#25 ~ Kom nu Maya, det er fredag!

236 9 1
                                    

Jeg har tænkt meget over det Stefan sagde i studiet. Men vi har ikke snakket sidden...jeg har valgt at holde et sabbatår også blive vikar på min folkeskole....så jeg skal til jobsamtale idag! Eyy! Klokken er 09:37 og jeg skal mødes med Laura inden...Jeg har ikke set hende siden hun tog afsted! Så EYY! Jeg tager bussen hen til Laura. Jeg har meget at skulle fortælle hende! På vej i bussen tjekker jeg de sociale medier og set Laura har lagt et billede op!

 Jeg har meget at skulle fortælle hende! På vej i bussen tjekker jeg de sociale medier og set Laura har lagt et billede op!

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Laura.Hansen: Mest savnede pige!😍

Maya.Dahl: min ynglings!!!💕💕

Ihh elsker hende!!

Jeg tjekker ud på rejsekortet og går de sidste 300 m. Hen til hendes hus! Jeg banker på og Laura åbner døren! Vi siger ikke noget men krammer bare i 100 år! "Ej hvor har jeg savnet dig" siger jeg da jeg trækker mig. "Jeg har også savnet dig" jeg går ind og smider skoene. Vi går ind på værelset og sætter os i sengen. "Nå, fortæl søde" siger Laura. Jeg fortæller hende alt om Lucas og Stefan. "Woow" er det eneste hun svare "Du har godt nok været igennem meget" svare hun og griner. "Ja det har jeg. Men har du oplevet noget?" Spørger jeg og venter på et svar... "Ja altså, jeg var jo i USA på sprogrejse og der var der måske en sød fyr" siger hun og rødmer. "Ihh fortæl.." - "Okay, han har brunt hår, brune øjne også en hære lækker krop! Også er han vildt sød og beskyttende. Og ja så blev vi vidst kærester" siger hun og smiler "Ihh tillykke skat" siger jeg og krammer hende!

Vi snakkede og klokken nærmede sig 14 hvor jeg skulle til jobsamtale! Laura er så sød at køre mig:) Jeg åbnet døren, kæft det er lang tid siden jeg har været her. Jeg finder kontoret "Hej" siger jeg da jeg kommer ind "Ej, hej Maya" siger Lotte som sidder på kontoret "Hej Lotte" svare jeg og smiler "Hvad laver du dog her?" - "Jeg skal til jobsamtale inde hos Ole" svare jeg...Han er igang med en nu, så du kan bare vente her" svare hun og viser mig stolene som jeg kan vente ved.

-

Jeg fik jobbet! Endelig! "Jeg fik jobbet!😃" skriver til til Lucas og Laura "Ihh tillykke det skal fejres" svare Laura og Lucas har ikke set den. Jeg tager bussen hjem og finder så ud af jeg er alene hjemme. "Vil du ik komme her hjem?😄" skriver jeg til Laura da jeg kommer til at kede mig ihjel! "er på vej😊" svare hun! Og inden for 10 min vil hun ringe på. Jeg rydder lige mit værelse op! Jeg kigger rund og er stolt over at jeg kunne rydde op så hurtigt! Jeg nyder det i 5 sekunder da det ringer på. Jeg gør ud og åbner. "Hej Laura" siger jeg og krammer hende "Hej Maya, tillykke med jobbet" svare hun og krammer igen "Jo tak" svare jeg og griner. Vi sætter os ind i stuen og snakker! "Maya, skal vi ikke tage i byen og drikke os fucking stive og fejre at du har fået jobbet" siger Laura imens vi ser en film "Arrh jeg ved ik" svare jeg og vender mit hovede mod hende" - "Ej kom nu Maya, det er fredag"

Untitled! - S.H (Afsluttet)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant