Da vi kommer ind af hovede døren, er det første vi møder Lucas "Er i blevet kærester igen?" Halvråber han. Jeg vender mig mod Stefan. Han kigger på mig og nikker. Som svar på jeg gerne må sige det. Altså Stefan bestemmer ikke hvad jeg må osv. Men vi havde aftalt ikke at sige det til nogle, men Stefan ved godt at jeg ikke kan holde sådan noget hemmeligt for Lucas. "Ja det er vi" svare jeg og smiler. "Jeg vidste det" siger han og krammer mig "Og tillykke til jer begge" siger han og krammer mig igen. Jeg smiler, Lucas er glad på vores vegne. Også er jeg glad.
Klokken er kun 16:03, så vi går snart ned og handler eller så tager vi ud og spiser. Jeg vil helst, ud og spise. Fordi ja, jeg elsker at spise ude.... vi endte med at tage på mash...Mega lækkert sted, men lidt dyrt. Vi tog bussen da det var nemmere, da det ikke er sjovt at kære i bil inde i Storkøbenhavn. Jeg åbner døren til mash og efterfølgende kommer Stefan og Lucas. "Bor til 3" siger lucas da tjeneren kommer over. Vi følger efter manden og får menukortet. Vi bestiller og får maden. Vi har alle tre droppet, mobilerne og snakker. Hvilket jeg har savnet.
Klokken bliver 19:37 da vi går fra restauranten, jeg vil bare gerne hjem og slappe af. Jeg ligger mit hovede på Stefans skulder i bussen, og falder halvt i søvn "skat" siger Stefan og tager min hånd. Lucas tjekker ud og vi gør det samme, så det bare hjem af. Jeg åbner døren til lejligheden. Og går direkte mod mit værelse. Jeg ligger mig i sengen og falder bare i søvn.
Note: undskyld for et så kort afsnit.
Husk at stem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Untitled! - S.H (Afsluttet)
FanficMaya kan lide en fyr. Hun venter i spænding på at ham fyren tager sig sammen, og spørger om de skal blive kærester! Nemlig.....Stefan Hjort -