- Aglariel! am strigat eu alergând pe holuri în urma bătrânului.
- Sst! Te poate auzi cineva!
- De parcă ar crede cineva că ești Înger....
- S-a întâmplat ceva?
- Așa ceva... Vreau să vorbim.
- Trebuie să fim singuri..
- La ora doisprezece să fi în camera mea. l-am întrerupt eu.
***
Mă plimbam dintr-un colț într-altul al camerei așteptând ora la care trebuia să-l văd pe dascălul meu. Trebuia să-i spun despre Ethiriel. Trebuia să-i spun că Liga mai are o nouã speranță. Un moștenitor al tărâmului viselor, un Înger foarte puternic. Un ciocănit puternic mă făcu să tresar. "Trebuie să fie Aglariel." Am deschis ușa grăbită și am dat nas în nas cu Aiden. Stătea sprijinit de tocul ușii zâmbindu-mi ștrengărește.
- Nu dormi? E târziu.
- Nu mi-e somn.
- Păi atunci e bine. Domnul de fizică te caută.
- Ag...ăhm, Earl?
- Da.
- Spune-i te rog să vină în camera mea.
- E de rău?
- Nu.
- Mă rog...
Aiden îi făcu semn lui Aglariel sã se apropie. Acesta se ridică de pe canapea și veni către noi. Eu m-am forțat să-i zâmbesc.
- Intrați vă rog. Merci Aiden.
- Cu plăcere.
Am închis ușa în urma bătrânului apoi am suflat ușurată.
- Data viitoare n-o să-ți mai meargă. E contrar regulamentului.
- Fie ce-o fi...
- Ce voiai să-mi spui atât de important?
- Ăhm...e greu de explicat...să vedem.. am cunoscut un Înger.
- Serios?
- Da. Doar că...e ceva ciudat la el. Adică am știut de prima dată că era ceva ciudat la el.
- Continuă...
- Mama sa a fost un Înger al viselor. Tatăl lui, om. Ea a păcătuit când l-a născut pe el, asta-i evident.
- Înger al viselor zici? Cum o chema?
- Alaseea.
- Îmi aduc aminte de ea. Un suflet foarte pur...are un fiu zici?
- Da. Ea a devenit Înger inferior în momentul în care și-a pierdut puritatea. Dar Ethiriel...are ochii albaștrii. Ceea ce ne indică faptul că e și el inferior.
- Dar...?
- Sângele său este nobil.
- Alb?!
- Da.
- Nu se poate...asta înseamnă că puterile nelimitate de "Înger nobil" îi sunt blocate. Nu poate avea acces la ele din cauza păcatului mamei sale.
- Dar e un membru al Ligii! Trebuie să-l ajutăm cumva.
- Ai dreptate. Liga începe să dispară. Trebuie să-l ajutăm pentru a menține Liga vie. Trebuie să-l văd.
- Mâine.
CITEȘTI
Memoriile unui Demon.
FantasíaO dată la 1000 de ani se naște un demon foarte puternic, capabil să încline balanța în favoarea îngerilor sau a demonilor. Va reuși Glasya să treacă de partea binelui? Sau Lucifer o va readuce printre Demoni?