#5 ~ I found a love?

469 8 0
                                    

Jeg vågner med et smil på læben,  i min kæreste seng og mine kærestes arme, livet er jo dejligt! Jeg vender mig om så jeg lækker med hovede ind mod Stefans. Jeg kysser ham på munden og nusser hans arm. Sådan ligger jeg i lidt tid, han åbner øjnene og smiler. "hvor lange har du været vågen" - "Halvtimes tid, tror jeg" - "Du skulle da bare have vækket   mig" - "Nej, jeg ville bare gerne  ligge og studere dig" det er faktisk rigtig nok. Jeg synes det er sjovt at kigge på folk, lyder som en eller anden jeg ved ikke hvad. Men Stefan er lækker, så derfor er det lækkert at se på! Hvis i forstår når....Stefan kysser mig godmorgen og rejser sig! "hvad kunne du tænke dig til morgenmad?" - "Det ved jeg ikke, hvad vil du have" - "Det finder du ud af, jeg køre lige er tilbage om en halv time" nå okay! Så går jeg da bare ind til Lucas og snakker med ham! "okay lækre" - jeg kan høre en dør smække, også rejser jeg mig og tager lidt mere tøj på, bare det tøj jeg havde på igår

Jeg går ind i stuen og der sidder Lucas og ser  tv, men er mere opslugt at sin telefon. "Godmorgen" siger jeg, og Lucas kigger op "Godmorgen fru Hjort" siger han og griner "Ej hvor er du lam" jeg sætter mig over i sofaen og så falder vi bare i snak! - Døren åbner ude fra gangen Af og jeg gætter på at det er Stefan, og gæt hvad. Jeg gættede rigtigt! Stefan kommer ind med en pose fra Joe and the juice. Den dreng kender mig åbenbart meget godt! For jeg elsker at spise morgenmad fra Joe and the juice. Vi sætter os op og spiser maden! Tiden går og klokken bliver 12:45. Pelle kommer om et kvarter ca. Men jeg vil lige ligge et billede op på insta!

 Men jeg vil lige ligge et billede op på insta!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Maya.dahl: jeg kan nu meget godt lide dig!

Magnus.dahl: Åårh savner dig min smukkeste!❤️

Alfred.dahl: smukkeste søster!❤️

Stefan_hjort: lækreste!😍😍❤️😍

- Stefan er jo dum, hvis han ikke ved den er til ham! "Jeg kan nu også meget godt lide dig" okay drengen var klog nok! "Det er jeg glad for at høre" siger jeg og smiler! Stefan smiler tilbage og kæft jeg elsker dette øjeblik, men det bliver afbrudt af.... Pelle

Det banker på , jeg blev bare siddende i sofaen mens Stefan gik ud til Pelle , efter vi havde spistmorgenmad gik Lucas. Han skulle et eller andet med Alba. Jeg kan høre de visker men ikke hvad de visker.
De kommer ind i stuen og da Pelle ser mig siger han "Amen er det jo ikke Magnus's Dahl lillesøster" HAHA! Det kalder han mig altid og jeg kalder ham "Er det ikke Magnus's bedste ven?" Stefan kigger bare mærkeligt på os. Eftermiddagen går ud på at vi tog ud og spiste lækker frokost og shopping. Deres selvskab nyder jeg fuldt ud! Pelle kommer jeg til st se meget til, og ja Stefan endnu mere! ...Jeg skal hjem af nu og Pelle tager med da ham og Magnus skal være sammen! Sårn lidt nederen da jeg havde tænkt mig at skulle være sammen med Magnus! Men ja...Jeg står sammen med Stefan og snakker da Pelle et gået ned til bilen. Han køre mig hjem da han jo skal hjem til os "Hej hej smukke, tak for idag og igår, det har været mega hyggeligt" - "Vi ses skat! Jeg elsker dig! Og ja det har været mega hyggeligt" - "Elsker også dig, og kom godt hjem" vi kysser farvel og krammer lige en sidste gang også er det ned til Magnus's Dahl bedste ven! "hvad skal dig og Magnus?" De laver altid et eller andet lort når de er sammen så jeg vil gerne vide hvad idag? "øhh tror bare vi skal ind på en klub du ved?" - "Nå nå" snakken køre videre også er vi hjemme! Jeg låser døren og og lader hver med at råbe da jeg ved at alle er hjemme "Vi ses det var hyggeligt idag" siger Pelle da jeg er på vej ind til mit værelse - "Ja, det var mega hyggeligt" svare jeg og går videre ind på mit værelse jeg sætter musik på og begynder bare at tjekke de sociale medier. Stefan har lagt eg billede op!

 Stefan har lagt eg billede op!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stefan_Hjort: i found A love😍

Pagefour_Fan.1: uhh hvem?

Fan_2: ad

Maya.dahl: 😍😍😍😍

Pellehp: og jeg ved hvem hun er!😍

Ihh mums man! Kunne spise ham!
Haha Pelle!

Jeg begynder at gå i seng! Jeg kan mærke at Stefan er den rette og jeg ikke vil have en anden! Godnat vennerne bliver sendt til mine streaks også er det bare putte sove.

- HUSK AT STEM!

Untitled! - S.H (Afsluttet)Where stories live. Discover now