- Som i kan se, har jeg lavet mit cover billede om! Håber i kan lide det!😍
-
Dagen igår gik godt! Jeg stod op for 20 min siden, Jeg ligger i min seng og kigger på Stefan. Han sover stadig og hold nu kæft hvor er han lækker! Jeg tager min telefon og kigger på klokken....Klokken er 9:02! Jeg ligger min telefon og kigger videre på Stefan! Jeg nusser hans kind og han begynder at smile! "Godmorgen" mumler Stefan med hans hæse morgenstemme! "Godmorgen" svare jeg og kysser ham! Det udvider sig til et snav! Jeg ligger mig oven på ham! Han køre sin hånd ned mod min numse! Uff! Jeg elsker Stefans kys! Han kysser så goodt!!!! "Hvad laver i?" Kan jeg høre Alfred sige? vi stopper kysset hurtigt og vender mig om! "Omg kan man ikke bare få en lille smule privat liv i det her hus?" Halv råber jeg og går over mod døren og lukker den i lige i hovede på Alfred! Jeg vender mig om og vender øjne! Stefan griner bare! Jeg ligger mig ned til Stefan igen! "Hvad skal vi lave idag?" Spørger jeg? Stefan kysser mig i håret "Jeg skal bare ligge her med dig idag " - "Den er jeg med på!" - "Nå ja, skal jo være med til en podcast med fyreaften her senere" - "Mhh okay!" Jeg griner og kysser Stefan igen....Det udvider sig til et snav igen....Det banker på "Seriøst" siger jeg og trækker mig fra snavet! Min mor stikker hovede ind!"Undskyld men, der er morgenmad nu...." Jeg vender mig om og Stefan har endelig taget sig sammen til at stå op! Han krammer mig....Jeg kysser ham! Vi tager tøj og går hånd i hånd ned i køkkenet! Vi sætter os på den samme plads som igår aftes!
Morgenmad hos familien Dahl er røv lækker i weekenden eller ferier! Så det består af hjemmelavede boller, pålæg, bacon, æg, nutella, vandmelon, frugt... og fucking pandekager! Amen elsker pande kager!
Vi får spist færdigt...Vi går op på værelset...Vi skal hjem til Stefan idag...Eller han skal hjem også skal han hjem til Frederik Kulmbach fordi han skal være med i en podcasts eller sådan noget...Også skal jeg bare være sammen med Lucas imens! Jeg tror vi aftalte at tage med at træne...;()
-
På vej hjem til Stefans skal jeg selvfølgelig poste et billede eyy!
Maya.Dahl: 🤫💕
Laura.Hansen: smukkeste veninde!😍
Pellehp: Spicy som en hotwing!❤️
Sonny.Lindberg: @Stefan_Hjort du har sku scoret godt!😍
Stefanhjortlover123: Flotte!💕
-
Ihh dejlige friends!! <3 - Jeg griner over Sonny og Pelles kommentar!
Stefan åbner døren op...Lucas er ik kommet hjem endnu...Men som den gode kæreste jeg nu er! Vil jeg rydde lidt op imens Stefan er væk. Jeg krammer og kysser Stefan farvel!
Jeg elsker seriøst deres lejlighed! Men de mangler stadig nogle små ting! Men det kommer nok snart med tiden!Jeg sætter min telefon til deres anlæg og sætter 'Body' på med Brando...Den er mega god! Jeg Starter med køkkenet...Altså deres lejlighed er ikke rodet men den kunne gost bruge en hånd! Stefan køre mig frem og tilbage så...Jeg hjælper bare!
-
Jeg får ryddet færdigt op og sidder bare og ser 'The rain' har set den 1000 gange og glæder mig så sindsygt til sæson 2!!
Note:
Husk at stem! - Håber i kunne lide afsnittet!
YOU ARE READING
Untitled! - S.H (Afsluttet)
FanfictionMaya kan lide en fyr. Hun venter i spænding på at ham fyren tager sig sammen, og spørger om de skal blive kærester! Nemlig.....Stefan Hjort -