19.bölüm

59 0 0
                                    

Gözlerimi açtığımda hala arabadaydık ve bir benzin istasyonunda durmuştuk.Gözlerimi Ege'ye çevirdiğimde uyumuştu.Berk'e döndüğümde o da uyumuştu.Kendimi öne atıp Çağla'ya baktığımda o uyanıktı.Kafasını benim olduğu yöne çevirdiğindeyerinde sıçradı.

''Korktun kızım ya''

''Çok iyiyydi ama.Daha gelmedik mi.''

''10 dakikaya ordayız.Beyfendinin sigarası bitmiş sırf sigara almak için burada durduk.''

''İyiymiş ya.Bir şey sorcam uyurken aklıma geldi.Olmazsa Ece'yi Pelinlerin odaya alalım.''

''Olur valla.Büşra gidince tek Ege tek kalıcaktı.''

''Öyle yapalım o zaman'' dedim arkama yaslanırken.Murat elinde sigarasıyla arabaya binmişti.Ona döndüm ve :

''Azcık verse'' dedim sevimli suratımla.

''Al bakalım'' dedi gülerek ve sigarayı uzattı.Çağla kızgın bakışlarıyla resmen Murat'ı ezmişti.Bende bu hallerine güldüm ve sigaradan çektim.İçeriyi duman kaplamıştı hızlıca sisi sildim.Sigarayı tekrar Murat'a uzattım ve arkama yaslandım.Yola çıktığımızda kafamı geriye yaslayıp gözlerimi kapattım.Aklıma yine gzüel anılarımız gelmişti.Gülmsedim.Araba aniden durduğunda gözlerimi açıp Çağla'ya baktım.''Geldik!!'' sevecen bir tavırla arabadan indi.Yanımdaki iki salağa baktığımda ikiside çoktn inmişlerdi.Bunlar ne ara uandılarda kalktılar.Hayretle içerisindeyim.Daha fazla beklemeden arabadan indi.Küçüksırt çantamı bagajdan aldım ve omzuma aldım.Eve aktığımda büyük bir villaydı ve büyük bir havuzuda olacağı belliydi.Bizimkiler çoktan eve girmişlerdi.Bende daha fazla eve bakmadan ilerledim ve eve girdim.Herkes oda telaşı içerisideydi.Gidip Kerem'n yanına oturdum.Bana döndü.

''Ne diyosun bıcırık''

''Hey ben bıcırık değilim ve ayrıca ne hakkında konuşuyoruz.''

''Pelin Ece bizim odada kalsın diyo.Bence ben sevgilimden ayrı kalmamalıyım.''

''Sus Ece sizin odada kalıyo nokta.Anladın.''

''Bence haksızlık''

''Değil.Hadi herkes odasına'' dedim ayağı kalkarken.Çağla herkese odasını gösterdiğinde üst katta hiç oda kalmamıştı ve tek oda çatı katındaydı.Ve bilin bakalım ne oldu.Çatı katındaki yatak iki kişilik.Süper ya.Öff.Zorlada olsa kabul etmiştim.Dolabıma eşyalarımı yerleştirirken o da müstakbel sevgilisiyle konuşuyorlardı.Galiba kavga edicekler.Çünkü ona baktığımda yüzü kasılmıştı.Hayır sapık değilim.Sadece şimdi baktım.Belki ondan öncede bakmış olabilirim.Belki şuan ellini saçına götürüp çekmesini hayranlıkla izlemiş olabilirim.Tamam şuan onun her harekeini gözünü kırpmadan izliyorum.Bana doğru baktığında kaamı dolaba çevirdim ve eşyalarımı yerleştirmeye devam ettim.Bir yandan da ne konuştuklarını dinliyordum.

''Hadi ama Bşra bir arkadaş işte.''

''Büşra sadece arkadaşım diyorum.Sen erkeklerle fink atarken ben burada seni özlemle bekleyemem anlıyomusun!''

''Hadi ama.İnkar etme Büşra.Her gece başka biriyle olduğunu biliyorum o kadar salak mı sandın beni.''

''Büşra yeter ! Ağlayıp zırlama ! ''

''İstemeden oldu mu ! Siktir git Büşra ! Bitti anladın mı bitti !''

''Çeneni kapat ! Bitti yeter!''

Telefonu kapatıp fırlattığında yerimde sıçradım ve elimdeki tişörtleri bırakıp yatakta oturan Berk'in yanına gittim.Elini saçlarına götürmüştü ve sinirden ayağıyla ritim tutturuyordu.Elimi omzuna yerleştirdim.Bakışlarını aniden bana çevirdi.

''İyi misin.''

''Hayır.Sarılabilir miyim.''

''Tabikii'' dediğim anda sıkıca bana sarıldı.Geriye doğru sendelesemde sonunda bende ona sarıldım.Ağladığını aldığı nefeslerden anlayabiliyordum.Başka biri için ağlıyor.Benim için değil.Başkası için.Her lafı koyuyo insana.Ağzından kaçırdığı hıçkırıkla bir gözyaşıda hızla yanağımdan düştü.Hemen elimle sildim.Doğrulup yüzüme baktı.Gözleri hemen kızarıyodu.Ama bana bunu yapma işte.Vücudunu dikleştiripbana baktı.Ona anlamaz gözlerle bakarken bana yakınlaşmaya başladı.Nefesi dudaklarıma çarptığı sırada :

'^Ben diğerlerine bakıyım'' diyerek başımı öne eğdim ve Berk'i öylece bırakarak odadan çıktım.Kapıyı kapattığım gibi sırtımı duvara dayadım ve deri deri nefesler almaya başladım.Gözlerimi bir kaç kere açı kapattım ve yavaş adımlarla merdiveleri inmeye başladım.Mutfağa geldiğimde buzdolabını açtım ve küçük bir şişe soğuk su şişesini aldım.Kapağı kapatıp arkamı dönmemele Çağla,Pelin ve EceYi görmem bir olmuştu.Onları uursamayıp yürümeye başlamıştımki beni tezga ile aralarına aldılar.Ve ardından ardısı gelmeyen sorular başladı.

''Ne yaptınız''

''Ne oldu''

''Hiç konuştunuz mu''

''Berk'in kızgı sesini duyduk.Ne oldu''

''Kavga mı ettiniz.''

''Öpüştünüz mü yoksa'' diyen Çağla'yla sabrımın sonuna taşmıtı.Ellerimi havaya kaldırıp pes diyen surat ifademi takındım.Yüzlerinde galibiyet sevidi oluşmuştu.Tezgaha turdum ve anlatmaya başladım.Artık ne anlatıcaksam.

''Bağırış sesleri bldiğiniz gibi Berk'ten geliyo.Büşra'yla kavga ettiler ve ayrıldılar galiba.'' dedim tereddütle.Hepsi şaşırmıştı.Çağla:

''Oha yuh arık.Zten o kızı gözüm tutmamıştı.Ee neden ayrıldılar''

''Kız her gece başkasıyla birlikte oluyomuş.''

''Ne yuh artık'' bunu dyen Pelin'di.

''Neyse işte bu ağladı böyle.Hatta bana sarılabilir miyim dedi.''

''Sen ne dedin peki.''

''Öf bir dur Çağla.Neyse peki dedim ben buna peki dedim.Bu ağlıyor ama.İçim sızlıyo resmen.Öf kızlar çok seviyorum ama yapamıyorum ya.''

''Sana diyoruz ama dinlemiyosunki.Ama çocukta haklı bi yerde.''

''Öf Çağla'ya.Neyse bu bana tam yaklaştı öpücek yapamadım aptalım ki öpemedim yani.'' dedim sıkıntıyla.Ece tam bir şey syleyecekti ki Murat'ın içeri girmesiyle hepimiz kapıya çevirdik gözlerimizi.

''Hadi ama kızlar bir kahvaltı hazırlayın bir şey yapın.Anca çene anca.''

''İyi be hadi kızlar hazırlayalım yoksa azarlarla öldürücez.'' dedi Çağla.Biz gülerken Murat öylece duruyodu.Öf diyerek çıkan Murat'ın ardından 5 dakika kahkalarla gülmüştük.

''Hadi hadi yapalım valla sopayla gelicekler.'' dedi Ece.Bende tezgahtan indim ve kahvaltı hazırlamaya başlayan kızlara yardım etmeye giriştim.

BORN TO DİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin