Η στήριξη μπορεί να έρθει από εκει όπου δεν το περιμένεις.
-Σοφία Κ❤️🥀
________________________________Από το πρωί,εισβάλλουν συνέχεια στο δωμάτιο μου υπηρέτριες και καμαριέρες.Μου βάζουν διαφορα στο πρόσωπο σαν κρέμες,και με βοηθάνε να ντυθώ.Ο γάμος μου πλησιάζει.Σημερα είναι σε λίγες ώρες.Δεν είναι ότι δεν τον συμπαθώ τον Τζειντεν,απλά θα ήθελα να παντρευόμουν τον Ιβαν.Αχ,Ιβαν.Τι να κανεις τώρα;Τι σου έχουν κάνει άραγε;Όλους τους μισώ.Ολους.Που δεν αντιμιλησαν στο συμβούλιο και δεν σε έσωσαν ,αλλά προπάντων στον Λουκ που μας πρόδωσε.Ο ίδιος μου ο αδερφός.Αιμα μου.
Το νυφικό μπορώ να πω ότι είναι παραμυθένιο.Υπερβολικα όμορφο για μια τέτοια στιγμή.Θα ήθελα να το είχα φορέσει στον γάμο μου με τον Ιβαν.Αν ποτέ καταφέρναμε να παντρευτούμε.
Φτάνω με βαριά βήματα στην αίθουσα τελετών απέξω.Εχει μαζευτεί παρά πολύς κόσμος.Θελω τόσο να κλάψω,να φωνάξω,να τρέξω μακριά.Θελω να φωνάξω : «ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΑΛΛΟΝ» ,αλλά δεν μπορώ.Ερχεται ο πατέρας μου να με συνοδέψει προς τον γαμπρο,δηλαδή τον Τζειντεν.Με κοιταει και έπειτα χαμηλώνει το βλέμμα του.
-«Είσαι πανέμορφη,αγαπη μου.»,μου είπε.
-«Ευχαριστώ,υποθέτω.»,του είπα.
-«Σε παρακαλώ,ομορφιά μου,μην κανεις έτσι και με στεναχωρεις.»
-«Για την δίκη μου την στεναχώρια ποιος νοιάζεται,εε;»,τον ρωτάω,αλλά δεν μου απαντάει. «Αα,δεν απαντάς τώρα.»
Ξαφνικά,ο ήχος από την μουσική ακούγεται,σήμα ότι πρέπει να μπούμε μέσα,όποτε εγω με βαριά καρδιά πιάνω τον πατέρα μου και αρχίζουμε να προχωράμε.Ολοι με κοιτάζουν χαρούμενοι.Που να'ξεραν...Ο Λουκ από μέσα του θα νιώθει τόσο μεγάλη ευχαρίστηση,αφού μετά από αυτό θα μπορεί επιτέλους να πάρει τον πολυαγαπημένο του θρόνο.Μαλλον θα το έκανε γιατί ήθελε να τον πάρει οπωσδηποτε.Αν εγω ήμουν ερωτευμένη με τον Ιβαν δεν θα μπορούσα να παντρευτώ κάποιον άλλον.Αν όμως πάθαινε κάτι ο Ιβαν, θα αναγκαζόμουν να το κάνω. Ο Τζειντεν με κοιτάζει με θαυμασμό.Μολις με παραδίδει στον Τζειντεν,μου ψιθυρίζει:
«Είσαι πολύ όμορφη σήμερα.»,και με φιλάει στο μάγουλο.
Ξεκινάει η τελετή και εγω με σοβαρό βλέμμα αφοσιώνομαι στον πάτερ.
-«Εσυ Τζειντεν,πρίγκιπα της Αγγλίας ,δέχεσαι για σύζυγό σου την Οφελια,πριγκίπισσα της Ισπανίας;»,ρωτάει τον Τζειντεν.
ESTÁS LEYENDO
In A Way Of Knowing The Truth: A Princess Life.
RomanceΗ Οφελια,κόρη της Βιολέτας και του Λεον(από το : «In A Way Of Knowing The Truth»), ζει μια πριγκιπική ζωή στο παλάτι.Σε λίγο καιρό,ο μεγαλύτερος αδερφός της, ο Λουκ, θα στεφθεί Βασιλιάς και έχουν ήδη αρχίσει οι προετοιμασίες.Τοσο ψυχικές όσο και ορ...