#15

85 3 0
                                    

Opět jsem se probral na tom zpropadeném podstavci s železem na břiše, ale nebyl jsem sám.

Vedle mě na stejném podstavci stál Isaac se spoutanýma rukama nad hlavou a skloněnou hlavou. Ztěžka dýchal, nejspíš dostal několik ran elektrickým proudem. Cítil jsem pach sežehnutých vlasů, který mi dráždil můj vlkodlačí čich. Otočil jsem hlavu a okamžitě uviděl původce toho smradu. Isaacovy vlasy byly na některých místech sežehnuté, a tím pádem zkrácené. Na jeho těle byly četné rány, některé stále krvácely.

Rád bych mu pomohl. Ošetřil mu rány. Ale na druhou stranu bych mu jeho rány nejraději zvětšil. Rozsápal ho. Ukončil jeho trápení. A nebo ho prostě jen zabil.

Až jsem se sám zlekl svých pocitů. Opravdu bych tohle udělal? Isaac, člen mé smečky. Mojí bývalé smečky, asi.

Isaac se trhaně nadechl a zvedl hlavu. Otočil se na mě, a lehce se usmál.

„To jsme to dopadli co, kámo."
„Kámo? Tahle jsi mi nikdy neřekl."
„Nojo. Ale nevadí ti to, ne? Stejně nás zachvíli zabijou. Teda tebe asi ne, jsi jejich projekt."
„Projekt? Tu prupovídku o zabití budu přehlížet."
„Jo. Byl jsi mimo docela dlouho."
„Jak to s tím souvisí?"
„Ty zabiješ nás. Celou smečku. Musíš to udělat."
„Cože?"
„Ano Dereku, musíš! Jen tak nás zbavíš trápení!"
„Jakého trápení?" Byl jsem zmatený.

Najednou se Isaac rozplynul a mně zůstal rozum stát. Teď tu byl!

„Trpíš samomluvou?" Theo se smál na druhé straně místnosti. „Nikdo z té tvé přiblblé smečky tu není." Jeho rysy v obličeji ztvrdly. „A proto je půjdeme najít."

Jackson pov
Sledoval jsem Dereka, jak mluví s nikým. Tedy on, Derek, někoho viděl, ale byla to jen halucinace.
Po čtyřech měsících se to stalo poprvé.

Zvýšili jsme dávky jedu, který pomalu ale jistě trávil celý jeho organismus, a který ho činí ovladatelným.

Ten jed ho po čase zabije. Nebyl to můj nápad. Přišel s tím Theo Raeken. Měl dobré vysvětlení pro tento čin.
Stejně ho nebudeme potřebovat. Až udělá to, co po něm chceme.

Jakmile zabije vlastní smečku, jed a pocit viny ho učiní tak slabým a zranitelným, že ho dokážu zabít. Zabít a ukrást mu moc. Vytvořit vlastní smečku. To znamená, že bych byl jediná alfa v Beacon Hills.

Derek pov
„Najít moji smečku!?" Při pomyšlení na ně se mi trochu zastesklo. „Kde je Isaac?"
Theo se ušklíbl a ležérně pokrčil rameny. „Isaac je minulost. Zapomeň na něj."
Nechápavě jsem se na něj podíval, přičemž se Theo hlasitě zasmál. „Probuď se! Prostě tu není. Zabili jsme ho."

„Nevěřím ti! Ihned mi přiveďte Isaaca!" řval jsem jako pominutý. Smečka nemohla přijít o Isaaca. Smečka nemohla přijít o nikoho. A už vůbec ne kvůli mně.

„Hmmm," Theo popošel blíž ke mně a usmál se, „vlastně jsme ho nezabili mi. Byl jsi to ty. Ty jsi zabil jednoho ze svých vlků. Bez jakéhokoliv důvodu si ho chladnokrevně zabil!"
Theo se odmlčel a usmál se. „Ale tak je to správné, můj milý. Tak je to správně."

Správně? Co Isaac udělal? Měl opravdu zemřít? Měl zemřít mou rukou?
Ale byl jsem to vůbec já? Nic si nepamatuju.

„Lžeš. Nikdy bych mu neublížil." Tiše jsem si povzdechl, a sklopil pohled. Tohle je horší než veškeré problémy s Argenty.

Po nekonečném tichu promluvil Jackson, který stál u plechových schodů a celý náš předešlý rozhovor s Theem poslouchal. „Ale ano, Dereku. Ty jsi mu ublížil. A to tak, že se jeho tělo nestihlo zahojit, zemřel na následky poranění, co jsi mu způsobil."

Nechápal jsem, co se to stalo. Žádné injekce jsem už nedostával. Nevím o ničem, co by mohlo tento boj vyprovokovat. Co mohlo vyprovokovat to, že jsem zabil Isaaca.

Theo pov
Už čtyři měsíce máme v držení Dereka Halea. Už čtyři měsíce do něj dostáváme velmi účinný jed, který napadá jeho mozkové buňky a působí trochu jako hypnotika. Postupně se z něj stává něco, jako loutka.
Dělá co mu řekneme. Chová se tak jak my chceme. Zabíjí koho my chceme.
Bohužel pro něj, je tento jed i vysoce jedovatý, obyčejného člověka by zabil po pár týdnech, ale náš statečný vlček se drží už 4 měsíce. Na injekce už si nepamatuje, začínají působit halucinogeny a celé je to jako jedno pořádně dobré divadlo. Ale dochází mu čas.
A právě dnes je ten pravý čas, začít realizovat náš plán. Jacksonův plán.
To, že mám i já vlastní plán, nemusím Jacksonovi vůbec říkat. Ani to, že Gerard už se neukáže. Byl odstraněn. Byl odstraněn tak, jako Isaac Lahey.
Lidé, co moc ví, jsou velmi nebezpeční.
A proto už jsem vytyčil můj příští cíl.
Tedy Derekův cíl.
Je na čase, řídit se podle plánu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 02, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Teen Wolf: Hale.Kde žijí příběhy. Začni objevovat