- baby, i love you -
I LOVE YOU
Po metų- Kur mano sušikti aukštakulniai! - suklykia Jade. Kodėl nepersikrausčiau pas Zayn? Gyventi su Jade - tikras vargas.
- Gal ta tavo draugė išsinešė, - prunkšteliu. Jade pasižiūri į mane piktai, šnopuodama ir susivėlus.
- Ji ne vagis! O Dieve, ji mano draugė, taigi tau teks priprasti prie to, - sumurma ji ir vėl pasileidžia į aukštakulnių paiešką.
-
Zayn: pasiilgau tavęs, atvažiuok, maldauju. Mane Frederikas tuoj nugirdys.
Aš: negaliu, labai norėčiau bet dėja. Jade neranda savo blizgančių aukštakulnių, gal pas Frederiką? juk jie miegot pradėjo..
Zayn: jis sakė nieko nežino, ir liepė pridurti, kad jis su ja NE - MIE - GA.
Aš: kurgi ne. gerai, atvažiuosiu kai Jade pagaliau išeis.
Zayn: myliu tave ;)
Aš: •v• i love u too
-
Visą laiką šypsojausi.- Radau! - sušunka Jade ir nubilda laiptais. Persibraukia per savo plaukus, užsisega paltą ir dar pasimaivius prieš veidrodį išeina pro duris. Jos vaikinas kažkur dingo, tačiau panašu, kad ji tuo visai nesirūpina. Jeigu Zayn dingtų, ieškočiau jo dieną naktį, nesvarbu kas atsitiktų.
Mano mama baisiai supyko ant manęs dėl tokio mano poelgio - pabėgimo. Ji sužinojo tik po paros, kai jau gulėjau plačioje viešbučio lovoje su Zayn. Lily liko Los Andžele, tačiau prižadėjo atvažiuoti mūsų aplankyti. Frederikas, vos tik sužinojo, kad mes su Zayn grįžome į Londoną susirinko daiktus, pagriebė Jade ir atskrido čia. Pametė savo Sindę, supratęs jog niekas jo taip netraukia kaip Jade. Čia man patiko. Čia - namai.•••
- Kokia skani kava ten, tu neįsivaizduoji! Beje, Madison labai miela! Tu perdedi.
- Dieve, Jade man ji nepatinka. Smagu, susiradai draugų, bet nemanyk, kad tavo draugės bus ir mano draugės, gerai? - burbteliu ir paaiškinu jai kaip mažam vaikui. Rudaplaukė pavarto akis, atsigulia man ant kelių ir išjungia mano turkišką serialą. - Ei, sušiktai junk atgal!
- Ne. Pirmiausia, mes išsiaiškinsime, dėl ko ta mergina tau taip nepatinka, o vėliau galėsi baigti žiūrėti tą kvailą serialą.
- Kas per šūdas, Jade?! Man ji tiesiog nepatinka, nemėgstu jos. Viskas?
- Tu negali tiesiog nemėgti žmogaus be jokios priežasties, Pez! Tam turi būti priežastis, ir aš turiu ją žinot!
- Sutinku. Tam reikia priežasties. Bet tik ne jai! Ji man siunčia kažkokius neaiškius signalus, kažkokia bloga energija sklinda nuo jos, - sumurmu.
- Dieve, kokius dar signalus.. kalbi kaip maža mergaitė!
- Viskas, štiš! Aš einu pasidaryti kakavos, kai grįšiu, tame ekrane turi būti mano mėgstamiausia pora besibučiuojanti, aišku? - atsistoju nuo sofos. Jade nieko neatsako, kažką numykia ir nušliaužia į savo kambarį.
Pirma dalis, kiek nuobodoka, bet prižadu, kad rytojaus (jeigu kelsiu) dalis bus tikrai įdomesnė. Bent jau pasistengsiu, kad tokia būtų :)
Beje, pačią istoriją keičiau daugybę kartų, ji buvo pradėta rašyti 2017 metais, todėl buvo daug keitimų. "Surastosios" viršelį pakeičiau, tačiau šio sezono cover'io nekeičiau. Nežinau, jis man patinka, todėl nekeisiu gan ilgą laiką. Ir taip, ten mano senas nick'as.
YOU ARE READING
Gyvenimas Skaudus. P.E & Z.M
Fanfiction„Surastoji" istorijos antrasis sezonas. She is a bad bitch made up of magic.