Κατασταση πανικου.

97 18 6
                                    

Μια φράση και μόνο είναι ικανή να σου γυρίσει τον κόσμο ανάποδα.
-Σοφία Κ.🥀
(Στην φωτο πάνω η μικρή Οφελια,ο μικρός Λουκ και ο μικρός Κριστιαν😍)
________________________________

Κατεβαίνοντας προς την αίθουσα στην οποία συγκεντρωνόμαστε είτε για συμβούλια είτε για οικογενειακές συσκέψεις,παρατήρησα ότι όλοι βρίσκονταν σε μια περίεργη κατάσταση.Καμαριερες,υπηρέτες,μπάτλερ ακόμα και οι μάγειρες.Διεκρινα άγχος στην ατμόσφαιρα και κατά κάποιον τρόπο μου το μετέδιδαν και σε εμενα.Ο Ιβαν ήταν από πίσω μου και ο Λουκ δίπλα μου όπως και πριν.

Μπαίνοντας στην αίθουσα ο πατέρας μου είχε στηρίξει τους αγκώνες του στο τραπέζι και έδειχνε αρκετά σκεπτικός, ενώ η μητέρα μου πηγαινοερχόταν.Τι συμβαίνει;

-«Μαμά,μπαμπά ήρθαμε!»,είπε ο Λουκ,ο οποίος τους παρατηρούσε και απορούσε με αυτό που έβλεπε μπροστά του,όπως και εγω.

-«Ναι,ναι...Καθήστε.»,είπε ο πατέρας μας δείχνοντας τις άδειες θέσεις από την αριστερή μερια του,εφόσον αυτός καθόταν στο κέντρο του τραπεζιού.

-«Μπαμπά,μας τρομάζετε..Τι έχει γίνει;Γιατί βρίσκονται σε τέτοια σύγχυση όλοι έξω;»,τον ρώτησα γεμάτη απορία.Αυτος είχε σκύψει το κεφάλι του και δεν έδειχνε ακόμα έτοιμος να μου απαντήσει.Σαν να σκεφτόταν τι θα πει ή πως θα το πει. «Μαμά;»,την ρώτησα στρέφοντας το κεφάλι μου προς αυτήν, αφού έβλεπα ότι δεν θα μου έλυνε τις απορίες ο πατέρας μας.



-«Αγαπη μου,απλά έγινε μια αλλαγή.»,είπε κοιτωντας μια εμενα και μια τον Λουκ.

-«Τι αλλαγή;»,την ρώτησε ο Λουκ περίεργος πλέον. «Δεν θα πάρω τον θρόνο;Όχι,ότι αν δεν τον έπαιρνα θα γινόταν κάτι,απλά από απορία και μόνο το ρωτάω».

-«Όχι,αγόρι μου.Ο θρόνος είναι δικός σου, ως πρωτότοκος γιος.Σου ανήκει.»,τον επιβεβαίωσε η μητέρα μας.

-«Εε τοτε;»,την ρώτησε.

-«Μια αρκετά διαφορετική αλλαγή,που δεν πίστευε κανένας στα χρονικά ότι θα μπορούσε να συνέβαινε.»,είπε κοιτωντας εμενα.Εντάξει,τώρα αρχίζω να αγχώνομαι και εγω.Ο Ιβαν ,φάνηκε να μην είχε καταλάβει τι γινόταν,καθώς τους κοιτούσε με μια περίεργη έκφραση.Ο πατέρας μας σήκωσε το κεφάλι του.Κοιτουσε μια εμενα και μια τον αδερφό μου.

-«Λουκ,δεν χρειάζεται να παντρευτείς.»,του είπε.

-«Τι εννοείς;Δεν έπρεπε να βρω μια πριγκίπισσα ,για να μπορώ να πάρω τον θρόνο;Αλλιώς γίνεται να μου δωθεί, αν δεν έχω παντρεύει κάποια από την ίδια τάξη με εμάς;»,τον ρώτησε.

In A Way Of Knowing The Truth: A Princess Life.Where stories live. Discover now