Sâmbătă. Ora prânzului. Intrasem în cantină împreună cu Sarah si Aiden. Din nou aceeași poveste. Îngerul Morții a făcut noi victime. Adică, pe scurt a traumatizat niște oameni.
Stăteam la masă ca de obicei. Eu , Nini, Sarah și Aiden. Era o liniște mormântală...
- Și, Aiden, unde o vei duce pe Amber diseară? întrebă Dominique.
- La Rellie.
"Un restaurant destul de scump...chiar lângă liceu"
- Eu am plecat. am spus agitată , ridicându-mă. Am luat tava și apoi m-am făcut nevăzută.
Ieșisem să mă plimb. Am trecut din întâmplare pe lângă Rellie. "Anunț! Angajăm urgent solist vocal pentru această seară."
"Bingo!..Rosa Vangeski lovește din nou. Femeie de afaceri și cântăreață în timpul liber."
Am intrat în restaurant mergând glonț la unul din ospătari .
- Bună, în legătură cu anunțul pentru solist vocal...
- Da..?
- Aș putea să vorbesc cu șeful tău?
- Desigur, pe aici vă rog. zise el arătându-mi niște scări.
Am mers puțin pe holurile lungi apoi tipul se opri în fața unei uși, bătu încet și o întredeschise.
- Domnule Bryant...
- Da, James?
- A venit o domnișoară. În legătură cu postul liber...
- Ah, da, te rog.
- Intrați.. spuse el deschizându-mi ușa.
- Mulțumesc.
James plecă.
- Bună ziua , domnule Bryant.
- Bună ziua, domnișoară. Ia un loc, te rog.
- Mulțumesc.
- Deci, vrei să cânți în seara aceasta... vorbi el blând lăsându-se pe spate pe scaunul lui directorial și așezându-și mâinile pe piept.
- Da.
- Îmi poți face o demonstrație?
- Desigur.
Am tras aer în piept apoi am început să cânt puțin din melodia "Skinny love". Domnul Bryant...rămase cu gura căscată. La propriu.
- Ești angajată.
- Mulțumesc..
- Cum te nunești? Câți ani ai?..
- Heavynne Hill. Și am șaptesprezece ani.
- Perfect. Și, unde studiezi?
- La E.F. Academy.
- Fii mei merg acolo. William și Michael Bryant.
- Nu îi cunosc...
- Oricum, fac parte din trupă. În legătură cu seara aceasta...300 de dolari...
- De acord. Am doar o singură rugăminte. Nu folosiți numele meu real pe afiș...
- Și atunci , ce nume folosim?
- ăăă....Rosa Vangeski.
- Bine. Hai să aranjăm formalitățile.
Am zâmbit plină de încredere.
- Aici...ăm...stai puțin, unde le-am pus...ah, da, poftim, aici sunt versurile melodiilor pe care va trebui să le cânți. Te conduc la băieți să repetați ?
- Desigur.
- Atunci, pe aici...
Mă dusese în altă sală. Dacă biroul domnului Bryant era la unu, mă așteptam ca ei să repete undeva la subsol. Defapt, sala era undeva la etajul doi .
- Heavynne, cu ei vei cânta în seara aceasta. Michael, fiul meu mai mic, la pian, și William, cel mai mare, la chitară.
- Tată...ne descurcăm cu prezentările. zise Michael.
- Ok, atunci vă las să repetați, succes, copii!
- Mulțumim.
- Deci, tu ești noul solist vocal?
- Heavynne Hill.
- Eu sunt Mike iar el e Will.
- Se pare că îți plac rimele.
- Eu compun melodiile.
- Și, am auzit că studiați la E.F. Academy...
- Da, eu sunt în clasa a doisprezecea, iar el într-a unsprezecea. spuse Will. Tu unde înveți?
- Studiez de o săptămână la voi. A unsprezecea.
- Bine.. atunci înseamnă ca o să ne mai vedem.
- Stai în internat?
- Da. Voi?
- Și noi la fel. Camera 100.
- Știți că stăm la același etaj, nu?
- La ce cameră stai?
- 113. Cu Aiden Rowland.
- Prima fată din liceu care stă în cameră cu un băiat. Frumos.
- Nu mai erau locuri libere...
- Are dreptate.Și Aiden a stat cu Julian. Un tip care a absolvit liceul nostru anul trecut.
Am discutat în jur de jumătate de oră. Apoi, am făcut repetiții. Învățasem deja pe de rost versurile melodiilor. Tot ce trebuia să fac pentru diseară era să-mi pun o rochie frumoasă...
Era ora șase. Aiden plecase deja la întâlnire cu Amber, iar eu și băieții eram în living, căutând ținuta perfectă pentru mine.
- Ce ziceți de rochia aceasta? întreb eu arătându-le băieților a treisprezecea rochie. Era neagră, lungă până în pământ , cu spatele descoperit, ce dădea o notă de feminitate.
- Perfectă. Acum îmbracă-te și machiază-te, coafează-te, la șapte trebiue să începem.
Îmi făcusem o împletitură simplă, pe o parte. O linie de tuș, rimel, ruj nude, fond de ten. Cercei mari, negri, și niște perle negre, lungi, ce le lăsasem să curgă pe spate. Eram gata.
- Wow...a intrat Heavynne Hill, a ieșit Rosa Vangeski. strigă Will entuziasmat.
- Nu-l băga în seamă. Ești superbă.
- Mulțumesc. Mergem?
- Desigur.
Eram pe scenă uitându-mă în jur. "Câtă lume! Și...hai să începem." Cântam.
Îl văzusem pe Aiden. Era îmbrăcat în costum, iar Amber purta o frumoasă rochie albă. Îi punea bine în evidență părul ei roșcat. Dar, al meu era oranj, al ei roșu.
Era aproape nouă. Cântam ultima melodie din această seară. La finalul ei, Amber l-a tras de guler pe Don Juan și l-a sărutat. Aiden îi răspundea. Apoi, când au terminat , și-a întors capul spre scenă. "Heavynne..."- văzusem pe buzele lui- Prea târziu. Coborâsem furtunos de pe scenă. Mike și Will mă urmară. Am fugit spre liceu, mergând în camera mea. Mă trântisem în pat, plângând. Auzeam glasurile băieților care strigau speriați la ușă. Până am adormit.
CITEȘTI
Memoriile unui Demon.
FantasíaO dată la 1000 de ani se naște un demon foarte puternic, capabil să încline balanța în favoarea îngerilor sau a demonilor. Va reuși Glasya să treacă de partea binelui? Sau Lucifer o va readuce printre Demoni?