2. bölüm

154 3 0
                                    

Eve geldiğimde eyda koşarak bana sarıldı.Kucağıma alıp yukarı çıkmaya başladım.

-Annem nerde bebeğim.

-Mera teyje geldi.Bahçede oturuyolar.

-Peki şimdi önce üstümü değiştiriyorum sonra gidiyoruz.Hadi git oyuncaklarınl oyna ben geliyorum.

-Peki.

Ceyda'yı odasına bırakıp çatı katına çıktım.Odama girip hızlıca Çağla'yı aradım.Aç be gülüm hadi.

-Alo.

-Alo Çağla.Anlatıcaklarım var.

-Hadi anlat.

-Ben bugün lavaboya gittim.Geldiğimde çantamda şu çiçekli bilekliklerden ve not vardı.Notta da işte dönmene sevindim iyi geldin ve özür dilerim yazıyordu.

-Oha kızım.Dakka bir gal bir lan.Hemen hayranların oldu.

-Saçmalama.Akşama gel bize.

-Tamam.Bay bay.

-Bay.

Telefonumu kapatıp çantamdan bilkliği çıkardım.Uzun bir bakışmadan sonra çalışma masasındaki gizli çekmeceme koydum.Hemen dolabımı açıp beyaz şortumuve mavi v yaka salaş tişörtümü giyim.Saçlarımı gidip at kuyruğu yaptım.Eyeliner'ımı sürdüm ve kol çntamı alark Salona gittim.Ceyda hazırlanmış beni bekliyordu.''Hadi'' deyip beyaz nike ayakkabımı giyedim.Ceyda'ya ayakkabılarını giydirdim ve gözlüklerimi takıp evden çıktım.Taksiye binip AVM ye gittik.Mağazalara girip bana ve Ceyda'ya bir şeyler aldıktan sonra yemek katına girdik.Ceyda'ya ve bana Burger dan menü aldım.Yemek yerken Ceyda konuşmak için ağzını açtı.

-Abla.

-Efendim bebeğim.

-Şurdaki abi bize bakıp duruyo.

-Hangisi.

-Şu işte.

Ceyda'nın gösterdiği yere doğru baktığımda ağzım açık şaşkınlığı gizlemeye çalışıyordum.O.Berk.Has.Bize doğru geliyo.Sakin ol Rüya.Sadece ayağa kalk ve gülümse.Ceyda'ya burada beke deyip Berk'in yanına gittim.Gülümseyip konuşmaya başladım.

-Selam.

-Selam Berk.Nebar.

-İyi sen.

-İyi bende.'' (Parmağımla yemek yiyen kardeşimi göstererek) ''Kardeşimi getirdim.

-Hımm.Bende öyle gezmeye geldim.Kardeşinle tanışmak istiyorum olur mu.

-peki.

O önde ben arka sevincimi gizlemeye çalışarak sandalyeye oturdum.

-Tatlım.Bu Berk abin.Berk bu da Ceyda.

-Aa bu senin bi aralar aşık olduğun çocuk mu.

Yüzüm kızarmaya başlamıştı ve zorla gülümseyerek :

-Ceyda sus tatlı.Hadi sinemya girmek ister misin.

-Evet.Hızla kalkıp giderken Berk kolumu tuttu.

-Beraber konuşsak olur mu.Önemli.

-Peki.Sinema salonunun kafesinde 5 dakikaya gelirim.

-Tamam.

Hızla yürümeye başladım ve Ceyda için uygun olan Şirinler 2 filmine sotum.Sinemanın kefasine geldiğimde Berk dalgın dalgın etrafa bakınıyordu.Yanına gidip sandalyeye oturdum.Tüm dikkatini bana vermişti.

-E ne konuşmak istiyosun benle.

-Aslında nasıl desem bilemedim.Önelikle fazla değişmişsin.Diş tellerin ve gözlüklerin gitmiş.

-O seneleri unutalım bence.

-Bencede.Ben nasıl açıklasam.Ben senden..

-Evet.

-Özür dilerim.

Bütün düş kırıklııyla gözlerimi devirdim ve burukça gülümsedim.''Sorun değil.Ben gitmeliyim'' diyerek Sinemadan çıkmış olan Ceyda'yı alarak Akmk için zor tuttuğum gözyaşlarımı akıtmamak için dudaklarımı kemiriyordum.Taksiye bindiğiizde evin adresini söyledim ve gözlerimi kapatıp radyyodaki Duman şarkısını dinlemeye başladım.

Haberin yok ben ölüyorum

Sen gelirken ben gidiyorum

Dermanım yok ben ölüyorum

Ayrılırken ben içiyorum

BORN TO DİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin