#30 ~ Husk kondomer!?

271 10 1
                                    

Jeg vågner i Stefans arme. Idag skal vi til Ystad. Vi pakkede igår så alt er klart. Vi skal køre 10:30 og klokken er nu 09:28 så vi har lidt tid. Lige nu ligger jeg, og leger med Stefans fingre. Han hænder er vold store såe, ja! Han tager fat om min hånd og kysser min kind "godmorgen" siger han midt i kysset. "Godmorgen" svare jeg og vender mig om så jeg kigger ham ind i øjnene. Jeg kysser ham " jeg glæder mig til senere" siger jeg og rejser mig op. "Det gør jeg også" svare han. Jeg når lige hen til døren, da jeg mærker 2 hænder på mine hofter. Jeg bliver hivet tilbage i sengen og Stefan ligger sig oven på mig. Han planter sine læber på mine og det ender ud i et snav. Og ikke mere end det. Jeg lister ud i køkkenet da jeg ved Lucas snart skal gå. "Godmorgen" siger Lucas da han får øje på mig. Han er igang med at tage sko på. "Godmorgen, hvornår går du?" Spørger jeg om. "Lige om lidt" Han rejser sig op og spreder armene så jeg kan give ham et kram. "Pas på dig selv smukke" siger han i krammet. "I lige måde" siger jeg og giver slip. "Vi ses Stefan" råber Lucas ind til Stefan. Stefan kommer gående ud i gangen til os. De giver hinanden en bro hug "pas nu på hende ik?" Siger Lucas og blinker til Stefan. "Jo ofc." Svare han og smiler sexet tilbage. Jeg griner bare og går ind i stuen. De snakker lige lidt også smækker døren! Jeg sidder og tjekker de sociale mediere og beslutter mig for at ligge et billede op på insta.

Maya:Dahl:🤫🤭

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Maya:Dahl:🤫🤭

Marcomarc: ❤️❤️

Stefan_Hjort: smukkeste!😍

Fan1234: flotte!

*Da de er på vej til Sverige*

Stefan køre, jeg slapper af.
Stefans tommelfingeren køre frem og tilbage på mit lår. Stefan snakker der ud af, men mit svar hver eneste gang er "Mmhh" - vi køre ind i Sverige og er om 20 min. Ved ystad. Jeg er begyndt at vågne lidt op og begynder at svare med rigtige ord. Snakken køre der ud af og musikken køre og vi høre lige nu page Four, med bedre end din ex. Der bliver helt stille "JEG GØR DET BEDRE EN DIN EKS" halv råber Stefan og så synger vi resten af sangen imens vi danser som vi kan. Vi ankommer til ystad, Stefan finder en parkerings plads imens jeg pakker sammen i bilen. Vi går ind af indgangen og tjekker ind. Stefan tager imod nøglekortet og tager min hånd. Vi går hånd i hånd hen mod værelset. Vi åbner det og hold kæft det er flot. Vi stiller kufferten og beslutter os at gå ned og bade. Stefan tager sin mobil af lommen og tager et billede af mig og poster det på insta.

Stefan_Hjort: ystad er godkendt! 😍😍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stefan_Hjort: ystad er godkendt! 😍😍

Maya.Dahl: Ja det er!!😍

Pellehp: Husk kondomer!🤫

Lucaslynggaardtonnensen: Pas nu på hinanden!💕

"Forhelved Pelle" siger Stefan da han tjekker kommentarerne! Jeg griner og finder Stefans hånd. Vi bader sammen og får taget en del billeder. Da vi er færdige med at bade, går vi op og lægger os til at sove. "Godnat smukke" siger Stefan og kysser mig. "Godnat" svare jeg og kysser igen.

Note:
Idag går dette afsnit ud til Amalie Storm, da hun har fødselsdag og bliver 14 år! Synes liger i skal skrive tillykke til hende nede i kommentaren
Tak til alle der har læst historien.
HUSK AT STEM!

Untitled! - S.H (Afsluttet)Where stories live. Discover now