#27 ~ Hvad?

229 8 1
                                    

De sidste tre dage er gået med at græde, feste og grine! Sammen med Lucas! Jeg forstår det ik.... jeg fik ordret af vide af Stefan "Maya, prøv at hør, jeg savner dig så fandens meget...Jeg har været helt ude af den, de sidste 3 måneder siden du sagde vi var færdige...."
Jeg har fået beskeder fra Stefan som: "Hey smukke, savner dig. Skal vi ik snart finde ud af noget?" "Er der noget galt?" "Du sagde vi kunne se tiden an?" "Der er gået 2 uger og vi har ikke ses?" Osv. Jeg ligger i min seng med Lucas ved min side. Han sover trygt, vi så film igår også faldt vi sku i søvn. Ærligt tror hvis folk ikke kendte os, ville de tror vi er kærester! Men hell No, vi er bare bedste venner. Jeg tager mig sammen og rejser mig op og går ud mod badeværelset. Jeg sætter mig på det iskolde bræt og får et chok! Jeg bliver færdig og tænder bruseren og venter på vandet bliver varmt. Mine Underbukser falder ned på jorden og jeg træder ind i bruse kabinen. Jeg lader det varme vand løbe ned af min nøgne krop! Ærligt så tror jeg, at jeg er ved at komme over Stefan. Jeg bliver ik ked af det mere når jeg tænker på ham. Hvilket jeg gjorde for i tiden. Det er jo også en måned siden ca. Jeg er færdig med at skylle shampoo og balsam ud, men nyder lige at stå i 2 minutter mere. Det ringer på så jeg skynder mig ud af badet og svinger håndklæde rundt om håret og kroppen. Jeg åbner døren og kigger frem. "Hvad laver du her?" Er det første jeg siger da jeg ser Stefan. "Du svare ik på mine beskeder?" Svare han og kigger på mig og begynder at smile og give mig elevatorblikket. Jeg kigger ned af mig selv og opdager jeg har tabt håndklædet. Jeg lukker døren lige i hovede på Stefan. "Lort" siger jeg for mig selv "Hva sker der" siger en træt stemme.

Jeg kigger op og får øje på Lucas "Stefan står der ude" svare jeg og går ind på værelset. "Hva laver du her?" Kan jeg høre Lucas sige imens jeg tager bh og g-streng på. "Jeg savner Maya" kan jeg høre Stefan sige. Hovede døren smækker og jeg tager en lang trøje på. Den dækker lige min numse også går jeg ud i køkkenet. Jeg havde forventet Lucas sad der. Jeg går ud i gangen og lytter. "Hvad skal jeg gøre for at få hende tilbage" kan jeg høre Stefan sige og snøfte. Jeg åbner døren og kigger på dem "En god ide ville være hvis du ikke snavede med andre piger" siger jeg men fortryder meget hurtigt. Det vidste Lucas ikke. "Hvad?" Siger Stefan og Lucas i munden på hinanden. "Øhh, jeg var ligesom på kb3 i fredags hvor du stod og snavede med Pouline" svare jeg og kigger på Lucas da jeg ikke kan kigge på Stefan. "Hva mener du? Ja, jeg var på kb3 men med Joshua og Kasper? Men har ikke snakket med Pouline siden vi slog op?" Svare han og kigger uskyldig på mig. "Ups" tænker jeg og lukker døren. "hvorfor sagde jeg også det.

Note:
Håber i kunne lide afsnittet. Skriv gerne hvad jeg kan gøre bedrer👌🏻 HUSK AT STEM!👏🏼

Untitled! - S.H (Afsluttet)Where stories live. Discover now