Γιατί;

77 11 6
                                    

Τι έχεις κάνει για να τα αξίζεις όλα αυτά;Που έχεις φτιάξει;
-Σοφία Κ.❤️🥀
________________________________

-«Λουκ.Δεν είναι αυτό που νομίζεις.Για την ακριβεια...»,του είπα αλλά με διέκοψε.

-«Για την ακριβεια τι;Τι, Οφελια;Σας είδα.»

-«Πολύ καλά λοιπόν.Κατσε.»,του είπα και έκατσε. «Λουκ,τον Ιβαν τον αγαπω.Πραγματικα δεν έχω ξανανιώσει έτσι.Τον αγαπω.Θελουμε να ματαιωθεί ο γάμος που είναι σε λίγες μέρες και να ζήσουμε ευτυχισμένοι.Σε παρακαλώ όμως μην το πεις πουθενά.»

-«Γιατί να μην το πω;».Ωχ,μπλέξαμε πολύ άσχημα.

-«Απλά μην..Σε παρακαλώ!Θα μπλέξουμε άσχημα με τον Ιβαν.Δεν θέλεις να με δεις ευτυχισμένη;Δεν θες;»,του είπα και άρχισα να κλαιω.Ακομα και ο ίδιος μου ο αδερφός αντιδραει ετσι ;

-«Εντάξει σταματά!Μην κλαις,σε παρακαλώ.Δεν θα το πω.Δεν είχα σκοπό έτσι και αλλιώς.Ειναι πολύ επικίνδυνο,βρε Οφελια.Παρα πολύ!»,μου είπε και με έπιασε από τους ώμους.

-«Το ξερω!Αλλα θα έκανα τα πάντα για αυτόν.Και να πάρει, γιατί να μην μπορώ να είμαι ευτυχισμένη;;»,του είπα και έκατσα στο κρεβάτι,εγκλωβίζοντας το κεφάλι μου μέσα στις παλάμες των χεριών μου.

-«Εγω φταίω για όλα!Θα πάω να τους πω να παντρευτώ εγω αντί για εσένα.»,μου είπε

-«Όχι,όχι!Πρωτον,είναι ήδη πολύ αργά.Ο γάμος μου πλησιάζει και δεν θα βρεις έγκαιρα μια νύφη και δεύτερον,δεν πρόκειται να σε αφήσουν.»

-«Αμαν,βρε Οφελια!Γιατι να ερωτευτείς;»,μου είπε και έκατσε δίπλα μου.

-«Νόμιζες ότι το ήθελα;Έρωτας είναι ότι θέλει κάνει.Δεν το προγραμματίζεις, απλά συμβαίνει.»,του είπα.

-«Και τώρα τι θα κάνουμε;»

-«Προς το παρόν δεν θα το πεις πουθενά.Ενταξει;Δεν θέλω να διακινδυνεύσω την ζωή του Ιβαν.»

-«Εντάξει.Εχεις τον λόγο μου.».Ξαφνικα,σιγή επικρατούσε στο δωμάτιο.Κανεις από εμάς δεν μιλούσε.

-«Σε κάνει ευτυχισμένη;»,με ρώτησε ο Λουκ.

-«Πολύ,Λουκ.Παρα πολύ!Θελω να περάσω όλη μου την ζωή με τον Ιβαν.Διαολε,γιατί να είναι όλα τόσο δύσκολα;»,είπα και άρχισα να κλαιω.

-«Θα τα καταφέρεις.»

-«Εε;»,του είπα εμφανώς σοκαρισμένη.Τι είπε μόλις;Αυτός που είναι πάντα πιστός στους νόμους και πριν λίγο ήθελε να το πει στους γονεις μας;

In A Way Of Knowing The Truth: A Princess Life.Место, где живут истории. Откройте их для себя