-Αυτό το συναίσθημα που νιώθεις όταν ακούς τα λόγια που πάντα ήθελες να ακουσεις από ένα συγκεκριμένο άτομο,είναι ότι πιο όμορφο.Ποσο μάλλον όταν τα εννοεί.
-Σοφία Κ.❤️🥀
(Επάνω ο Τζειντεν και η Οφελια.Σορρυ αλλά έπρεπε να τους βαλω να τους δείτε 😂😕)________________________________
Οι γονείς μου συμπάθησαν πολύ τον Τζειντεν.Χαρηκαν για εμενα και για την επιλογή μου.Που να φανταζόντουσαν ότι τον επέλεξα μόνο και μόνο για να μην μου φορτώσει κάποιον τον συμβούλιο που δεν επιθυμώ ή δεν συμπαθώ καθόλου.Χαρηκα που τα πήγαινε καλά με τους γονείς μου.Ειναι φυσικη η όλη η συμπάθεια που τρέφουν οι γονεις μου προς το άτομό του.
Ο Τζειντεν είναι πολύ καλό παιδί.Πολυ όμορφος και εσωτερικά και εξωτερικά.Πρωταθλητης ιππασίας και αρκετά ευγενικός.Ρομαντικος και γλυκός τις φορές που πρέπει.Αν έλεγχα τα συναισθήματά μου,θα διάλεγα αυτόν να ερωτευτώ και θα με έκανε σίγουρα ευτυχισμένη.Αλλα δεν πάει έτσι. Του αξίζει κάποια που θα τον αγαπάει και όχι κάποια που τον χρησιμοποιεί.Χρησιμοποιει.Βαριά λέξη.Αλλα στην πραγματικότητα ,στην περίπτωση αυτή, ισχύει.Δεν μου αρέσει που του το κάνω αυτό,αλλά πρέπει να παντρευτώ κάποιον και από το να παντρευτώ κανεναν κακό άνθρωπο , προτιμώ κάποιον τόσο καλό όσο ο Τζειντεν.Απο εδώ και περα θα μένει στο παλάτι.Μολις παντρευτούμε θα μεταφέρει τα πράγματα του από το δωμάτιο του ,στο δικό μου.Δεν θα ένιωθα και πολύ βολικά, αν ερχόταν από τώρα να μείνει μαζί μου.Οι γονεις μου κανόνισαν να μείνει σε έναν δωμάτιο δίπλα από το δικό μου, για να είμαστε τουλάχιστον κοντά.Αυτην την στιγμή ο Τζειντεν βρίσκεται στο δωμάτιο μου.
-«Και για πες...»,μου λέει ο Τζειντεν ,ο οποίος διακόπτει τις σκεψεις μου και είναι καθισμένος στην άκρη του κρεβατιού μου. «Σου αρέσει η ζωή ως πριγκίπισσα;»,με ρωτάει.
-«Κοιτά δεν μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι κιόλας.Αλλες στην θέση μου θα τα είχαν χάσει.Αλλα δεν ειμαι τέτοιου είδους άνθρωπος.Εκτιμω που ειμαι σε αυτήν την θέση,που μπορώ να ντύνομαι με κομψά ρούχα και με όμορφα κοσμήματα, να μένω σε έναν τεράστιο παλάτι και γενικά σε ένα πανέμορφο και μεγάλο δωμάτιο,που είναι το όνειρο κάθε κοριτσιού και το δικό μου επίσης,αλλά δεν μπορώ να πω ότι ξετρελαίνομαι.Εχει πολλές υποχρεώσεις,Τζειντεν,και νομίζω το έχεις καταλάβει και εσυ ως πρίγκιπας.»,του είπα, ενώ καθόμουν κοντά στο μαξιλάρι του κρεβατιού μου και έτσι τον είχα αυτόν απέναντι μου.
ESTÁS LEYENDO
In A Way Of Knowing The Truth: A Princess Life.
RomanceΗ Οφελια,κόρη της Βιολέτας και του Λεον(από το : «In A Way Of Knowing The Truth»), ζει μια πριγκιπική ζωή στο παλάτι.Σε λίγο καιρό,ο μεγαλύτερος αδερφός της, ο Λουκ, θα στεφθεί Βασιλιάς και έχουν ήδη αρχίσει οι προετοιμασίες.Τοσο ψυχικές όσο και ορ...