Epilógus

407 21 3
                                    

Május 12. (Vasárnap)

-Szia -üdvözöltem mosolyogva Zayn-t, miután beszálltam a kocsijába.
-Szia -köszönt vissza szintén mosolyogva.
-Végre láthatom Elisa-t -lelkesedtem.
Szombaton, azaz egy napja megszületett Zayn (és Tina és Kim) féltestvére, akit Elisa névre kereszteltek a szülei.
Zayn beletaposott a gázba, és a kórház felé indult. Miután megkerestük azt a szobát, ahol Vanessa feküdt a kicsivel, a kicsi ablakon megcsodálhattam a kis Elisa-t, majd Vanessa kijött hozzánk beszélgetni. Idő közben csatlakozott hozzánk Kim és Tina is. Nem mondom, hogy nem lehetett érezni a feszültséget az ikrek és az apjuk között, de már sokkal jobb volt a helyzet, mint néhány hónapja. Még nem sikerült teljesen megbocsájtani neki, de jó irányba haladnak. Az apasági teszt elkészült, szóval bebizonyosodott, hogy ők hárman tényleg testvérek.

Mint kiderült, Shawn volt az egyetlen az iskolában, aki tudott arról, hogy Kim Lengyelországból jött, valamint később a Tina-val való kapcsolatáról is csak neki számoltak be. Ezért nevezte még év elején Shawn Lena-nak Kim-et, illetve mikor Kim távozott a pompomlány-meghallgatásról, akkor azt azért tette, mert Tina akkor érkezett meg Cambridge-be.

Selena végül bevallotta, hogy jár Shawn-nal, és a baráti körünkben mindenki meglepően jól fogadta. Kate-re is rátalált a szerelem, még hozzá Luke személyében, és én nagyon örülök nekik. Amióta együtt vannak, Luke csak úgy sugárzik az örömtől, ugyan úgy, mint Kate. Ariana és Justin még mindig egymást boldogítják, de azt hiszem, ennek így is kell lennie. Suga és Gigi próbálják nagyon titkolni a kapcsolatukat, de elég bénán csinálják, mert gyakorlatilag már mindenkinek leesett, hogy járnak. És a sulit legjobban megrengető pletyka, ami nemrég kapott szárnyra, az az, hogy a mi Martinusunk, akiért minden csaj odavan, a fiúkhoz vonzódik. Nem tudom, igaz-e a hír, mert Tinus nem nyilatkozott a dologgal kapcsolatban, de nehéz lenne elhinni. Nem mintha zavarna, vagy ilyen, de akkor is furcsa lenne, hogy a legnagyobb nőfaló nem is a nőket szereti. Hát azt hiszem, ez a jövő rejtélye marad. A múlt hétvégén Cam és Krysten bejelentették, hogy jegyben járnak, és június végén összeházasodnak. Mire megbékéltem a gondolattal, hogy a nővérem az exemmel jár, bejelentik, hogy családtag is lesz.  Szuper! Komolyra fordítva a szót, kibékültünk Cameron-nal, legalábbis mostmár nem olyan sűrűn tör felszínre a kényszerem, miszerint meg kéne ölnöm.

És miután beszámoltam szinte mindenki szerelmi életéről, elárulhatom, hogy a Zayn-nel való párkapcsolatom a fénykorát éli. Olyan boldog vagyok, mint talán még soha, és látom rajta, hogy ő is boldog, és számomra ez a legfontosabb.

Vége

Váratlan találkozások |✔|Where stories live. Discover now