#32 ~ Savner hende der fra dag 1, har stået ved min side!

244 9 2
                                    

Jeg vågner, i Stefans arme. Eller burde jeg kalde det. I min kærestes arme. Det lang tiden siden, jeg har kunne sige det, men har savnet det. Vi har valgt at holde det hemmeligt til at starte med. Da alle fans nok ville spørge "Hvorfor er i kærester igen?" Osv. Og det magter vi ikke såe...Men vil 100p. Fortælle Lucas det. Han er jo min bedste ven! Vi vil bare ligge og slappe af idag, da vi begge er trætte. Men tænker vi skal ud og bade senere idag. Jeg tænker over livet, lige indtil Stefan bevæger sig. "Godmorgen smukkeste min" siger han og kigger mig ind i øjnene. "Godmorgen lækreste min" svar svare jeg og kysser ham. Det ender ud i et snav. Jeg kommer på en eller anden måde til at ligge oven på Stefan. Hans hånd køre rundt på min røv og min hånd køre rundt i hans hår. Ja, og resten må i selv gætte jer til....

Jeg går i bad, og Stefan vil åbenbart med. Jeg tænder bruseren og træder ind brusekabinen. 5 min. Efter kommer Stefan, imens jeg tager balsam i håret, studere Stefan min krop. "Kæft jeg har savnet at se den krop" siger han og smiler lumsk! Jeg griner bare og skyller min balsam ud. Vi står og kysser imens vandet køre ned af vores nøgne kroppe. Gid en kunne tage et billede nu, kæft det kunne være goals. Altså bare af vores ansigter.

Vi er begge færdige, jeg ligger imellem Stefan's ben og han nysser min hovedebund. Jeg smiler ved tanken og nyder det. Jeg tjekker Instagram og ser Magnus og Stefan har lagt noget op.

 Jeg tjekker Instagram og ser Magnus og Stefan har lagt noget op

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Magnus.Dahl: Savner hende der fra dag 1, har stået ved min side!❤️

Maya.Dahl: Jeg savner bestemt også dig, jeg kommer snart hjem!❤️

Jeg smiler ved tanken, for hvis jeg skal være ærlig har jeg ikke set så meget til familien siden jeg flyttede hjem til Lucas. Hvilket er lidt dumt, men prøve at gøre det bedre med tiden... Jeg ser billede som Stefan har lagt op.

Stefan_Hjort: Hjem mod det danske imorgen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stefan_Hjort: Hjem mod det danske imorgen. Men 3 dage dejlige dag er gået!❤️🤫

Imens har jeg lagt et billede op på min ms. På insta. Fra tideligere idag.

Vi er gået ud på stranden og bader der

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi er gået ud på stranden og bader der. Jeg har benene rundt og Stefans liv, også griner vi mega meget. De her dage der er gået, har været mega hyggelige. Men imorgen skal vi altså hjem. Vi ender med at kysse, som altid. Men Stefan kysser så godt, så kan ikke lade vær. Der er små børn til stede men fuck det. Tror de har set deres forældre kysse...Okay, alle kiggede så vi valgte at gå op og spise aftensmad. Klokken er 18:37 og nu sidder vi og er mega asociale. Vi sidde begge med hovede ned i telefonen. Men altså gør alle ik det? Jeg har valgt idag, vil jeg gerne i boblebad og "hygge" mig det og slappe af, Stefan må gerne komme med. "Skat?" Spørger jeg efter lidt tid "mmhh" svare han og kogger op. "Vil du med i boblebad, senere for at slutte af på opholdet?" Jeg kigger Stefan ind i øjnene og venter på et svar "ja det vil jeg gerne, men hvornår?" Han efterlader et smil på sine læber og læner sig frem og kysser mig. "Jeg kan godt vente lidt mere" siger jeg mit i kysset. Og hentyder til at jeg gerne vil kysse videre.

Note:
Næste afsnit ude på tirsdag:)
Husk at stem. Skal jeg forsætte med at sætte flere billeder ind, end et billede? 💕

Untitled! - S.H (Afsluttet)Where stories live. Discover now