#18 ~ Du ville Snakke med mig?

235 11 1
                                    

Lørdag morgen....Jeg ligger og tjekker de sociale medier, da der propper besked op fra Lucas. "Hej smukke, kan du måske snakke senere?♥️" okay, hvad? Lucas sender aldrig hjerter? Wtf.... "Ja, det kan vi da godt!💕" svare jeg og undre mig over hvad han vil snakke om? Han plejer bare at vil sige det når vi er sammen. Men hvorfor snakker han ik bare med mig nu? Vi er jo i samme lejlighed? Tror jeg.... Stefan ligger og sover, jeg svinger benene ud over sengen og lister ud på toilettet. Jeg åbner døren til Lucas værelse...Han er så ik hjemme!...LORT! Jeg har fået min fucking menstruation....Omfg! Jeg har ingen bind med og tænker ik lige drenge har et bind liggende! Så må jeg ligge papir ned i underbukserne også lige smutte ned i netto og købe en pakke bind...Livet som pige! Jeg lister tilbage på værelset for at tage tøj på også lige tage min pung. Jeg låser døren også går jeg bare ned mod netto...

Jeg tager mine høretelefoner i ørene og sætter ' 'Glemme mig' med citybois på! Konge sang! Jeg har faktisk altid haft et lille crush på Thor...Men ik længere ahha! Jear...Jeg mimer sangen.... jeg går ind i netto og vælger også lige at hente lidt morgenmad...Jeg tager 2 tebirkes og 2 boller! Også er det bindende! Jeg betaler og smutter hjem af igen! Jeg låser døren op og sætter varerne på køkkenbordet! Jeg står med min mobil også er der en der puster mig i nakken. Jeg får det sygeste chok og vælger derfor at hoppe en halv meter op i luften "Haha, hvad fuck laver du?" Spørg Stefan grinene! "du giver mig sku da et chok" svare jeg og læner mig ind i Stefan og krammer ham... "Hvor var du henne?" Spørger Stefan. "jeg var nede i netto for at hente et bind" svare jeg og vender øjne da jeg siger bind. Han nikker og smiler!

-

Vi spiser færdigt også skal jeg mødes med Lucas senere! Eller Stefan skal være sammen med Kasper og Joshua senere så vi snakker bare i lejligheden! Undre mig stadig over det.... Stefan skal afsted inden for 20 min så jeg bliver i lejligheden og venter:(

"Hej hej skat!" Siger Stefan og kysser mig farvel. "Vi ses skat" svare jeg og kysser ham igen. Døren smækker! Også sidder jeg alene i sofaen! Og besluttet mig for at pakke da jeg skal hjem fordi jeg har en aftale med Magnus og Alfred i morgen! Jeg pakket næsten alt mit tøj og min makeup! Døren åbner "Heej" råber Lucas fra gangen "Heej" svare jeg og pakker lige de sidste ting "Hvad laver du?" Spørger Lucas. Jeg vender mig om og ser Lucas stør i gangen "Jeg pakker bare lidt tøj ned, jeg tager nok hjem idag" svare jeg og går over og krammer Lucas "Okay, hvornår kommer du så tilbage?" Spørger Lucas! "det ved jeg faktisk ik" svare jeg "Hvem var du egenlig hjemme hos?" Jeg pakker lige hurtigt færdigt "Jeg var bare hjemme hos Alba" svare han og smiler!

-

Vi sætter os ind i stuen og der er lidt akavet stilhed i starten...Jeg tror ikke Lucas ved hvad han skal sige så derfor starter jeg "Du ville snakke med mig?" "Mhh" svare han. Jeg kan se han tænker over hvad han skal sige....

Note:
HUSK AT STEM!

Untitled! - S.H (Afsluttet)Where stories live. Discover now