13.bölüm

95 1 0
                                    

Berk'e döndüğümde o da bana bakıyordu.Ne işi var onun burada diye aktığımda  da bana bilmiyorum bakışı attı.Evet biz bu şekilde anlaşıyoruz sorun mu var. Bazen benim kıt kafalım anlamasada zamanla olucak.Her neyse biz konumuza dönelim.Nil'in burada ne işi var.Ay yoksa.Benim akrabam çıkmasın bu.Ay saçmalama Rüya.Ay yoksa Nil teyzemin ortağının metresi olmasın.Bu daha da manyakça oldu.Kafayı yedim bu ne ya.Kötü senaryoları kafamdan silip Berk'in elini daha da sıktım ve masaya doğru ilerlemeye devam ettim.Nil'in yanındaki iki sandalyenin boş olduğunu görünce Nil'in yanına ben oturup Berk'i de yanıma aldım.Teyzem ne oldu diye baktığında zorlukla gülümseyip ağzımı oynatıp sonra dedim ve konuyu geçiştirdim.Nil Berk'i süzerken Nil'e döndüm ve ölümcül bakışıklarımı attım.Hemen önüne döndü.Nihahaah kötülük.Sessiz ortamı Berk'in babası bozunca bütün gözler ona dönmüştü.''Ersoy ailesi kafemizin yeni sponsorudur.Bu yıl ki kutlamaya onlarıda davet etmek istedik'' dedi.İyi halt etmişsiniz.Başka insan yok sanki.Hafifçe gülümseyip Berk'e döndüm.Bana bakıyordu.Ona güldüm ve kulağına eğilip ''Seninle sonra görüşücez'' deyip geri çekildim.Nil ''Toplum arasında konuşulmaz Rüyacım.'' dedi.Ona bakıp gülümsedim ve ''Toplum arasında da zehirli yılan dolaşma tatlım.Mazallah  sokar bokar uzak duralım'' dedim.Berk'e döndüğümde aferin benim kızıma şeklinde gülümsüyordu.Garson geldiğinde hepimizin isteklerini sormaya başladı.Sıra bana geldiğinde menüye bakıp garsona döndüm lan o yüz ne.Yeşil gözler tatlı gülümsemeler.Belediye çukuru gamzeler.Berk dürttüğünde kafamı toparladım.''Az pişmiş bonfile ve yanında çoban salatası.'' dedim.Garson defterine yazdı ve tekrar bana döndü.''İçecek olarak ne istersiniz ?'' dedi.Teyzem ana yaklaştı ve ''İçki alabilirsin' dedi ve tekrar geri yaslandı.Bende garsona döndüm ve ''Kırmızı şarap'' dedim.Garson yanımızdan gittiğinde Berk bana döndü.''Ne o öyle.Yok kırmızı şarapmış.Çocuğu yedin bitirdi gözümün önünde'' dedi.Bende hafifçe gülümsedim ve ''Saçmalama bebeğim.Hem boşver.O gidici kalıcı olan yanımda zaten'' dedim.Oda övülmenin verdiği gülümsemeyle elimi tuttu.Siparişler geldiğinde çatalımı ve bıçağımı alıp bonfilemden bir parça aldım.Şarabımdan aldığım yudumla kafamı öne eğip yüzümü ekşittim.Neyime benim şarap içmek.Kafamı kaldırdığımda Nil yanımda yoktu.Sonunda kurtuldum derken lavabodan çıktığında yeniden yüzüm düştü.Yemeğimi yerken teyzemler ''Çocuklar biz aile barına gidiyoruz.Rüya Ceyda çocuk salonunda'' dedi.Bende tamam anlamında başımı salladım.Büyüklerde gidince Nil hemen ağzını açtı ''Sen kime zehirli yılan diyosun ha.'' dedi.Ona döndüm ve ''Been ortaya söyledim güzelim.Yarası olan gocunur canım.Heralde senin de yaran varmışki üstüne alınmışsın.'' dedim.Yüzü renkten renge bürünmesine rağmen konuşmaya devam etti ''Senin dilin uzazmış güzelim dikkat et kesmesinler.'' dedi.Bende ona gülümsedim ve '' ve benim dilim uzamış ama seninde sürtüklüğün haddinden fazla artmış be gülüm'' deyince yüzünü somurttu ve yemek yemeğe devam eetti.Bende bir yandan şarabımdan yudum aldığımda bir yandan da telefonumla oynuyordu.Gördüğüm haberle zorlukla yutkundum.Berk ne oldu diye bakarken habere bir daha baktım.Haberde ''Duman İstanbul Doğa Kolejinde konser veriyor.Doğa Koleji'ne sponsr olan grup bir hafta sonra gerçekleşicek olan mezniyet balosunda verilecek konserde sürpriz isimler de olabileceği söyleniyor'' yazıyordu.Berk'e haberi gösterdiğimde o da aynı tepkiyi vermişti.Ona sevinçle sarıldığımda gülüyordu.Duman is my life.Kaan Tangöze aşktır.Dumanstliğim tuttu şuan.Evet arkadaşlar tam bir duman hayranıyım.Berk ''Vay bizim okula bak sen.Acaba sürpriz konuklar kim olucak'' dedi.Bende ''Bilmiyorum ama güzel sanatçı olursa parti harika olur.'' dedim ve keyifle yemek yemeye devam ettim.Garson tekrar geldiğinde ''Hülya hanım tatlı sipariş etmenizi istedi.İstediğiniz bir şey var mı.'' dedi ve bana döndü.''Ben çikolatalı pasta ve dondurma alailir miyim'' dedim.Garson ''Dondurma neyli olsun'' dedi.''Vanilyalı'' dedim.Garson herkesin istedikleri yazdı ve yanımızdan gitti.Berk hıızla bana döndü ve ''Neymiş efendim tatlı istermiydiniz.Sana ne kardeşim.İsteriz istemeyiz.Birde senden başlıyo inadına'' dedi.Yüzünün ellerimin içine aldım ve dudaklarımı büzdüm.''Kıskandın mı sen.Kıyamam.'' dedim ve güldüm.Ellerimi yüzünden çekittirdi ve beni omzunun altına alıp kendne çekti.''Kıskandım kızım.Sen benimsin'' dedi.Garson ekrar geldiğinde glümsedim ve teşekkür ettim.Berk'in omzundan çıktım ve tatlıma gömüldüm.

BORN TO DİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin