Dinastiile Luciferiene.
Era alb. Nu puteam vedea nimic în jurul meu. Îmi priveam mâinile, pielea, ce căpătase o altă nuanță. Era mai albă ca niciodată. Am început să merg prin necunoscut. Mergeam spre nicăieri. În depărtare am zărit ceva negru. Am început să alerg spre acel ceva. Era un fel de pată. O pată cu mii de galaxii în interiorul ei. Priveam fascinată, ca un copil.
- Îți place ceea ce vezi, micuță Glasya?
Mi-am întors capul. Era o femeie înaltă, brunetă, cu ochii la fel de negri ca și ai mei. Un Demon nobil.
- Cine ești? Unde sunt?
- Eu sunt cea a cărui nume îl porți.
- Glasya... tu nu ai..murit?
- E adevărat, am murit, dar spiritul meu se plimbă de mii de ani prin acest mare "nimic". Sunt uimită, cum de ai ajuns aici? Ai...murit și tu?
- Ce?! Nu! Nu se poate!
- Și totuși ești aici cu mine...stai puțin! spuse ea dându-mi jos gluga robei pe care o purtam. Nu se poate!
- Ce?
- Demonul ales...
- De unde mă cunaoșteți toți? După ce, mai bine spus.
- Părul tău. E roșcat. Nici un Înger sau Demon nu are culoarea aceasta de păr.
- Deci e din cauza lui...am spus eu apucând o șuviță între degete.
- Draga mea, tu nu știi nimic despre tine, nu-i așa?
- Știu unele chestii...
- Dar nu suficient. Știi din ce familie provii măcar?
- Nu...
Femeia zâmbi.
- Hai să-ți spun o poveste. zise ea așezându-se. Lucifer deține puterea răului absolut. Împreună cu soția sa, Lilith, bineînțeles. Și ce fac doi soți? Copii. Ei bine, Lucifer a avut doi copii. Askalafar, din dinastia focului, și Pantagosius, din dinastia întunericului. Iar aceștia au avut la rândul lor urmași, prelungind în acest fel linia de sânge nobil Luciferian. Dinastia focului a căzut în păcat, și au fost considerați inferiori. Iar culoarea sângelui lor li s-a preschimbat în roșu, asemănător cu cel al oamenilor. Iar dinastia întunericului și-a păstrat puritatea. De asta avem noi sângele negru. Pentru cã suntem descendenții lui Lucifer. Tu ești a treisprezecea descendentă a întunericului. Tu ești unul din Demonii aleși.
M-am trezit respirând greu. Inima stătea să-mi sară din piept. Trebuia să iau Emeraxa de la Aglariel pentru a citi mai multe despre dinastia Luciferiană.
----------
Știu că e scurt, nu mă omorâți, o să mai postez în curând, cel mai probabil sãptămâna viitoare.
xoxo
CITEȘTI
Memoriile unui Demon.
FantasíaO dată la 1000 de ani se naște un demon foarte puternic, capabil să încline balanța în favoarea îngerilor sau a demonilor. Va reuși Glasya să treacă de partea binelui? Sau Lucifer o va readuce printre Demoni?