#3 - Du er jo en smuk og sød pige

404 14 1
                                    

Onsdag morgen! Juhhu ynglings dag på ugen. Vi får fri klokken 12 yay! - jeg er blevet gode venner med Magnus igen, hvilket jeg er mega glad for. Jeg hader når vi er uvenner han er jo ligesom min ynglings bror. Okay jeg elsker også Alfred men i ved hvad jeg mener!

Klokken er 6:50 jeg ligger stadig i min seng da jeg synes jeg fortjener det lol. Men ja! Morgenrutine går som den plejer: stå op, tag tøj på, ligge make up, sende godmorgen til mine dejlige streaks og ja blive kørt af Magnus i skole! Så dejligt at have en bror der har kørekort! Men glæder mig dog til at jeg magter at tage mit kørekort! Men føler jeg bare ikke har brug for det nu!

Jeg går ind af døren til vores klasse og Laura er ikke kommet. Sært, jeg skriver bare til hende og spørg hvor hun bliver af! - Hun havde så skrevet, men det havde jeg ikke set!

 Sært, jeg skriver bare til hende og spørg hvor hun bliver af! - Hun havde så skrevet, men det havde jeg ikke set!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Godt så har jeg også planer efter skole! Yayy - Timen er begyndt plus døden! Amen vi har fucking Jakob.....Og jeg hader den lære! det er virkelig som om han heller ikke kan lide mig, og prøver at ydmyge mig! Lol.

Skole dagen er omme! Yaay! Elsker det tidspunkt! Når men skal forbi starbucks! Og købe te eller kaffe! Eller en helt tredje ting!
Jeg tager bussen hen til starbucks og bestiller en kaffe med mælk til Laura og en is kaffe til mig! Jeg tager så derefter bussen hjem til Laura som bor ikke så langt fra mig! Så det er jo pisse dejligt!

Jeg tager ekstra nøglen som ligger mede i en potteplante, jeg er her så tit, så de har lagt et nøgle til mig! Ekstra familen ærligt! Elsker den familie de er så dejlige! Jeg låser døren op og råber "Heej smukke, jeg har kaffe med" "Ihh du er en skat!" Jeg smider skoene og hænger min jakke op. Går ind i stuen, der sidder hun så og ser Netflix og ser mega syg ud! "åårrh pus, kom her" hun rejser sig op og giver mig et kram "Du har jo feber" "Jaaa....Det fik jeg igår aftes, og det du klar over hvor meget jeg hader det" HAHA! Gør alle ikke det? "Ja, jeg hader selv at have feber" men så er det jo godt jeg er kommet ahah! Vi sætter os i sofaen og snakker om livet! Altså virkelig hun er som en søster for mig! Vi kan snakke i flere timer sammen og drenge, alkohol, sex og drama! Hun er virkelig den bedste veninde man kunne ønske dig! Selvfølglig kommer hun ind på emnet "Stefan" amen hvorfor lige det emne. Vi kan snakke om alt muligt andet bare ikke det! Det er så kompliceret "Nå, hvordan går det så med dig og Stefan?" Spørger hun og ser rigtigt nysgerrig ud.... "Jaa, det går vel fint nok" svare jeg tilbage" -  "Fint nok?" - "Jaa eller jeg ved det ikke. Det er meget kompliceret, altså var hjemme hos ham i går  ik? Og der hyggede vi og ja? Men jeg føler bare ikke han føler det samme som mig" - "Ej det er jeg sikker på han gør. Du er jo en super smuk og sød pige" jeg smiler... vi snakker videre omkring Stefan og vi snakkede omkring at jeg skulle spørge ham om det? Så jeg ikke 'Bare spildte min tid' eller han bare brugte mig? Jeg er sikker på at han ikke bruger mig men jeg vil heller være sikker!

Klokken bliver mange og hele hendes familie er hjemme. Hun har en storebror på 21 år, som også er gode venner me Magnus. Så det er jo fedt! Også har hun en lille bror og lillesøster som er tvillinger på 14 år! Og hendes mor Susanne og far Lars!

Vi har sat en film på Netflix på og så banker det på døren "Maya? Spiser du med idag?" - "Ja, hvis jeg må?" - "Du må du altid" jeg smiler og siger "Tak" ahah! Hun lukker døren "Moaar" råber Laura så Susanne åbner døren igen "Hvad skal vi have og spise?" - "Boller i karry" yayy vores livret ahah - "super, kalder du når der er mad" - "Ja" svare hun og lukker døren. Vi snakker videre og jeg overvejer at skrive til Stefan? Men jeg ved ikke - "Laura?" - "Jear" - "Skal jeg skrive til Stefan? Omrking det der? Altså var har sårn flirtede i snart 2 måneder. Burde vi ikke snart tage næste skridt?" - "Jo det synes jeg du skal? Eller måske skulle du ringe?" - "Ja det kan jeg også? Men hvad hvis han ikke ved hvad han skal svare og tænker det samme som mig?" - "Du kunne jo skrive til Lucas eller Julie?" - "Okay tak du er en skat!"
"Laura og Maya der er mad nu!" Råber Susanne inde fra køkkenet. Vi rejser os og får ind i spisestuen som de har også begynder vi at spise maden. Vi snakker alle sammen mega godt sammen så der er ingen stilhed!

"Vi ses smukke, tak for i dag det var mega hyggeligt" - "Ja, husk at give Update på det ik?" Siger hun og smiler "Jojo selfølgelig" hun lukker døren også går jeg hjem ad! På vejen hjem skriver jeg til Lucas!

"Vi ses smukke, tak for i dag det var mega hyggeligt" - "Ja, husk at give Update på det ik?" Siger hun og smiler "Jojo selfølgelig" hun lukker døren også går jeg hjem ad! På vejen hjem skriver jeg til Lucas!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Okay det er jo godt at vide! Men hvornår vil Stefan så tage sig sammen? Jeg må åbenbart bare vente....

Jeg kommer hjem og råber som altid "Hallo er der nogle hjemme?" Jeg får intet svar så jeg er alene hjemme! Yeah! Jeg åbner døren til mit værelse og kigger rundt kæft der er alligevel rodet! Jeg er alene hjemme så højt musik here we go! Jeg sætter page Four på med hun hag ! Og synger med og begynder så stille at rydde op! Nu er jeg ærligt jeg synger mere end jeg roder op jeg elsker når Stefan synger! Klokken bliver mange og resten af familien er kommet hjem og var også lige inde og brokke sig over hvor højt musik jeg høre! Men ærligt musik er jo livet....

Jeg tager nattøj på og tænker på hvornår Stefan tager sig sammen! Lukker og øjenene i og tæller til 10 ahha joke det rimede bare lol. Jear godnat vennerne!

Håber i kunne lide afsnittet....Har brugt lang tid på den! HUSK AT STEM!

Untitled! - S.H (Afsluttet)Where stories live. Discover now