28. Boj√

644 30 4
                                    

Anabeth:

"Percy co tu děláme?" zeptala jsem se.

"Jo, neměli bychom být na Proximě Centauri?" přidal se Nico.

Zrovna jsme byli spět na Siriu a procházeli zdmi hlavního sídla.

"To měli, jenže nejdřív potřebujem vybavení."

"Vybavení?"

"Hmm." přikývl. "Víte, já mám trojzubec Annie kopí a Nico meč ze Styxského železa. To jsou dost silné zbraně. Ale Grace, Jun a Grover pořádnou zbraň nemaj. I když teda Groverova píšťala se dá považovat ta zbraň hromadného ničení..."

"Percy!" vykřikl naštvaně Grover.

"No jo, no jo. Už jsem zticha. Tak už jsme tady." vešli jsme do místnosti a Percy zapl světlo. Stěny místnosti byly do posledního místečka obložené zbraněmi.

"Tak, začnem Groverem. S čím nejraději bojuješ?"

"S palicí, s čím jiným. Jsem přece satyr."

"Tak skus tohle." podal mu asi metr šedesát dlouhý, úzký stříbrný válec. Na obou se zužoval do špiček.

"Je to palice, co mám. Ty špičky rozdrtí lebku jako nic. Skus to." ukázal na jednu z figurín v rohu místnosti.

Grover se proti jedné rozběhl a zabodl do ní válec. Ten přešel figurínou jako by byla z másla.

"Výborně. Teď Grace. U tebe to mám jasné." vytáhl ze zdi dlouhý, tenký, zahnutý meč. "Katana."

Grave vzala opatrně katanu do ruky a prohlížela si jí.

"To fakt?"

"Vyzkoušej ji." pokynul k figuríně. Tu Grace rozcupovala jako nic.

"Beru katanu." vykřikla v okamžiku, když poslední kousky figuríny dopadli na zem.

"Já to říkal." zasmál se Percy. "A teď ty, Jun. Jenže mě vůbec nic nenapadá.

"Co tohle?" podešla jsem ke zdi a sebrala z ní dva identické železné kruhy. (Takové, jaké má Nakkia v Black Panterovi)

"To by nemuselo být špatný." vzal mi je z rukou a přešel k Juniper. Tady je chytni. Jo, přesně takhle. A teď je vyzkoušej."

Juniper rozcupovala další figurínu zrovna ve chvíli, kdy se mi skroutil žaludek.

"Omlouvám se." zamumlala jsem s rukou před ústy a vyběhla z místnosti.

Doběhla jsem na nejbližší záchod a vyklopila celý obsah do mísy.

*****
Percy:

Sledoval jsem, jak Annie vyběhla z místnosti a rukou před ústy.

"Grace." obrátil jsem se na ségru. "Běž jí zkontrolovat."

"Jasně." vyběhla z místnosti za Annie.

"A vy ostatní, něco vám ukážu." usmál jsem se a vedl je přes dveře do další místnosti.

"Och můj bože." vydechl Grover.

Nicovi se rozzářili oči jako malému klukovi co dostane na Vánoce vysněnou hračku. To Jun naopak vypadala že nemá tušení, co před sebou vidí.

"Percy! Ty fakt máš kopii Star lordovi lodě Miláno ze Strážců Galaxie!" pištěl Nico.

"No jo, mám. A k tomu funkční." zasmál jsem se.

Lovec [Percy Jackson FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat