Január 8. (Hétfő)
-Még egyszer megszámollak titeket, mert engem kinyírnak, ha bárkit elhagyok vagy itthagyok -közölte Miss Stimpson a buszba, ami a reptérre vitt minket.
Összesen 62 diák vett részt a suliból a Readingben megrendezett bajnokságon, ami azért elég sok. A program 7 napos, vasárnap indulunk haza.
-...29, 30, 31 -számolt a tanárnő. -Remek, akkor mindenki megvan.
Kettő busszal utaztunk, mert egy járműbe úgyse fértünk volna be mindnyájan. Velünk utazott Miss Stimpson és Mr. Blue, a hokisok edzője.
Csendben ücsörögtem Kate mellett, fülemben a fülhallgatóval. Amíg a suli parkolójában állt a buszunk, tökéletesen ráláttam Zayn-re, aki a másik járműben Justin mellett foglalt helyet.
Azóta egy szót nem beszéltünk. Mikor a szakítás utáni reggelen bekapcsoltam a telefonomat, 37 nem fogadott híváson volt, de a legtöbb még szerda estéről. Egy idő után már belátta, hogy felesleges hívogatnia, úgyse veszem fel. Mire visszajöttünk téli szünetről, a kezdeti csalódottsága átváltozott gyűlöletté, színtiszta gyűlöletté. Mondjuk meg tudom érteni, az ő helyében én is utálnám magam.
Természetesen Ariana és Selena nem tőlem tudta meg a dolgokat. Bár Zayn nem az a platykás fajta, szóval gondolom ő elmondta Justin-nak, aki elmondta Ari-nak, aki elmondta Sel-nek. Aztán az egész osztály megtudta, hogy már nem járunk, miután úgy viselkedtünk egymással, ahogy.
Ariana és Selena napokig azt kérdezgették, hogy miért szakítottam Zayn-nel, én pedig kivétel nélkül, mindig azt válaszoltam, hogy csak. Nem tudtam mit mondani, de valamit nem csak kellett. Justin egyetlen alkalommal sem kérdezte meg ezt, pedig egyszer-kétszer beszéltünk a szakítás óta.A buszos utunkat gyakorlatilag néma csendben ültem végig, Kate pedig tiszteletben tartotta, hogy nem szeretnék megszólalni, így inkább hátrafelé fordult, és az egyik kosarassal kezdett beszélgetni.
A reptéren természetesen végig ment a huza-vona. Volt, aki nem bírta felfogni, hogy itt nem kéne hülyülni, mert még a végén egy másik gépen köt ki. Na és vajon ki volt az egyik ilyen? Hát persze, hogy Shanw Mendes, ki más?
A gépen is Kate mellett foglaltam helyet. Én az ablak mellett ültem, Kate a középső ülésen, a harmadik széket pedig Nina Hamilton birtokolta. Azért a repülő-úton már megszólaltam, és egész jól elvoltunk Nina-val és Kate-tel.
Miután megérkeztünk a sziget-országba, és leszállt a gépünk, Shawn megint kezdte a hülyülést, ezért Mr. Hoechlin-tól kapott egy taslit. Ezután már észhez tért, de a vigyorából ítélve a szállason tovább akarta folytatni a dolgot.
A szállásunk egy nagy, kétemeletes ház volt. Négy- és hatszemélyes szobákba kellett beköltöznünk. Mi, a hat legújabb pompomlány úgy döntöttünk becuccolunk együtt egy hatszemélyes szobába. A helyiségben kettő emeletes ágyat és kettő szimpla ágyat találtunk, és én gyorsan le is csaptam az egyik szimpla ágyra. Miközben berendezkedtünk, Lydia, mint Zayn exe, elég dühös pillantásokkal ajándékozott meg. A nagy pakolás közben egy hokis srác benyitott a szobánkba.
-Csajok, gyertek! Mr. Morley most mondja el az infókat -hadarta el, majd le is lépett. Kiballagtunk a szobánkból, és a társalgóba mentünk, ahol a fociedző már az asztalon állva várt minket. Nem tudom, minek mászott fel arra a bútorra, mert akkor is figyeltünk volna rá, ha csak belefúj egy jó hosszút a sípjába.
-Úgy látom, mindenki megérkezett, szóval el is kezdeném. Aki már volt itt velünk, az tudja, hogy délelőtt edzések vannak, aztán minden délután meccsek, kivéve szombaton, akkor délelőtt játszuk le a mérközéseket, és délután van az eredményhirdetés. A meccsek nem ugyanakkor vannak, hogy tudjatok egymásnak szurkolni, és a pompomlányok is tudjanak minden mérkőzésen drukkolni. Bármilyen kérdéssel, kéréssel, problémával lehet fordulni Miss Stimpson-hoz, Mr. Hoechlin-hoz, Mr. Blue-hoz és hozzám. Bár valószínűleg a kéréseitekkel nem fogunk foglalkozni, de egy próbát megér -magyarázta. -Itt, a szálláson is viselkedjetek kultúráltan -folytatta, és ennél a mondatnál Shawn-ra nézett. -Maga is, Mr. Mendes -emelete ki külön a fiút. -A saját nemetek szobáiban töltsétek az éjszakákat, mert nem szeretnénk plusz főkkel hazamenni. Takarodó hajnali egykor, de amennyiben ez miatt rosszabbul fogtok teljesíteni a meccseken, ezt az időpontot megváltoztatjuk, és tízkor kell lefeküdnötök. Minden csapatnak sok sikert, valamint szívesen, hogy elhoztunk titeket ide, és nem kell az iskolapadban ücsörögnötök -zárta le a mondandóját.
Mindenki szépen visszaszállingózott a szobájába.
A nap hátralévő része is a berendezkedéssel telt. Nem igazán mozdultunk ki a szállásról, mindössze vacsorázni mentünk el abba az étterembe, ahol minden délben és este enni fogunk. Első nap főtt ételt kaptunk vacsorára, de ez az elkövetkezendő napokban változni fog, és ebédre fogunk menüt enni.
Vacsora után én inkább bent maradtam a szobában, mert semmi kedvem nem volt a többieket bámulni, ahogy szórakoznak. Persze esélyem sem volt tartani magam a tervemhez, mert Kate és Nina egy óra elteltével visszajött értem a szobába, mondván nem hagyják, hogy itt ücsörögjek egész este.
YOU ARE READING
Váratlan találkozások |✔|
RomanceAllison Sandler a családjával él Cambridge-ben. Egy váratlan esemény miatt iskolát kell váltania. Az új iskolában legtöbben tárt karokkal fogadják, de persze nem lehet mindenkinek megfelelni. És persze, hogy mindig annak akarunk a legjobban megfelel...