I may hurt you ,but you hurt me more.
-Σοφία Κ.❤️🥀
________________________________Γιατί να ελπίζεις;Πρέπει ή όχι;Η απάντηση είναι απλή και σε αυτό το σημείο.Πρεπει σε αυτούς που πρέπει.Και σε αυτόν δεν έπρεπε.Δεν έπρεπε γιατί δεν τον ήξερα από πάντα και δεν θα μπορούσα να ήξερα τις προθέσεις του.Απανωτα χτυπήματα στην πόρτα.Ποιος είναι τέτοια ώρα;Ανοίγω την πόρτα και αντικρίζω τον Τζειντεν.Μαλιστα...
-«Μου έλειψες σήμερα.»,μου είπε και με πήρε μια σφιχτή αγκαλιά.Οχι σαν αυτές του Ιβαν.
Αχ,Οφελια.Συνελθε!Συγκρινεις τον Τζειντεν με αυτόν ;Καμία σχέση!Ο Τζειντεν είναι χίλιες φορές καλύτερος και πρέπει να ξεχάσεις τον Ιβαν μια για πάντα.
-«Και εμενα πολύ.»,του είπα μόλις βγήκα από την αγκαλιά του.
-«Επ,έκλαιγες;»,με ρώτησε.Ωχ,πως το κατάλαβε;Και τώρα τι θα του πω;
-«Ναι.».Δεν έπρεπε να του πω αυτό.
-«Ποιος έκανε αυτά τα πανέμορφα μάτια να κλάψουν;»,μου είπε και φίλησε τρυφερά τα μάτια μου.Γιατι μου το κάνει αυτό τώρα;Ή βασικά όχι!Καλυτερα να αρχίσω να αναπτύσσω συναισθήματα για αυτόν και να ξεχάσω τον Ιβαν.
-«Εμ να..Είδα ένα μικρό πουλάκι που έπεσε από την φωλιά του και μετά δεν μπορούσε να ανεβεί πάνω στην μαμά του.Και να..Στεναχωρήθηκα.Εγω έχω την μαμά μου,ενώ αυτό;»,του είπα.Αχ,βρε Οφελια!Και αλλά ψέμματα;Αυτός γέλασε.
-«Είσαι υπερχη!»,είπε και με φίλησε στο μέτωπο. «Λοιπόν,για να σε κάνω να νιώσεις καλύτερα θες να πάμε να δούμε έξω αν κατάφερε να ανεβεί;Αλλιώς μπορώ να το ανεβάσω εγω.».Ειναι τόσο καλός.
-«Θα το έκανες αυτό;»
-«Για σενα τα πάντα.Ασε που με πονάει να σε βλέπω να κλαις.Οποτε;Πάμε;»,με ρώτησε και μου έτεινε το χέρι του.Εννοειται πως μετά από αυτά που μου είπε και μετά από αυτήν την άψογη συμπεριφορά του,φυσικά και του έπιασα το χέρι για να πάμε.Ελπιζω να μην καταλάβει ότι ήταν ψέματα.
Μόλις φτάσαμε στον κήπο,δεν διακρίναμε κανεναν πουλάκι.Εε φυσικά!Αφου δεν ήταν αλήθεια αυτό που του είχα πει.
-«Που να βρίσκεται τώρα;Είσαι σίγουρη ότι το είδες εδώ;»,με ρώτησε και έξυσε το κεφάλι του.
-«Ναι ,αλλά μάλλον θα πέταξε και θα έφυγαν.»
-«Σωστά.Αρα,δεν χρειάζεται να κλαις άλλο.Ναι;»,με ρώτησε και σκούπισε και τα τελευταία δάκρυά μου.
-«Εντάξει.Τερμα το κλάμα.»,του είπα χαμογελώντας του.
-«Έτσι μπραβο.»
-«Θα μου κανεις παρέα;Να περπατήσουμε ίσως στον κήπο;»,τον ρώτησα.
-«Βέβαια!Και το ρωτάς;»,μου είπε , με πήρε από το χέρι και αρχίσαμε να περπατάμε.
-«Έχεις ορεξη για μια αστεία ιστορία;»,με ρώτησε.
-«Ναι!»,του είπα.Ηθελα να ακουσω κάτι ευχαριστο μέσα σε όλα αυτά που μου συνέβαιναν.
-«Κάθε βράδυ πήγαινα στο κήπο που παλατιού μου και μιλούσα με κάτι πουλάκια.Νομιζα ότι ήταν μόνα τους και δεν είχαν συντροφιά ή κάποιον να μιλήσουν, αφού η μητέρα τους τα είχε εγκαταλείψει και ήταν νεογέννητα.Ημουν σαν και εσένα.Αυτο το σημερινό μου θύμισε εμενα πολύ. Μια μέρα τα πήρα μέσα στο παλάτι.»
-«Ωχ,ωχ!»,του είπα και γελασα.
-«Τα έκρυβα κάτω από το κρεβάτι.Μεχρι που μια μέρα το έσκασαν.»,είπε και άρχισε να γελάει.Εγω κάλυψα το στόμα μου τα χέρια μου και λύθηκα στα γέλια,όπως και αυτός.
-«Και τι έγινε μετά;»
-«Εε...Κάνανε μερικές ζαβολιές.Πηγανε στην κουζίνα,κάτω από τα τραπέζια,τσίμπησαν και μια κυρια που ήταν επίσημη καλεσμένη του πατέρα μου και είχα σκάσει στα γέλια.»
-«Αμαν!»,του είπα γελωντας.
-«Ει,που να το φανταστώ ότι θα το έσκαγαν;»
-«Δύσκολο είναι;»,τον ρώτησα γελωντας.
-«Αα έτσι εε;»,με ρώτησε και σχημάτισε ένα πονηρό χαμόγελο στο πρόσωπό του,καθώς με πλησίαζε.
-«Τι κανεις;»,τον ρώτησα τρομοκρατημένη και αυτός άρχισε να με γαργαλάει.Εγω άρχισα να τρέχω στον κήπο,μέχρι που αυτός με έπιασε και με έριξε κάτω στο γρασίδι συνεχίζοντας να με γαργαλάει.Τα χαχανιτα μας ακουγοντουσαν παντού και διέκρινα από μακριά τον Ιβαν.Με κοιτούσε θυμωμένος και λυπημένος.Ομως,εγω συνέχισα να γελάω ανενόχλητη και να περνάω όμορφα.Αυτος θύμωσε περισσότερο μέχρι ως ότου έφυγε.Εχω και μια αξιοπρέπεια.Μπορει να πονάω που τον βλέπω έτσι, αλλά εμενα με είχε πονέσει περισσότερο.
_______________________________
Αγάπες!
Τι μου κάνετε;
Είπα να σας κάνω μια εκπληξουλα σήμερα με δυο παρτς😘🙌🏻🌸
Πιστεύετε ότι θα συνεχίσει έτσι αυτή η κατάσταση μεταξύ Οφελιας και Ιβαν ή θα τα βρουν;Ο Τζειντεν φαίνεται να την αγαπάει πολύ.Θα συνεχίσει όμως αυτό το παραμύθι;Θα συνεχίσει να τον κοροϊδεύει ή μήπως τελικά τον αγαπήσει πραγματικά;🤭😏
Οφελια με Ιβαν και Τζειντεν.(επάνω⬆️⬆️).Ποιος θα κερδίσει την καρδιά της στο τέλος;Μείνετε συντονισμένοι💞
ESTÁS LEYENDO
In A Way Of Knowing The Truth: A Princess Life.
RomanceΗ Οφελια,κόρη της Βιολέτας και του Λεον(από το : «In A Way Of Knowing The Truth»), ζει μια πριγκιπική ζωή στο παλάτι.Σε λίγο καιρό,ο μεγαλύτερος αδερφός της, ο Λουκ, θα στεφθεί Βασιλιάς και έχουν ήδη αρχίσει οι προετοιμασίες.Τοσο ψυχικές όσο και ορ...