Mă trezisem din nou respirand la fel de greu. Mă uitam în jurul meu pierdută. M-am dat jos din pat, și am plecat spre camera lui Aiden. Am bătut sfioasă la ușă. Am așteptat câteva secunde, iar cum am văzut că nu deschide nimeni, m-am întors vrând să plec. Dar o mână caldă mă prinse de mijloc.
- Nu poți să dormi? spuse el sărutându-mi umărul.
- Am...am visat urât.
- Mergem sus?
Eu am dat din cap afirmativ privind în gol.
- Atunci haide.
Am intrat în camera lui ce era scufundată în beznă. Pășeam ușor strângându-i brațul.
- Ia-ți jacheta asta. E răcoare.
M-am conformat, în timp ce el cobora scara. Îmi dădu întâietate. Am urcat și am inspirat adânc, închizând ochii.
- Ești bine? spuse el îmbrățișându-mă.
- Acum sunt.
*****
Îmi părea bine că relația cu Aiden mergea din ce în ce mai bine. Încercam să dau uitării toate acele momente când se comportase cuidat. Îmi făceau doar rău.
Aveam în plan să fur Emeraxa de la Aglariel. Doar pentru câteva minute. Trebuia s-o studiez cu atenție pentru a putea afla mai multe despre mine, pentru a putea afla mai multe despre locul din care vin. Apoi mi-am spus că poate nu e cea mai bună idee. Cu ce m-aș mai diferenția atunci de Demonii transformați?
_________________
Știu că nu e cea mai lungă parte pe care am scris-o. Promit că weekend-ul acesta voi pune o parte mai lungă pentru cele patru luni de absență. M-am apucat ieri de altă carte, Noua Lume. V-o recomand. Pupici!
CITEȘTI
Memoriile unui Demon.
FantasíaO dată la 1000 de ani se naște un demon foarte puternic, capabil să încline balanța în favoarea îngerilor sau a demonilor. Va reuși Glasya să treacă de partea binelui? Sau Lucifer o va readuce printre Demoni?