BÖLÜM-3-

245 24 0
                                    

Hira'nın sorusuyla saatlerdir tuttuğum hıçkırıklarım dışarıya taştı.

Hira bana sarılıyorken ben durmaksızın ağlıyordum. Ben sakinleşene kadar o şekilde kaldık.

Sakinleşmiştim ama bir şey söylemeye gücüm yoktu. Sanki ağzımı açtığım anda yeniden ağlamaya başlayacakmış gibi hissediyordum. Hira da bunun farkındaydı. Sessizce yüzümü yıkamama yardım etti ve kağıt havluyla yüzümü sildi.

Aynadaki perişan halime bakıp yüzüme maskeyi gecirdim. En azından maske sayesinde yüzümü saklayabiliyordum. Gözlerim içinse yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Tek umudum kimsenin farketmemesiydi. "Eve gitmek ister misin? " Başımı salladım ve ikimizde yanyana yürüyerek ilerledik. Masamıza geldiğimizde diğerleri hala sohbete ve içmeye devam ediyordu. " Biz gidiyoruz.Size iyi eğlenceler! " dedi Hira. Alp "Daha saat erken ama."derken diğerleri de Alp gibi şeyler söylediler. Selin ise "Bence de gidin, biz sizi hiç tutmayalım."derken alaycılığı ve mutluluğu sesine yansımıştı.

Çağrı ise tuhaf bir şekilde bana bakarak Hira'ya "Kuzen daha kalsaydınız ya. Daha parti yeni başlıyordu. "dedi. Hira "Yok kuzen. Bayağı yorulduk, biz gidelim." diye cevapladı. Çağrı da ceketini aldı ve " Tamam o zaman sizi ben bırakıyorum ve itiraz istemiyorum." dedi.

Yol boyunca uykulu bir şekilde yolu izlemiş Hira'yla Çağrı'nın konuşmalarını dinlemiştim. Ayrıca maskemi çıkarmamıştım ve maskesini çıkaran Çağrı'nın yüzüne bir kez bile bakmamıştım.

Evime geldiğimizde Hira'da Çağrı'yla vedalaşıp benimle beraber arabadan indi. Yolda annesini arayıp haber vermişti, bu gece bizde kalacaktı.

Ben önde o arkada kapının önüne geldik ve ben anartarlarımı çıkardım. Kapı açıldığında içeri girdik. Evdekiler uyumuş olmalılardı. Odama girip maskeyi bir kenara fırlattıktan sonra yatağın kenarına oturduğumda Hira da yatağıma oturdu. Bana "Anlat artık!" bakışları atarken söyleyip kurtuldum.

"Bugünden itibaren son 14 günüm kaldı. Sonra öleceğim."

Hira "Ne?" diye bir çığlık koparırken gözümden bir damla yaş süzüldü.

Yeni bölüm 1 oy karşılığında bu gece gelecektir :D

SON GÜNLERİM -2015yaz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin