Annabeth:
Přešly dva měsíce od toho, co Lovec vtrhl na zasednutí rady. Od té doby jsem na něj často myslela. Ne že by se mi líbil, to v žádném případě. Ale jak si to dovoluje, chtít přístup do tábora!„A ten jeho vlk. Pcha! Namyšlenec. Jak vyskočil na trůn a namyšleně na všechny hleděl!" vyprskla Bella. Bella je moje vlčice. Moje spřízněné zvíře. Je vážně úžasná.
„No jo. Jaký pán, takový pes," zasmála jsem se.
Vtom se ozval rozhlas: „Všichni táborníci nechť se okamžitě dostaví do amfiteátru."
„Tak pojď. Půjdeme," povzdechla jsem si.
*****
Percy:
Všechno klapalo výborně. Dostal jsem povolení do tábora. Už uběhly dva měsíce a já se chystal do tábora.Musím to zvládnout. Pokud nedám dohromady smečku, Merkurius mě dokáže porazit.
Najednou se mi v hlavě vynořila tvář. Annabeth. Povzdechl jsem si.
„Na co myslíš? Ale popravdě," ozval se Wolfy.
„Na tábor," odpověděl jsem
„Jen?"
„Dobře. Taky na Annabeth."
„Ooo."
„Neprovokuj. Jo a mimochodem, myslíš, že jsem si nevšiml, jak koukáš po té její vlčici?" zeptal jsem se vyzývavě.
„Pff," odfrkl si a uraženě odkráčel.
No nic, pomyslel jsem si. Čas začít balit.
*****
Anabeth:
Přišla jsem do amfiteátru a sedla si. Když dorazili všichni, Cheirón vystoupil na vyvýšené pódium a začal: „Milí táborníci. Zvolal jsem vás, abych vám představil nového táborníka."To je zvláštní. Takhle normálně nové táborníky nepředstavuje. Kdo to je, že je tak důležitý?
„Tak, teď bych vám ho měl představit," pokračoval. „Hurikáne, můžeš sem?"
Hurikán? To fakt? Na pódium zezadu vystoupila nějaká postava. Když přistoupila blíž, všimla jsem si, že má na sobě černý plášť s kapucí zdobený stříbrnými ornamenty kolem spodního lemu a na kapuci. K nohám si mu přisedl vlk.
„To snad ne," povzdechla si mi při nohách Bella.
To jsem si pomyslela taky. Vážně to byl on. V tom se zas ozval Cheirón: „Hurikán je Lovec a je tu na povolení bohů. Bude vás pomáhat trénovat při některých lekcích a některé nově vzniklé i staré sám bude vést. Bude hlavním instruktorem nového loveckého srubu. Bude vést třeba šerm."
„Ale ten vedu já," vykřikl Luke.
Jo, Luke žije. Bohové mu odpustili a vrátili do života krátce po tom, co... Percy zmizel. Ach jo. Dost mi chybí.
Ale Luke mi už lezl na nervy. Pořád mě balil, i když jsem mu řekla, že nemám zájem.
„Omlouvám se, Luku, ale teď to převezme Hurikán. Je nejlepší bojovník všech dob," řekl Cheirón.
„No fajn. Ale jak mu máme věřit, když za celou dobu nevydal ani hlásku a má tu divnou kápi," namítl Luke.
„Já si ji klidně sundám," odpověděl mu Lovec nevzrušeně.
Vytáhl z kápě ruce. Stiskl na levém rukávu zvláštní ornament a ten se změnil na středně hrubý stříbrný řetěz. Jeho oblečení se rozzářilo a změnilo.
Když záře ustála, všichni hleděli s otevřenými ústy. Hodně holek se rozvzdychalo. Já jen seděla a dívala se na něj. Bože ten je fakt sexy, pomyslela jsem si.
Měl černé vlasy a ostré rysy tváře. Pod hezky tvarovaným nosem měl plnější rty, na kterých si pohrával flirtovní úsměv.
Byl vysoký něco kolem sto osmdesát pět centimetrů. Nebyl nějak vyhublý, ani příliš tlustý. Ne že by byl obrovská hrouda svalů, ale byl rozhodně vypracovaný. Dokonalá atletická pružná postava.
Měl na sobě černé upnutější džíny, švestkově tmavě modré tričko s krátkým rukávem, botasky stejné barvy a navrch černou moderní koženku.
Vlasy měl zvláštně učesané. Vystřihané na střední délku, vepředu sčesané do špičky a vzadu měl na boku dva po ramena dlouhé spletené pramínky, ve kterých měl zapletených několik zvláštních černých pírek.
Nejkrásnější ale byly oči. Mořská zeleň se mísila se smaragdovou.
Tak počkat. Proč ho takhle popisuju? Vždyť je příšerný. Dost, Annabeth. Takhle na něj myslet nesmíš.
„No, takže Hurikáne, běž se ubytovat, a vy se můžete rozejít," dokončil Cheirón.
Viděla jsem, jak se celá skupina Afroditiných holek plíží za ním, aby ho špehovaly. Štětky.
„Nemůžu uvěřit, že jsou fakt tady." ozvala se Bella.
„Ani já ne. Tak pojď, půjdem."
Ten večer jsem si o něm ještě něco našla. Je pánem ledu, sněhu, zimy, hurikánů, ledových bouří, patron vlků, vládce tornádních ventů, výborný kreslíř a bojovník a tak dále.
Od prvního pohledu totální náfuka. Pcha.
Tý jo. To jsem věnovala tolik jen Percyho popisu?😁 No každopádně zas o něco delší kapitolka. Dnes přes 600 slov! Tak nech se líbí.
Au revoir, lidi 😘
Anabeth_Jackse
ČTEŠ
Lovec [Percy Jackson FF]
FanficVšichni ho znali. Pro všechny byl hrdinou. Ale pak zmizel. ~~~~~ Percy Jackson zmizel. Nikdo něvěděl kde je. Pak ale z olympského vězení utekl vězeň s krásnýma modrozelenýma očima. Má něco společného s Percym? A nebo s hrozbou co se k Zemi blíží nez...