Περιεργες καταστασεις.

136 17 18
                                    

-Προσπάθησε να μην φοβάσαι τίποτα.Οσο δύσκολο και να είναι.Μονο έτσι θα καταφέρεις πράγματα.Με το να ξεπεράσεις τις φοβίες σου.Αν είναι γραφτό δυο ανθρώποι να είναι μαζί θα είναι.
-Σοφία Κ.🥀

_______________________________

Ξημέρωσε.Σε λίγο θα πρέπει να ετοιμαστώ για να κατέβω κάτω.Οπου να'ναι θα έρθουν οι υποψήφιοι.Δεν θέλω καθόλου να πάω,αλλά πρέπει.Εβαλα το πιο όμορφο φόρεμα που έχω,να μην δείξω ότι ειμαι και απεριποίητη κιόλας και έπιασα τα μαλλιά μου μια υπέροχη γαλλική πλεξούδα.Σε τέτοιες περιπτώσεις έπρεπε να βαλω και ένα στέμμα,όποτε διάλεξα ένα από τα πολλα που βρίσκονται μέσα στην κοσμηματοθηκη μου.Ειμαι έτοιμη.Νομιζω δηλαδή...

Ανοίγω την πόρτα και πέφτω πάνω στον Ιβαν,ο οποίος μόλις με είδε, αρχικά με κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω, έπειτα όμως φάνηκε σαν να νευρίασε λιγάκι.Γιατι να νευριάσει;Άλλος έπρεπε να έχει νεύρα.

-«Αντε πάμε.»,είπε φανερά εκνευρισμένος και μου έκανε νόημα να περάσω μπροστά.

-«Τι έχεις;»,τον ρώτησα.Δεν κρατήθηκα άλλο.

-«Τι εννοείς;»,μου είπε με έναν ακόμα νευριασμένο βλέμμα, κοιτωντας έξω από το παράθυρο του διαδρόμου,χωρίς να με κοιτάζει στο πρόσωπο.

-«Με δουλεύεις;Φαίνεται από χιλιόμετρα ότι κάτι έχεις.Πες μου.Ειμαι φίλη σου και είπαμε να τα λεμε όλα μεταξύ μας.»,του είπα με δυσκολία,καθώς δεν μου αρεζε που τον αποκάλεσα φίλο.

-«Για τον Θεό πραγματικά!Δεν με ξέρεις και μην προσποιείσαι ότι με ξέρεις.Προχωρα τώρα,γιατί δεν θέλω μπελάδες.»,μου είπε και εγω του χάρισα ένα βλέμμα γεμάτο θυμό και λύπη ταυτόχρονα και προχώρησα γρήγορα μπροστά.Τι του έχω κάνει και μου φέρεται έτσι;Δεν θέλει μπελάδες.Το είπε ξεκάθαρα.Αρα,πρέπει να περιορίσω τα συναίσθηματα μου,γιατί μόνο σε μπελάδες μπορούν να τον φέρουν.

Δεν ανταλλάξαμε κουβέντα στην υπόλοιπη διαδρομή μέχρι να φτάσουμε στην αίθουσα με τους υποψήφιους.Εγω μπήκα και με συνόδευε,όπως πάντα, ο Ιβαν.Αντικρυσα πολλα αγόρια,τα οποία με κοιτούσαν.Τα χαρακτηριστικά του Ιβαν είχαν σκληρύνει.Την τελευταία στιγμή έγινε πάλι μια αλλαγή,από τις τόσες που έχουν γίνει.Επρεπε να καταλήξω σε έναν για να συντομεύει η διαδικασια.Σε έναν μήνα έπρεπε να έχω παντρευτεί.Αν δεν έβρισκα εγω κάποιον,θα μου έφερναν έναν δικό τους.Οποτε,καλό θα ήταν να διάλεγα από μόνη μου.

In A Way Of Knowing The Truth: A Princess Life.Where stories live. Discover now