#29 ~ Frinds with benefits.

256 10 1
                                    

Vi tager ud på cafe Norden og spiser der. Det var mega hyggeligt og vi fik snakket alt igennem. Jeg føler virkelig vi er kærester igen. Men vi må se tiden an! Jeg skal lige falde på plads i det hele igen. Vi tog hjem til os og sov da Lucas ikke var hjemme. Vi sad og så film hele aftnen og puttede så meget! Jeg har godt nok savnet det. Måske er han tilgivet? Hvem ved?

*2 uger efter*
Stefan og jeg er virkelig blevet tætte de sidste mange dage! Vi har været sammen næsten hver dag og ja, vi har sku nok haft lidt (Meget) sex. Lige kalder vi ogs bare 'Friends with benefits' men ja, jeg håber snart Stefan vil spørge mig om kærester igen! Stefan og jeg tager til ystad som vi skulle have været på da vi var kærester men det droppede vi jo efter jeg slog op. Vi tager afsted imorgen tideligt så Stefan sover hos mig igen! Som han har gjordt de sidste mange dage. Vi ligger og ser Netflix på Stefans computer. Men jeg følger ikke rigtig med, modsætningen til Stefan der er helt opslugt af filmen. Jeg ligger bare og tænker over livet "hva tænker du på?" Spørger Stefan jeg tænker over hvad jeg skal svare "livet tror jeg nok" jeg ligger mig indtil Stefan og ser med på resten af filmen. "Jeg skal nok få dig tilbage" visker Stefan. Han tror jeg sover, nok fordi jeg trækker vejret tungt. "Jeg elsker dig" visker jeg og kigger op mod Stefan. Jeg kan se han fik et chok da jeg snakkede. Men mener han det? Det håber jeg! For jeg er klar på at være kærester med Stefan igen. Jeg vender mig om da jeg er træt og Stefan ved Lige hvad jeg vil have nu. Han skal holde om mig, og det gør han også! Ærligt mit yndlingsted. Godnat!

Note:
Undskyld for et så kort afsnit. Men ja, begynder at opdatere når jeg har skrevet et afsnit. Og jeg er syg idag, så der kommer nok en del ud idag! HUSK AT STEM!

Untitled! - S.H (Afsluttet)Where stories live. Discover now