ΠΡΟΛΟΓΟΣ

263 28 8
                                    

    Η ιστορία της μητέρας μου και του πατέρα μου είναι σαν να βγήκε από παραμύθι.Απο μικρή κι ολας η μητέρα μου,όταν μας έβαζε για ύπνο εμενα και τα αδέρφια μου,μας αφηγούνταν την ιστορία τους σαν να τα ξαναζούσε όλα εκείνη την στιγμή.Αγαπη,μίσος αγωνία,φόβος,ενθουσιασμός.Υπηρχαν ανααμεικτα συναισθήματα σε αυτήν τους την ιστορία.Δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι τα είχαν ζήσει όλα αυτά.Εγω έκανα κάτι που τα άλλα μου αδέρφια δεν είχαν το θάρρος να το κάνουν.Μολις είχαν αποκοιμηθεί,ζητούσα από την μητέρα μου να μου τα ξαναφηγηθει όλα και κάθε φορά μπορώ να ορκιστώ ότι την έβλεπα να μου τα λέει με τόσο νόημα και πάθος που μέχρι και τα δάκρυα της δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνισή τους.Το ζούσε!Αυτο ήταν το μόνο σίγουρο....Ξανα και ξανα και ξανα!Καθε φορά όλα από την αρχή!Μπορω να πω χωρίς δισταγμό ότι τους θαυμάζω!Η ιστορία τους κάθε φορά με ξετρελαίνει και με αφήνει άφωνη.Θυμαμαι μικρή τοτε,που έλεγα στην μητέρα μου ότι ήθελα να ζήσω και εγω αυτήν την πολυπόθητη ιστορία αγάπης τους και αυτή κάθε φορά μου απαντούσε με την φράση : «Όλα θα έρθουν στον καιρό τους και ειμαι σίγουρη ότι και εσυ θα το ζήσεις τόσο έντονα όσο το ζήσαμε εγω με τον πατέρα σου». Ακόμα περιμένω την στιγμή που θα εκπληρωθεί επιτέλους η μοναδική αυτή της φράση .Τους αγαπάω πολύ!Και τα αδέρφια μου την αγαπάνε πολύ!Το  μονοπάτι που διένυσαν σε αυτήν τους την διαδρομή για την αναζήτηση ήταν δύσκολο και πάντα είχαν τον τρόμο για το τι θα ακολουθήσει στην συνέχεια,όμως ποτέ δεν τα παράτησαν και είχαν την ελπίδα και την αγαπη οδηγό μέχρι να φτάσουν στο τέλος....Και έφτασαν...Και δεν θα μπορούσα να ειμαι πιο περήφανη για αυτούς!Πολλοι λένε ότι μοιάζω στην μητέρα μου!Ειμαι πολύ συναισθηματική!Ωστοσο,δεν πιστεύω στον έρωτα με την πρώτη μάτια!Ειναι μια ψευδαίσθηση,καθώς δεν μπορεί κάποιος να ερωτευτεί μόνο με μια μάτια!Αυτο γίνεται μόνο στα παραμύθια και εμείς δεν ζούμε σε παραμύθι αλλά στην πραγματικότητα.Δεν ειμαι ούτε η Σταχτοπούτα,ούτε κάποια άλλη γνωστή πριγκίπισσα.Ειμαι όμως η Οφελια...Και η ιστορία μου παρουσιάζει αρκετές ιδιαιτερότητες.
     Ολα ξεκίνησαν από την ημέρα που θα ερχόντουσαν ο θείος Σεμπαστιαν με την γυναίκα του και την οικογένειά τους στο παλάτι, για πρώτη φορά από τοτε που η μητέρα μου γέννησε τον Κριστιαν.Τοτε που ο Λουκ ήταν δεκαεπτά , ο Κριστιαν δεκατρία και εγω μόλις δεκαπέντε χρόνων......



(ΕΠΑΝΩ Η ΟΦΕΛΙΑ😍)

Τι λετε να γίνει σε αυτήν την συνάντηση;;(Τα παρτ θα αργήσουν πολύ ακόμα αλλά είπα να ανεβάσω τουλάχιστον τον πρόλογο💋🌸)

In A Way Of Knowing The Truth: A Princess Life.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang