BÖLÜM -2-

321 23 2
                                    

Şarkı bittiğinde gözlerim dolmuştu. Yanında kuzeni ve arkadaşlarıyla bana doğru gelen Hira'yı görünce arkamı döndüm ve gözlerimle kaçacak bir yer aradım. Beni böyle görmemelilerdi. Lavaboya gittiğini tahmin ettiğim kapıyı görünce oraya yürüyecektim ki Hira'nın sesiyle durmak zorunda kaldım. "Rüya! Bak sana kimleri getirdim." Gülümseyerek arkamı döndüm ve bana gülümseyen gruba "Merhaba." dedim. İçten içe sesimin çatlamamasına sevinirken Hira'yla göz göze gelmekten kaçıyordum.

Gruptan bir çocuk "Ben Alp. " dedi ve diğerleri de onun arkasından isimlerini söyledi. Yuzlerinde maske varken kimliklerinin pek bir anlami yoktu. Ayrıca tanışma konuşmalarını filan hiç sevmezdim. Hem aklımda isim de tutamazdım. Anlayacağınız tamamen gereksiz olduğunu düşünüyordum.

Gruptakilerle teker teker tanıştıktan sonra erkekler kendi aralarında kızlar kendi aralarında sohbet etmeye başladılar. Gruptakileri izlerken onlar hakkında fikir ediniyordum. Örneğin; grubun en konuşkanı Alp, en dedikoducusu Melis, en sessizi Anıl, en sinir bozucusu Selin ve en ukalaları da Ege'ydi.

Birini atladım mı diye bakarken beni izleyen masmavi gözlerle karşılaştım. Kesinlikle grubun en güzel gözlerine sahip olan da Çağrı olmalıydı. Unutulması zor gözlere sahipti. Ayrıca cool ve gizemli çocuk havalarında takılıyordu. Maske fikrinin ondan çıkmasına şaşırmamak gerekirdi.

" Ben lavaboya gitmeliyim."dedim gözlerimi Çağrı dan ayırıp. Hira "Dur ben de geliyorum." dedi. Kesin ağladığımı anlamıştı.

Ben önde o arkamda ilerliyorduk. Lavaboya girdik ve yüzümdeki maskeyi çıkarıp kenara koydum.

Ben yüzümü yıkarken Hira sessizce arkamda dikiliyordu. Sonunda daha fazla dayanamamış olacak ki beklediğim soruyu sordu.

" Neler oluyor Rüya?"

~

Yorum ve oylarınızı bekliyorum^^

SON GÜNLERİM -2015yaz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin