#31 ~ Gad godt at bo her;)

242 11 2
                                    

Vi stod op for 15 min. Siden og vi er på vej ned for at spise morgen mad. Hånd i hånd går vi ned til morgenmaden. Vi sætter os ned og begynder at tage maden og derefter spiser vi. "Hvad skal vi idag?" Spørger Stefan og tager en skefuld røræg i munden. "Det ved jeg ikke? Hvad vil du lave?" Spørger jeg. "Jeg tænker spa?" Svare han og smiler. Det lyder lækkert "Det kan vi godt" svare jeg med et smil. Vi spiser færdigt og går tilbage til værelset for at skifte til badetøj. Vi har aftalt at vi skal have massage også går vi i spa.

Vi er igang med at få massage, jeg nyder det virkeligt og jeg elsker det så meget. Jeg kigger hen på Stefan og kan se hans også nyder det.
Vi er færdig med massage og nu sidder vi i boblebad og snakker.

Jeg tager min mobil og poster et billede på insta! Som Stefan tog igår.

Jeg tager min mobil og poster et billede på insta! Som Stefan tog igår

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Maya.Dahl: Gad godt at bo her;)

Laura.Hansen: Smukkeste!

Magnus.Dahl: Savner dig. Kom hjem!

Lucaslynggaardtonnesen: Nej! Du skal bo med mig!

-

Vi blev færdige i spaen og besluttede os for at spise frokost. Jeg sidder og spiser da Stefan rejser sig. Jeg tænker ikke over det, indtil jeg kan høre Stefans hjemme i højtalerne. "Undskyld jeg afbryder, men jeg har noget vigtigt at fortælle" han trækker været dybt og kigger hen på mig. Hvad fanden laver drengen.

"For nogle måneder siden dummede jeg mig. Jeg mistede min kæreste som jeg elskede overalt på jorden. Jeg har savnet at hun har stået ved min siden. Har savnet at kunne kramme og kysse hende når jeg ville. Har savnet at kunne kalde hende min. Så det vil jeg lave om på nu. Så Maya, vil du være min kæreste igen?"

Alle hovedet vender mod mit og kigger forventningsfulde på mig. Jeg begynder at smile. Jeg løber hen i armene på Stefan. Jeg svinger armene omkring hans hals og kysser ham. Kæft jeg har savnet det "DET TAGER VI SOM ET JA!" Råber en mand. "JA! Siger jeg ind i mikrofonen. Hold kæft hvor er jeg lykkelig! Jeg kysser Stefan igen og smiler i kysset. Han giver mikrofonen tilbage til en mand. Han tager min hånd og føre mig ned til min plads. Alle klapper imens. Jeg hader normalt at være i midtpunktet min lige det her er noget specielt.

Note:
Så det blevet kærester igen. Har brugt lang tid på at finde på hvordan de skulle bliver kærester igen. Håber i kunne lide hvordan. Undskyld for et kort afsnit, men følger ikke jeg får den respons jeg gerne vil have. Jeg har skrevet 31 kapitler og ikke engang 2 tusind har læst min fanfiktion. Jeg overvejer lidt st stoppe. Håber j forstår. Men forstår mit ret, er taknemlig for den der er trofaste læsere! Tak!

Untitled! - S.H (Afsluttet)Where stories live. Discover now