- love isn't fair -
THE ENDGrįžau namo. Vis dar abejojau ar tikrai pasilaikyti šią paslaptį ir nieko nesakyti apie šią problemą Zayn. Nei aš, nei jis vaikų dar tikrai nenorim.
- Ką darai? - krūpteliu, išgirdusi juodaplaukio balsą.
- Žinai, kad ir kaip bebūtų keista, aš tikrai gavau infarktą, - susiimu už širdies ir krentu ant lovos. Zayn prunkšteli ir nukrenta šalia manęs.
- Pasiilgau tavęs, - sumurma jis.
- Zayn, pameni kai sakiau, kad norėjau su tavimi pasikalbėti dėl vieno dalyko? Na, sakiau, jog tai nesvarbu, tačiau bent jau man tai yra labai svarbu.. žinoma, tau tai greičiausiai nerūpės, bet prašau prieš sakydamas kažką prižadėk, kad dėl to dalyko nedingsi velnias žino kur..
- Ką turi omeny? Ar viskas gerai?
- Tiesiog, gali prižadėti? Prašau?
- Gerai, prižadu, - Zayn pavarto akis.
- Atidžiai klausyk, nepertrauk manęs ir nežinau, tiesiog nerodyk jokių emocijų...
Zayn linkteli, ir kai ruošiausi jau pradėti kalbėti apie mano negalią, nuskamba durų skambutis.
- Šūdas! - nusikeikiu garsiai ir nubildu laiptais.
Atidarau duris ir tenka nustebti.
- Labas, - išsišiepus už durų stovėjo Lily.
- LILY! - apsikabinu rudaplaukę ir stipriai laikau glėbyje. - Aš tavęs taip sušiktai pasiilgau.
- Ar turėčiau pavydėti? - burbteli juodaplaukis, atsisėdęs ant sofos.
- Tikrai ne, - mirkteli Lily ir pakelia ranką. - Aš suknistai susižadėjau.
- Pala, ką...? - sutrikusi pagriebiu jos delną ir apžiūriu žiedą. Gražus...
- Gerai, žinau skamba kvailai, bet mes ir Andrew įsimylėjom rimtai, ir jis vakar man pasipiršo, - sukrykštavo mergina. Na, tikrai esu sutrikusi, juk dar prieš keletą savaičių Lily skundėsi dėl Andrew, o šiandien atvažiuoja su žiedu aplink jos pirštą. Keista, bet džiaugiausi už draugę.
- Kaip ... miela? - pakeliu antakį, o Lily pavarčius akis numeta krepšį ir atsisėda šalia Zayn. - Kur Jade, Frederikas?
- Tikriausiai ilsisi vienas kito lovoj, - sumurma Zayn, benaršydamas telefone.
- Kažkoks meilės trikampis.
- Žinau, tai keista, tačiau jei jie laimingi, mes irgi turėtume būti laimingi..
- Nesvarbu, skambinkit jiems, man nerūpi ar jie dulkinasi, ar dar kažką kito veikia, jie turi būti čia dabar. Turiu omeny DABAR, - Lily išsitraukia telefoną ir kažką patikrina. Ji tapo baisiai valdinga. Šaunu, sekmės mums visiems, kol ji čia viešės. Tikiuosi neišpuiko, mat Andrew labai ją lepina. Ji turi viską dabar - nuo Chanel rankinės iki prabangių aukštakulnių. Tas man labiausiai ir nepatinka. Toks jausmas kyg kartais jis ją maitina vien turimais pinigais taip plaudamas jai smegenis, o ta praleidžia pro akis visą išdavystę, mėgaudamasi jo pinigais. Pasiilgau senosios Lily...
•••
- Pica! - sušunku iš virtuvės, tačiau niekas neateina man padėti. - Lily, prašau padėk..
- Gerai, minute! - išgirstu murmėjimą iš svetainės.
Dar palaukiu kelias minutes, tačiau Lily nepasirodo. Nueinu į svetainę, tačiau joje nebuvo nieko, tik jos telefonas.
Pradedu vaikščioti po kambarius ir jos ieškoti. Nemeluosiu, dalele savęs net išsigandau
- Lily?
Ir pamatau tai.. mano vaikinas bučiuoja mano geriausią draugę, mano lovoje, mano kambaryje, mano namuose. Nebežinojau ką daryti. Nei rėkti, nei verkti, nei juoktis. Jis ir vėl tai padarė. Jis vėl sudaužė mano širdį nesugrįštamai. Ir aš jam neatleisiu. Tik ne šįkart. Tai buvo paskutinės mano ašaros. Paskutinis protrūkis. Paskutinis mūsų susitikimas..
Jūs manęs nekęsit, uoj kaip nekęsit...
YOU ARE READING
Gyvenimas Skaudus. P.E & Z.M
Fanfiction„Surastoji" istorijos antrasis sezonas. She is a bad bitch made up of magic.