Trei. Partea a cincea.

1.1K 58 1
                                    

  Îmi petrecusem mult timp alături de Niklas. După ce am terminat la Rellie, ne-am plimbat prin parcul din apropiere. Îmi părea rău, și încă îmi mai pare că l-am catalogat greșit. Oricum, de atunci am mai dat o șansă fiecărei persoane. Și, atunci m-am gândit mai bine de fapt. În legătură cu mine, și cu sentimentele pe care le aveam pentru Aiden. Îl plăceam. Altfel, n-ar fi fost gelozie, nu? El avea o prietenă. Puteam să-l fac să mă placă, eram Demon, folosind constrângerea puteam face orice. Dar, totuși, voiam să mă placă pentru cine sunt, nu pentru că am vrut eu.

   Am intrat în apartament sfioasă, pășind ușor pe parchet, am deschis ușa camerei mele apoi am rămas uimită în prag. Pe patul meu erau crini. Un buchet de crini albi. Florile mele preferate. Am intrat, apoi, închizând ușa și am citit bilețelul atașat buchetului. "Nu știu cu ce am greșit, dar te rog să mă ierți. Aiden."

   Nu aveam de gând să fac nimic în legătură cu asta. Doar voi aștepta ziua de mâine și mă voi comporta ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Trebuia să aștept.

                                              ***

   - Heavynne? striga Sarah de pe cealaltă parte a ușii.

   - Intră.

   - Bună...dacă ai știi câte bârfe au ieșit azi despre tine, stai să le afli, vei rămâne surprinsă....

   - Că lucrez la Rellie și că am ieșit cu Niklas?

   - Deci...e adevărat? întrebă mirată Sarah așezându-se pe pat lângă mine.

   - Da. Dar despre cuplul Aiden-Amber n-ai aflat nimic?

   - Aiden și Amber?! exclamă ea râzând.

   - De ce râzi?!

   - Doamne, m-ai făcut să râd puțin. Aiden și Amber?!

   - Da, Aiden și Amber!

   - Nu sunt împreună!

   - Nu...cum adică nu sunt?

   - Cum auzi.

   - Păi au ieșit..

   - Aia? Un pariu.

   - Pariu?

   - Da, prostuțo. Amber a pus pariu că o fată va fi colaga lui de apartament. Și la ultima verificare, ești fată.

   "Sunt Demon. De sex feminin. Dar Demon. Nu-s fetiță."

   - Deci ei nu...

   - Nu.

   - Dar s-au sărutat!

   - Vai, Doamne, Heavynne, ești geloasă?

   - Nu! Normal că nu...

   - Dacă zici tu... oricum, Elena e cu ochii pe tine.

   - Wow, abia aștept să mă termine.

   Sarah începuse să râdă din nou.

   - Eu plec. E târziu, și mâine avem ore. Noapte bună, Heavynne.

   - Noapte bună, Sarah.

  

                                                ***

   Aceeași poveste. Orele târzii din noapte și insomniile mele făceau un cuplu perfect. "Când faceți nunta, nenoriciților?"

   Mă ridic din pat nervoasă și caut sticla cu apă. "Perfect, e goală." Deschid ușa camerei mele și bat la Aiden.

   - Mda...? Heavynne? zise el somnoros.

   - Ai niște apă? Mi-e sete și rezervele mele sunt gata.

   - În frigiderul de sus...urmează-mă.

   Plecă de îndată spre perdele pe care le dădu la o parte, apoi coborî scara. Eu intrasem, închizând ușa după mine. Am urcat amândoi pe acoperiș. Aiden mi-a făcut semn să mă așez. Făcusem întocmai.

   - Apă sau suc?

   - Ce suc ai?

   - Cola...

   - Cola. l-am întrerupt eu.

   - Poftim. spuse el aruncându-mi o sticlă. Eu o desfăcusem însetată și băusem un sfert.

   - Dormeai? întreb eu ștergându-mă cu dosul palmei.

   - Nu chiar...

   Între noi se așternuse un moment de liniște. Care, din păcate nu se mai termina.

   - De ce nu iei un loc? îl întreb eu încercând să par naturală.

   - Heavynne, ce-a fost cu tine ieri? Și de când cânți la Rellie? Și...Rosa Vangeski?!

   - E...mult de povestit. Cred c-ar fi mai bine pentru tine să iei in loc aici.

   - Bine, stau jos. Acum spune-mi.

   - Păi...eu...adică... nici nu știu de unde să încep.

   - De la început.

   "M-am angajat la Rellie ca să văd ce faci cu Amber și când am văzut că v-ați sărutat am fugit să plâng în camera mea. Pentru că, da te plac. Când ne logodim?"

   - Bine atunci. Păi, ăăă , aveam nevoie de mai mulți bani și m-am angajat la Rellie. Primesc 300 de dolari pe seară. În fiecare sâmbătă. Și, n-am vrut ca numele meu real să fie pe afișuri, așa că am inventat unul.

   - Bun. Și de ce ai fugit așa sâmbătă?

   - Mi se făcuse rău.

   - Și de ce m-ai ignorat ieri?

   - Eram nervoasă. Apropo, merci de crini.

   - Cu plăcere.

   - Și, tu cu Amber...

   - Nici poveste, nu e genul meu.

   - Dar v-ați sărutat...

   - Una din micile plăceri ale lui Amber. Dacă tot am pierdut pariul, am zis ca măcar să i-o satisfac.

   - Ce pariu?

   - Ea a pus pariu cu mine că viitorul meu coleg de apartament va fi fată.

   - Bine...

   - Heavynne?

   - Da, Aiden?

   - Nu...nu vreau ca să ne mai comportăm așa.

   - De acord. Și...îi dai o îmbrățișare de noapte bună surorii tale?

   Se uită la mine zâmbind blând. Dădu din cap afirmativ și își deschise brațele, așteptând ca eu să vin. Și...m-am dus. Cred că dacă n-aș fi făcut-o nimic din toate astea nu s-ar fi întâmplat. Așa a fost să fie. Ne-am îmbrățișat strâns, apoi, Aiden îmi făcu semn să-l sărut pe obraz. Am zâmbit, apoi m-am îndreptat încet spre obrazul lui fin, ca de mătase. El mă prinse în strânsoarea lui și inevitabilul se produse. Îmi atinsese buzele cu ale lui, sărutându-le cu foc. Îi răspundeam. Nici măcar nu-mi dădeam seama ce fac. M-am dezlipit într-un final din brațele lui calde privindu-l ca pe cel mai frumos lucru din univers. Apoi m-am întors și am coborât în grabă scările, fugind în camera mea.

   Acela fusese primul meu sărut. Cu primul om pe care l-am plăcut vreodată.

   Stăteam în pat gândindu-mă la ce se petrecuse mai devreme. Mă simțeam extraordinar. Și...îmi era sete.

Memoriile unui Demon.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum