#4 - Skal vi putter eller sove?

417 11 1
                                    

Det er fredag morgen, og igår spurgte Stefan om jeg kunne snakke om noget alvorligt! Ja tak, jeg håber Stefan har taget sig sammen. Så skolen skal bare overståes....Og tror du jeg er glad! Vi skal møde klokken 10:30 og har fri 14:30 yaay! Og vi har ikke Jakob! Amen livet er jo godt lige pt. Forhåbenligt meget bedrer senere! - Klokken er 7:50 jeg har sagt til mig selv jeg gerne må stå op senere, da jeg jo først skal møde 10:30! Idag kan jeg så ikke blive kørt af Magnus, da han jo er mødt! Pis! Når men så må jeg tage bussen, cykle eller følges med Laura som har bil! Eyy' tror bare jeg skriver jeg Laura! Hun skal alligevel forbi mit hus for at komme til skolen - Så spørg du jo nok? Hvorfor følges i så bare ikke hver dag! Og jeg kunne spørge mig selv om det samme....

 Forhåbenligt meget bedrer senere! - Klokken er 7:50 jeg har sagt til mig selv jeg gerne må stå op senere, da jeg jo først skal møde 10:30! Idag kan jeg så ikke blive kørt af Magnus, da han jo er mødt! Pis! Når men så må jeg tage bussen, cykle ell...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Og ja, jeg skal snakke med hende nemlig om Stefan! amen den dreng gør et eller andet ved mig? Jeg kendte lidt til pagefour da sommer udkom men var ikke fan! Men jeg elsker Stefan for den han er og ikke fordi han er kendt!

Jeg står i døren og venter på at jeg kan høre bilen ude foran. Og det kan jeg nu, jeg låser døren og smutter ind i bilen "Heej smukke" sier jeg lige da jeg har sat mig! "Heey smukke" siger hun og krammer mig! "Nå fortæl" siger hun og begynder at køre mod skolen. Vi skal sidde i bilen i 10 minutter så har masser af tid! "øhhhh, du ved efter vi var sammen der ik? Der skrev jeg til Lucas omkring det hele! Også svarede han jeg bare skulle vente til at Stefan skulle tage sig sammen og han ikke snakkede om andet end mig" siger jeg hurtigt og puster ud. "åårrh det er da godt! Mega godt faktisk" siger hun og smiler. Jeg kan se hun er glad på mine vegne. "jear men der er bare det, Stefan har sagt han skal snakke 'Alvorligt' med mig idag efter skole" - "Og der tror du at han har taget sig sammen eller?" Okay kan den pige læse ordene inden jeg skal sige dem eller hvad? "jear det er det jeg tror, men hvad hvis det ikke er det? Og jeg bare har for høje forventningerne?" - "Prøv at tænk på at i bare skal være sammen og ikke tænk på det andet" - "Okay tak, det prøver jeg! Du er en skat!"

- Vi ankommer til skolen og ja! Skoledagen er kort så jeg er faktisk glad! Lol. Men ja første time er engelsk og omg jeg hader det fag! Jeg er så dårlig til sprog at det er sindsygt.

Skolen er omme! Yaay! Jeg ved ikke om Stefan ville hente mig eller om jeg selv skulle tage hjem til ham? Jeg går bare ud til parkerings pladsen! Og gæt hvem der står der, en lækker dreng! Og tænk jeg har noget med ham! Amen det er jo sygt! Han får øje på mig og smiler. Jeg får et stort kram og et kys. Det er da et godt tegn! Selvom vi kysser når vi er sammen, har vi ikke sårn kysset i offentligheden! Da Stefan er kendt og fansene ville bare tænke 'Hvad'

Vi endte hjemme hos Stefan og Lucas! Det er anden gang jeg er her! Og seriøst den lejlighed er så flot! Lucas kommer ind af døren, og jeg krammer ham "Tak for hjælpen" hvisker jeg i hans øre - "Altid smukke" jear ikke tag jer af han siger smukke, vi har kendt hinanden i flere år! Jeg ligger op ad Stefan, jeg kan mærke han er nervøs men ved ikke over hvad! " Maya?" - "Mhhh" Jeg rejser mig op så jeg kigger ham ind i øjnene - "Du ved jeg elsker dig af hele mit hjerte, og nu har vi haft noget i 2 måneder og jeg er træt af at vi ikke bare kan gå offentligt og holde i hånden og kysse du ved!" Jeg smiler overdrevet meget nu "Så....Jeg ville bare høre om du vil være min kæreste?" Omg hvad fanen tror du selv drenge? Jear man "Åårrh Stefan jeg elsker også dig! Og ja, jeg vil meget gerne være din kæreste!" Okay jeg har en kæreste nu! Yaay! Han rejser sig og kysser mig! Okay dagen kunne blive bedere!

Jeg skal skrive til Laura nu!

Jeg skal skrive til Laura nu!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Okay hvad? HAHA Lol. "Har du skrevet til Laura?" - "Ja, jeg skulle sku da vide om du følte det samme som mig" - "Haha du er så dejlig man, jeg skrev faktisk også til Lucas" siger jeg og viser ham beskederne. Han griner bare og siger "Så er det godt vi følte det samme" - "Ja, er du klar over hvor nervøs jeg var?" - "Nej ikke rigtig, men kan næsten forstille mig det" haha elsker det man! "Sover du her?" - "Ja, hvis jeg må" lol, det håber jeg. "ja selvfølgelig, men imorgen kommer Pelle" pelle mand! Ham kan jeg sku godt huske, det er ham der tror han er sjov lol. Ik joke! Han er sku sjov på sin egen måde! Men ja! Magnus er også venner med ham! Så ja ham har jeg set meget til!
Vi bestiller en pizza salat pizza til Stefan, skinke og peperonni til mig og kebab pizza til Lucas! Dejligt!

Vi spiser bare og griner omkring  det der er sket idag og igår! Vi synes det er lidt komisk at vi bege har skrevet til hindens venner får at vide hinandens følelser! Lucas har sat The rain" på amen den serie er så god! Lucas prøver at sige sine replikker men det går ikke godt! "jeg glæder mig så meget til sæson 2 kommer ud. Den er så god" siger Lucas HAHA!

Vi ligger i sengen, jeg i g-Streng og en af Stefan trøjer, og Stefan i boxershorts! Uff hans mave! Jeg har lagt mig under dynen og Stefan går rundt og rydder lidt op eller noget! Jeg studere han bare! "Skal vi sove nu? Eller putte?" Siger han og går over mod sengen "Jeg stemmer for putte" siger jeg og smiler - "Super" han ligger sig ned. Jeg ligger på hans bryst med hovede. Og han holder omkring mig, vi ligger bare og snakker. Jeg er mega træt så jeg ligger mig til at sove "Godnat smukke, tak for idag og tak for dig" er det sidste jeg høre inden jeg sover! Idag gik jeg ihvertfald i seng med et smil på læben!

Yaay! Nu er det blevet kærester! Håber i kunne lide dette afsnit! Jeg har skrevet lidt når jeg har haft tid! HUSK AT STEM!

Untitled! - S.H (Afsluttet)Where stories live. Discover now