14.bölüm

74 1 0
                                    

Sabah uyandığımda tekrar gözümün önüne o görüntüler gelmişti.Sıkıca gözlerimi kapttım ve akan göz yaşlarımı serbest bıraktı.Sırt üstü duruma geldim.Gözlerimi açtım.Tavana bakmaya başladım ve nefesimi ayarladım.Yataktan kalkıp.İlk önce yüzümü yıkadım.Dolabımın önüne geldiğimde siyah uzun elbisebi ve kot yeleğimi çıkarıp giydim.Banyoya gidip saçlarımı taradım ve ve topladım.Gözlerimdeki kızarıklığı pudra sürüp güç bela kapattım.Odaya giderken bir yandan da rezervasyon için uçak şirketini aradım.''Buyrun,nasıl yardımcı olabilirim?'' diyen görevli kıza ''Ben Bodrum-İstanbul arası en erken uçağın saat kaçta olduğunu öğrenmek istemiştim.'' diye sordum.Telefonumu kulağım ve omzumun arasına aldım ve çıkardım bavulumun içine eşyalarımı tıkıştırmaya başladım.Görevli kız ''En erken bir saat sonra var hanımefendi.'' dedi.Bende ''Bir uçak bileti ayarlabilir misiniz.?'' dedim.Dolaptaki tüm eşyalarımı koyunca.Makyaj masamdaki bütün  ıvır zıvırları aldımve bavulun içine tıktım.Görevli kızın sesini duyunca bavulun fermurını kapatıp telefonumu elime aldım.''Tabiki hanım efendi.Adınız soyadınız.'' dedi.Yatağın üzerine oturup kadına cevap verdim.''Rüya Işık'' diye cevap verdim.Kadın hemen cevap verdi.''Cam kenarımı yoksa koridor tarafımı.'' dedi görevli kadın.Bende ''Cam kanerı olsun lütfen.Ben size parayı kredi kartıyla yollatıcam'' dedim.Kadında''Peki Rüya hanım biletiniz  hazırlandı.'' dedi.Bende ''Teşekkürler'' dedim ve telefonu kapattım.Büyük kol çantamı aldım ve içine telefonum vb. şeyleri koydum.Bavulumu yatağın üstünden kaldırdım ve elime aldım.Saat 09:00 olduğu için herkes uyanıktı ve yine açıklama yapmak zorundaydım.Çantamı omzuma attım ve bavulumu sürürkleyerek odadan çıkardım.Aşağıdan 2 tana erkek konuşması geliyordu.Öf ya bir de onun yüzünü mü görücem.Sıkıntıyla bavulumu merdivenlerden indirmeye başladım.Merdivenlerin sonuna geldiğimde bavulumu kapının oraya bıraktım ve mutfağa girdim.Her zamanki gibi Berk ve babası.Teyzeme gidip sarıldım.Teyzem ayağa kalkıp ''Ne oldu?'' diye sordu.Bende ''İstanbul'a dönüyorum.'' dedim.Herkesin gözleri fal taşı gibi açılırken teyzem Berk'e bakıp tekrar bana döndü ve ''Neden tatlım.Bırakalım ister misin.'' dedi.Ona gülümsedim ve 'Hayır gerekmez kendim giderim.Ayrıca mezuniyet için gidiyorum.Yine düzenleme bana kaldı.'' dedim.Ege'ye ve Ceyda'ya sıkıca sarıldım ve ''Ege unutma davetlisin'' dedim.Kfasını salladı.Hepsine el sallayarak mutfaktan çıktım ve kapıya ilerledim bavulumu alıp kapıdan çıktım.Arkamdan geldiğini bile bile taksi durağına ilerlemeye başladım.Kolumun tutulmasıyla sarsıldım.Arkamı döndüğümde işte beklenen kişi.Berk.Gözlerinden sinirli olduğu anlaşılıyordu.''Ne İstanbul'a dönmesi bu Rüya?'' dedim.Şuan sinirlenmiştim ve öfkemi ona göstermek istiyordum.''Sen git o dün gece yatağında yatan kıza hesap sor.Adi herif.'' dedim.Yüzüne tokatı geçirdiğimde ne olduğunu anlamamıştı.Kolundan kurtuldum ve gelen taksiyi durdurup bindim.Havalimanına gitmesini söyledim sürücüye ve gözyaşlarımı serbest bıraktım.Arkama baktığımda Berk eli yanağında arkamdan bakıyordu.Gözlerimi kapattım ve gözyaşlarımı akıttım.

---

Havalimanına geldiğimde taksiciye parasını ödedim ve taksiden indim.İçeri geçip gerekli pasaporttur şeydir hepsini yaptım.Uçağa geldiğimde Bavulumu üst tarafa koydum ve çantamı yanıma aldım.Telefonumu çıkardığımda Berk şimdiden bir sürü arma yapmıştı.Hepsini silip telefonumu çantama koyacağım sırada yeniden telefonum çalmaya başladı.Bu sefer arayan Çağla'ydı.Yüzümdeki ufak tebessümle telefonu açtım.

''Alo'' dedim.Kahretsin sesim titrek çıkmıştı.

''Sen iyi misin.Nerdesin sen.'' dedi.Endişeli ve derin nefeslerinden meraklı olduğu belliydi.

''İyi değilim ve havalimanındayım.2-3 saate ordayım.'' dedim.Gözyaşlarım birer birer süzülürken uçakta kmsesinin olmadıını fark ettim.

''Ne oldu aşkım.'' dedi.

''Berk beni a-aldattı'' dedim ve hıçkırıkalrım artarak ağlamaya başladım.

BORN TO DİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin