stille musik på og laver min morgenrutine færdig.
- Ligge makeup
- skrive til Laura
- vægge Magnus, så han kan køre mig i skole
- Spise morgenmad
- ud af døren i god tid!Outfit of the Day:
Jeg fik lavet min morgenrutine færdig og venter nu på at Magnus er klar. Ja, som en pige er jeg klar først. Jeg er stolt! Jeg låser døren efter os. Åbner bildøren og sætter mig ind. Magnus sætter sig ind starter bilen og køre mod Hvidovre gymnasium. Han skal alligevel på arbejde ind forbi mit gymnasium, så han kan lige så godt køre mig! "Hej, hej" siger jeg og lukker døren og får med det samme øje på Laura! Jeg krammer Laura og vi følges ind til timen. Første modul er Dansk! Ihhh hvor er jeg glad! Dansk er nemlig mit hadefag! Kun fordi vores lære Søren er så irrerterne og jeg føler jeg intet lære af ham så det er jo super. Eller noget. Jeg sidder i min egen verden og tænker på den fyr jeg er vild med....Nemlig..... "Maya, hallo Maya? Er du der" jeg vågner op fra min egen verden og kigger rundt og ser at alle kigger og forventer en svar af mig! Kan se hvor meget jeg holder af min lære Søren? "øhh, det ved jeg ikke" svare jeg på et spørgsmål jeg ikke engang har hørt! Dagen går og vores lære Jakob siger "Hav en god dag, husk side 66-68 er lektie til på torsdag" jaja den er god med dig....Jeg bliver kørt af Magnus i skole og det resultere så at jeg enten skal gå hjem eller tage offentlig transport....Jeg overvejer at gå hjem...Så jeg kan gå forbi Stefan hus, måske lige sige hej da det er længe siden...
Min flirt hedder Stefan Hjort, ja du hørte rigtigt! Stefan Hjort tideligere medlem Af page Four og er nu gået solo! Han er 20 år....Vi har noget..Men jeg ved ikke om han er den såkaldte rigtige for mig Magnus siger at han sku ikke ved det, men han ikke synes Stefan er en god fyr for mig! Hvor jeg så bare tænker slap af man, du kender jo ikke drengen....Men det fandt jeg så ud af at han gjorde...De er venner ikke bare venner men meget gode venner! Ja, min bror lukker meget ud som ik kan høre...Not! Jeg vælger at tage bussen til hans hus også lige skrive på vejen om han overhovede er hjemme....
Pis....Det var han ikke...Men imorgen skal jeg se ham så det er jo dejligt!💕 Jeg tager bare bussen resten af vejen hjem. Låser døren op og råber "Hallo, er du nogle hjemme" det er noget jeg gør hver eneste gang jeg kommer hjem....Min familie er ved at få spat af mig hvis de er hjemme. Jeg tager mine sko af og hænger min jakke op....Da kom ikke noget svar så jeg må være alene hjemme... luksus! Jeg vil liste ind på Alfred's værelse fordi han har det blødeste tæppe ever! Jeg åbner døren og ser han ligger og sover...Cute! Jeg tager et billede og ligger det op på insta!
Maya.Dahl:😴🛏
Magnus.Dahl: Cute lillebror jeg har mig, jeg kommer hjem om lidt også skal vi alle 3 sove☺️😴
Stefan_hjort:😴❤️Laura.sørensen: stadig lige så sød som sa vi var små!❤️
Maya.Dahl: @Magnus.dahl deal!❤️, @Stefan_hjort 😘😘 & @Laura.Sørensen du er lige så sød som den gang!!😘
Jeg ligger mig ned ved siden Alfred og falder faktisk i søvn....Dejligt nu kan jeg ikke sove i aften....Jeg vågner af min storebror Magnus "Hallo i to sovetryner, vi skal spise nu" "Hvad" kan jeg bare høre Alfred sige! Vi går ned af trappen og ind i køkkenet og sætter os ned og begynder af øse med op på tallerknen og spise det! Jeg spiser færdigt og ligger mig op i sengen og ser den serie jeg er i gang med 'Good girls' den er så grineren! Klokken bliver lige pludselig 23:58 og jeg er pænt træt...Jeg lukker macen ned og gør mig natteklar...Sender godnat til mine streaks, slukker lyset og sover!
————————————————————————
Første afsnit oppe, jeg håber i nød det og vil læse mig i fremtiden!HUSK AT STEM
YOU ARE READING
Untitled! - S.H (Afsluttet)
FanfictionMaya kan lide en fyr. Hun venter i spænding på at ham fyren tager sig sammen, og spørger om de skal blive kærester! Nemlig.....Stefan Hjort -