ROZDZIAŁ 13

38 2 2
                                    

Idę za nim. Podchodzimy do jego szafki. Wyjmuje z niej:

Chce już zaprzeczyć że nie trzeba ale on mnie wyprzedza

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Chce już zaprzeczyć że nie trzeba ale on mnie wyprzedza.

-Spokojnie, będzie Ci lepiej jak się przebierzesz, nie sądzisz ?? A i bądź spokojna ta bluza jest moją wypadkowa bluza więc jest świeża -Mówi i zaczyna się śmiać. Ja po prostu patrzę na bluzę i nie mogę uwierzyć w to co się dzieje. ON, JUSTIN, POŻYCZA MI BLUZĘ NA OCZACH SZKOŁY !!! Wyciąga jeszcze ręcznik. Podaje mi wszystko.Bez słowa to przyjmuje. Patrzę na niego i widzę że on coś do mnie mówi ale nie skupiam się na tym. Nagle ktoś na mnie wpada. Szybko przekręcam głowę i widzę z bliska twarz mojego najlepszego przyjaciela.

-Cześć- mówię i przytulam go

-Cześć -mówi i odwzajemnia uścisk

- To jest Niall, a to Justin -przedstawiam ich sobie

Justin patrzy na mnie to na niego. Jego twarz pokazuje wnerwienie. Następuje niezręczna cisza. Przerywa ją Niall.

-To ja chyba już pójdę,zobaczmy się na matmie.Miło było poznać -mówi i odchodzi

-Dlaczego nic nie mówisz ?-pytam się Justina po tym jak Niall poszedł.

-Ty się z nim zadajesz ??-pyta wnerionym głosem

-No tak to mój najlepszy przyjaciel -mówię zdziwiona

-Nie możesz się z nim przyjaźnić-mówi głosem pełnym władzy.

-Ej jakim prawem masz mi zabraniać się z nim przyjaźnić ???- pytam się zdenerwowana.

-Przyjaźnisz się z wrogiem ! Nie twierdzę że Twój przyjaciel nie jest w porządku, ale Kwiat nie jest w porządku, może wykorzystać Cb przez Nialla by dojść do mnie, więc musisz nie pokazywać się w szkole z Niallem. Niestety, ale musisz wybrać stronę.-Mówi

Gdy słyszę to co mówi nie wiem co robić. Niall to mój najlepszy przyjaciel, a Justin... Muszę porozmawiać z Niallem i Selena. Kurde jak już było dobrze to wszystko musiało się zwalić.Dlaczego zawsze ja muszę mieć takie kłopoty? Trudno wybrać którą ze stron, bo na obojgu mi zależy dość mocno.

-Wiesz co ja chyba już pójdę, dzięki za rzeczy oddam w poniedziałek -mówię i powoli odchodzę.

Nawet mnie nie zatrzymuje, pewnie też ma taki chaos w głowie. Szybko lecę do toalety i z prędkością światła ogarniam się,bo zaraz zaczynają się lekcje a ja nie chcę się spóźnić. Za parę minut już stoję przed salą w bluzie Justina i gadam z Niallem. Wiem że nie powinnam z nim gadać ale nie mogę inaczej. Wiem że muszę z nim pogadać i wyjaśnić wszystko, bo robi się nie zaciekawe. Oczywiście dzwoni dzwonek a Selena się znowu spóźnia. Boże co też dzieje się z tą kobietą. Kurde w ten weekend mam randkę więc nie mogę z nią o tym pogadać. Źle się układa, tutaj ten Kwiat, tutaj Selena,jeszcze mój brat jest ostatnio podejrzany. CO SIĘ Z TYMI LUDŹMI DZIEJE ???????

~~~~

Hejka kochani!

Jak myślicie co będzie dalej...

Do zobaczenia niedługo

Basia

OH MY GLOSSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz