Skolen kalder altså idag, så bliver nød til at stå op. Klokken er 6:46 og hold kæft hvor er jeg træt! Stefan er den bedste kæreste, han står tideligt op for at kunne køre mig i skolen! Også tager han bare hjem og sover igen HAHA! Jear, jeg tog bare et æble til morgenmad, da jeg nogle dage slet ikke magter morgenmad, kender i det?
Har slet ikke givet opdateringer til Laura? Omg. Fortæller det bare i skolen, klokken er 7:35 og vi er på vej hen til skolen! Det er for tideligt man! - Jeg åbner døren og ser Laura komme ud af sin bil på samme tid! "Hey, du hag glemt noget" siger Stefan da jeg skal til at lukke døren "Hva?" Han svare ikke men, laver en trutmund "Du for lam!" Jeg kysser ham dog alligevel. "Tak for de her dage skat, tak fordi du magtede at køre mig" siger jeg og griner "Alt for dig" fløde tænker man så, jeg smiler og sender er luft kys og lukker døren. Laura står og venter på mig! Jeg vinker farvel og går hen til Laura "Hva så gurl" siger hun da jeg krammer hende "Ik så meget, hva med dig" siger jeg og tager ind i armen og går ind mod klassen! "hey hey, du har glemt at fortælle noget du" pis.... "Ja altså, jeg har ikke været i skole fordi jeg hellere vil være sammen med Stefan også ja..." - "Av" jear okay, det kan godt lyde som om jeg ikke gider hende..."Ej vil heller end gerne være sammen med dig!" Vil hellere være sammen med Stefan end skolen! Men Laura for alle! Sårn er det bare "Skat!" - "Dig for alle ærligt" siger jeg lige inden vi træder ind i klassen. Hun sender et lift kys og bevæger sig over mod sin plads. Jeg gør det samme. Timen begynder samt døden! Okay! Tror i har fattet jeg hader skolen!Skolen er done. Jeg er på vej hjem! Jeg sidder i bussen høre musik, høre lige pt. Over byen af Stefan Hjort! Den er bare god okay!
Jear ud af bussen, gå de få 500 m., åbner døren og råber som altid "Er der nogle hjemme?" EYY ingen hjemme idag! Så skal det ryddes op på mit værelse for hold kæft det er rodet! Så højt musik, igen! Jear.....
Alfred og Magnus er kommet hjem! Vi sidder og ser film i stuen! Ægte kvalitid med brødrene! Alle mine venner har ondt af mig, fordi jeg kun har drenge som søskende! Jo de kan være pisse hamrende irreternde men hold kæft de kan være de bedste! Jeg vil poste et billede på insta! EYY!
Maya.Dahl: I am who i am. Not who you Think i am. Not who you want me to be.... I am me! ☺️
Stefan_Hjort: Du er perfekt som du er!😍😍
Magnus.Dahl:😍😍😍😍😍
Pellehp: Du er den du er!Og den person er perfekt!😍
Laura.Sørensen: Du er den bedste veninde man kunne ønske sig! Jeg er veninder med dig og ikke med en anden Maya! Du er perfekt som du er!❤️💕
Åårrh vennerne. Elsker mine venner og kæresten!
Jear! "Maaad" råber min mor ude fra køkkenet! Jeg tror Alfred fik et lille chok! Vi rejser os op og går ud til køkkenet, spiser og snakker om dagen "Maya?" Spørger min mor nysgerrig. "jear" - "Jeg har fået en besked fra Jakob omrking at du ikke har været i skole de sidste 2-3 dage. Passer det" pis og lort! Jeg niver Magnus i benet! Min mor ved ikke at jeg er kærester med Stefan, men min mor ved godt at Magnus er venner med ham! Også ved hun at Stefan ikke lige har det bedste ry! Kom nu Magnus hjælp mig! Jeg kigger virkelig leget på Magnus nu og der er gået lidt tid for jeg tænker over hvad jeg skal siger "øhhh, ja det passer! Jeg har bare været hjemme hos Laura, men ikke haft det særlig godt! Jeg troede jeg havde skrevet det til dig? Men har taget fejl" tak for lort Magnus god bror! "Den tager vi senere" pis og lort igen! Min mor kan altid se når jeg lyver!
"jo" pis! Min mor kan ikke lide Magnus ig Stefan er venner! Hvorfor fuck skulle hun så kunne lide jeg er kærester med Stefan!Vi får spist og det er bare akavet! Jeg tænker virkelig over hvad jeg skal sige! Jeg sætter mig op på mit værelse og skriver til Laura!
Det banker på og ind kommer min mor "Øhh du har ikke været i skole?" - "Mhhh" - "Hvorfor har du så ikke det?" Skal jeg være ærlig nu? Eller??? "Ja, mor? Du må virkelig ikke blive sur eller noget! Jeg har fået en kæreste og tilbragt min tid med ham" kan godt se det lyder dumt men okay! Hvis i elskede en dreng! Vil i så ikke og tilbringe jeres tid med ham? Eller hende?? Jeg mener jeg elsker jo drengen "Ej smukke, tillykke! Hvem er så den heldige" okay hun er ikke sur over det! Men det bliver hun nok snart! "øhhh Stefan Hjort" siger jeg stille "Altså Magnus's Stefan Hjort?" Hun ved allerede hvem han er? Er det et godt eller dårligt tegn "Ja" svare jeg stille igen! "Jeg synes ikke han er en god kæreste for dig! Jeg mener han har et dårligt ry og du ved hvad jeg synes om ham" seriøst det mener du bare ikke! "Hallo mor, jeg elsker drengen! Han er den bedste kæreste! Han har været der for mig. Vi elsker hinanden! Jeg mener han er ikke en dårlig kæreste" hun tænker "Jeg synes ikke du skal se ham mere! Sådan som Magnus har fortalt om ham! Synes jeg ikke om ham" "Hallo mor, det mener du ikke! Jeg fucking elsker den dreng! Jeg kan bevise han er god!" - "Han kan komme hjem til os til middag! Så kan vi se på det" okay! Amen altså "Okay" lort med lort! Jeg må skrive til Laura også Stefan!
Som i kan se er jeg lidt pist!!! Dagen slutter godt men dårligt!! Godnat!
- Som sagt! Opdatere jeg når jeg har tid og lyst!
HUSK AT STEM!
YOU ARE READING
Untitled! - S.H (Afsluttet)
FanfictionMaya kan lide en fyr. Hun venter i spænding på at ham fyren tager sig sammen, og spørger om de skal blive kærester! Nemlig.....Stefan Hjort -