- i swear my love is a curse -
BETTER OFF
- Z-Zayn?- Labas, - nuleidžia galvą vaikinas.
- Ką čia darai? - sumurmu piktai.
- Atvažiavau pas tave. Tada tu neišklausei manęs..
- Zayn, man atsibodo. Daviau tau dar vieną šansą tikėdamasi, jog tu pasitaisysi ir pagaliau galėsim laimingai gyventi. Bet ne, tau reikėjo viską sugadinti.
- Išklausyk mane, prašau! - juodaplaukio balsas pakyla.
- Ir kokią pasaką šįkart seksi? Gal koks tu būsi geras ir pažadi, kad viskas bus gerai? Ne, Zayn. Ši pasaka jau nei man nei tau nebeaktuali. Grįžk iš kur atvažiavai ir palik mane ramybėje. Tarp mūsų viskas oficialiai baigėsi kai tu pabučiavai ją.
- Aš jos sušiktai nebučiavau! - surėkia vaikinas. Net neabejoju, jog dabar ne vienas kaimynas išlįs nepatenkintas, tačiau man tai nebuvo svarbu. Ne aš liepiau jam šūkauti..
- Sukišk savo suknistus atsiprašymus Lily į vaginą, asile, - sužaibuoju akimis ir noriu jau užtrenkti duris, tačiau Zayn pakiša koją.
- Dabar tu mane įleisi, pasiklausysi ką aš pasakysiu ir po to man jau nebus svarbu, ką galvosi. Man užteks ir to, kad žinosi tiesą.
Ilgai galvoju apie tai. Nenoriai pradarau duris jam. Elgiuosi blogai, tačiau iš tiesų noriu sužinoti tiesą.
Zayn įeina į vidų, o aš užrakinu duris.
- Namuose padvelkė negera energija nuo tavęs, - pasišaipau iš vaikino. Zayn atsidūsta, tačiau nieko nesako. Pagaliau jis atrodo lyg prispaustas po padu.
- Gerai. Noriu, kad žinotum, jog viskas kas ten įvyko buvo ne mano kaltė. Aš tiesiog nuėjau į tavo kambarį prigulti, kadangi jūs su Lily kalbėjotes apie man neįdomius dalykus. Laukiau Frederiko. Netrukus, pamačiau Lily. Ji atrodė keistai, ėjo vis arčiau lovos, kalbėdama kažkokias nesąmones. Maniau, jog spėjai ją sušiktai prigirdyti, tačiau anaiptol ji nebuvo apsvaigus. Aš jaučiuosi sušiktai, nežinojau kur trauktis ar ką daryti, apskritai nieko nedariau, tik laukiau pasekmių. Tuomet ji ant manęs užgriuvo, taip prispaudama lūpas prie manųjų. Ir kaip tik tuo metu tu įėjai į kambarį. Mano širdis dužo pusiau, kai supratau, jog visko nebesutvarkysiu jokiais būdais. Tu net pasiaiškint neleidai. O Lily, kaip kokia kalė išlėkė iš namų net nepaaiškindama kaip kas įvyko. Bandžiau su tavimi susisiekti, tačiau tavo telefonas būdavo išjungtas arba tiesiog visi mano skambučiai būdavo atmesti. Tai kėlė man milžinišką nerimą, bijojau dėl tavęs. Niekada nebuvau matęs žmogaus tokio sugniuždyto.
Nieko negalėjau atsakyti. Man visko buvo per daug.
- Aš..
- Tik noriu pasakyti, jog aš tave myliu labiau už viską ir tikrai nerizikuočiau išduoti tave su tavo geriausia drauge. Tu man visas gyvenimas..
Tyla. Apsikabinu vaikiną tvirtai. Viskas ko norėjau buvo šiluma. Jo šiluma. Jo apkabinimai, jo bučiniai. Aš taip jo pasiilgau ir tai suprantu tik dabar...
YOU ARE READING
Gyvenimas Skaudus. P.E & Z.M
Fanfiction„Surastoji" istorijos antrasis sezonas. She is a bad bitch made up of magic.